Olen 44 eikä mulla ole juurikaan työhistoriaa. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Et ole mitenkään erikoinen, kaltaisiasi on satoja tuhansia.
Eikö töissä käyvillä ole kaltaisiaan vielä enemmän, identtisiä muurahaisia ja lampaita miljardeja ympäri maailmaa.
MItkä ovat tulevaisuudentavoitteesi uran suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt vaan se pillun hinta?
Jatka sinä vaan äitisi naimista, sehän on teillä suvussa tapana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 000 euroa.
Ap
Huo rahan sieltä paljastui, kun vähän pintaa raaputti. Käytetystä tavarasta 10 on liikaa
Paikkakunta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö mikään ala kiinnosta sua? Harrastatko jotain?
Kiinnostaa monikin ala, mutta se ei edesauta työllistymistä. Harrastan liikuntaa, kirjojen lukemista, elokuvien katsomista ja pleikkaripelejä, mihinkään maksulliseen harrastukseen ei ole varaa.
Ap
Miten ois liikunta ammattina?
No eiköhän tuo käy vaikka 50 tuhannelle työttömälle mutta kuka palkkaa ja mihin, jos jossain joku tarvitaan, eikö siihen ole jo joku palkattu?
Vierailija kirjoitti:
Montako prosenttia näistä viesteistä on itsesi kirjoittamia? 97%?
Veikkaisin 99%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kertoi jo olevansa huo ra. Joten jatka vaan sukusi parissa. Annoitko jo isällesi pillua tänään.
Vierailija kirjoitti:
"Mistä tuon säännöllisen nyt revit? "
Olet kuulemma kuulunut kassaan jo vuosia. Miksi ihmeessä olet sinne liittynyt ja maksat maksut jos sinulla on vain ihan jonain harvoina vuosina jotain hyötyä?
"Mulla ei ole juurikaan työhistoriaa eikä esim. yhtäkään vakituista työpaikkaa."
En minä vakituisia väittänytkään olevan. Mutta jos olet saanut kuitenkin useita kertoja kassasta ansiosidonnaista niin olet sinä nyt ollut useina eri vuosina myös yhtäjaksoisesti sen puoli vuotta töissä.
"Et näköjään ymmärrä ansiosidonnaisesta yhtään mitään."
Sinä olet trolli ja siksi sinä et ymmärrä. Minä olen työssä ja kuulunut kassaan 30 vuotta joten minä tiedän.
Ei jäsenmaksua makseta silloin, kun ei ole tuloja. Tämä on toinen kerta elämässäni, kun saan ansiosidonnaista työttömyyspäivärahaa ja käytännössä siihen vaaditaan vain kaksi 6 kk mittaista (nykyään 12 kk) työpätkää, joiden ei tarvitse olla edes yhtäjaksoisia.
Ap
Ongelma ei varmaankaan ole se ettei asiat kiinnostaisi, tai että mitään osaisi? Se on työnhaussa kolmansien osapolvien rekryfirmoissa tapahtuva syrjiminen aukollisen CV:n takia, sekä iäkkäämmällä työttömällä on jo valmiiksi altavastaajan asema työnhaussa, koska nuoret vastavalmistuneet, ja työpaikkojen vaihtajat kiilaavat edelle.
T. Työtön insinööri
Ootko liian ruma of:ia tekemään?
Vierailija kirjoitti:
Montako prosenttia näistä viesteistä on itsesi kirjoittamia? 97%?
Vain ne, jotka olen allekirjoittanut. En jaksa laskea prosenttiosuuksia nyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
MItkä ovat tulevaisuudentavoitteesi uran suhteen?
Työllistyminen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kertoi jo olevansa huo ra. Joten jatka vaan sukusi parissa. Annoitko jo isällesi pillua tänään.
Miksi luulet, että kaikki ovat yhtä sairaita kuin sinä?
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei varmaankaan ole se ettei asiat kiinnostaisi, tai että mitään osaisi? Se on työnhaussa kolmansien osapolvien rekryfirmoissa tapahtuva syrjiminen aukollisen CV:n takia, sekä iäkkäämmällä työttömällä on jo valmiiksi altavastaajan asema työnhaussa, koska nuoret vastavalmistuneet, ja työpaikkojen vaihtajat kiilaavat edelle.
T. Työtön insinööri
Olet ihan oikeassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla täysin turha ihminen?
Mitä jos vaikka 40 vuotta työ on tuottaa voittoa jollekin Tiimarille tai Plantagenille tai muulle, joka sitten vain lopettaa toiminnan, missä se 40 vuoden työ on?
Eikö tuo työ katoa savuna ilmaan ja on tavallaan ihan sama, olisiko sitä tehty vai ei, kun ei koko yritystäkään enää ole?
Ja näinhän voi käydä melkein mille yritykselle tahansa!!!!!!!!!!!!!
Tää olisi lyhennettynä aika hyvä motto monen työpaikan seinälle, siis miten maailmaan vaikuttaa se, mikä oli Tiimarin tulos vuonna 1993 lokakuussa, kun tuonkin eteen moni on työskennellyt?
Viimeiset 20 vuotta suomessa on ollut 400 000 työtöntä. Edelleenkään kaikki suomessa ei saa työpaikkaa jolla tulee toimeen niin ettei tarvii kelasta hakea tukia.
On kaikenlaisia hölipöli pajoja joissa työttömiä pakotetaan olemaan orjatyössä 9 eurolla päivässä ja minun mielestä ne lasketaan työttömiksi myös. On normaaleja työttömiä ainakin se 300 000 työtöntä. Vain jos saa palkkaa ja työsopimuksen niin ei ole työtön. Hölipöli pajoilla olevat on työttömiä ja yhteiskunnan pakottamia orjia joille annetaan karenssi jos ei suostu tekee ilmaisia töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole.
Ap
No sittenhän sulla on kaikki hyvin. Pillu myyntiin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet, että kaikki ovat yhtä sairaita kuin sinä?
Koska me kaikki kirjoitellaan samalla palstalla. Huo ra.
Huo rahan sieltä paljastui, kun vähän pintaa raaputti. Käytetystä tavarasta 10 on liikaa