Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaa jäädä pois työelämästä jo ennen virallista eläkeikää.

Vierailija
11.06.2025 |

Noin 50-55 vuotiaana on paras aika tehdä exitti työelämästä ja alkaan nauttiin elämästä oikein kunnolla koska elämä on lyhyt ja aika on ihmisen arvokkain asia.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä on ove?

No se on se osittainen varhaiseläke 3 v ennen eläkeikää

Vierailija
82/87 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla eläkkeelle pääsevillä rupeaan rytmit sekoamaan ja alkaa univaikeudet. Tylsistyy kotona ja kunto heikkenee kotona maatessa. Toiset alkavat lihoamaan tai erekoituvat. Työpäivien pituus voisi kyllä lyhentyä vaikka kuuteen tuntiin yli 55 vuotiailla. 

Milläs sitä sitten ehtisi työnsä tehdä? Itse olen ajatellut, että eläkkeellä ehtisin käydä jumpassa joka päivä ja tehdä terveellistä ruokaa, säännölliset syöntiajat, ei kai tämä mahdoton ole, nyt on liika stressi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin moni tulee tämän tekemään,sinkkiarkussa.

Sinkki??? Tammestahan arkut tehdään. Se on puupalttoo eikä mikään sinkkipalttoo.

Eipä tehdä tammesta niissä kekkereissä mitkä sinuakin odottaa ihan lähitulevaisuudessa. Bon appetit ja kannattaa aloittaa lenkkeily ja olla elämänsä kunnossa jne

Vierailija
84/87 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, minäkin pääsin vasta 45v. Enkä taatusti jää eläkkeelle ennenkuin 68v., jos vaan sinne asti elän. Viihdyn töissä! 

Vierailija
85/87 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 44 enkä ole ehtinyt oikein vielä edes päästä työelämään.

Äh, lainaus unohtui:

Älä huoli, minäkin pääsin vasta 45v. Enkä taatusti jää eläkkeelle ennenkuin 68v., jos vaan sinne asti elän. Viihdyn töissä! 

Vierailija
86/87 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan, ettet elä.

Vierailija
87/87 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 44 enkä ole ehtinyt oikein vielä edes päästä työelämään.

Äh, lainaus unohtui:

Ja sama tähän, kts. edellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi