Syöpiä löytyy selvästi enemmän
https://www.is.fi/terveys/art-2000011287299.html
Ei liity mihinkään.
Etenkään tehokkaaseen ja turvalliseen.
Kommentit (51)
Ihmisten elinikä sen kun vain jatkaa kasvuaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten elinikä sen kun vain jatkaa kasvuaan.
100v. sitten ei ollut verenpainelääkkeitä.Ilman lääketiteenkehitystä ei elinikä kasva.
M-1965 kirjoitti:
"Syöpien kokonaismäärä jatkaa kasvuaan väestön ikääntyessä"
Tuossahan se kaikki olennainen kerrottiin eli ei tarvitse turvautua salaliittoteorioihin. Ilmiö eli syöpien ilmaantuminen vanhoille ihmisille ei ole uusi.
Tätä se on kun ei ole mitään käsitystä syövän syntymekanismeista. Käytännössähän syöpä on bingoa. Mitä pitempään sitä pelaa, sen todennäköisempää on, että bingo läsähtää kohdalle.
Huonoilla elintavoilla näitä bingokierroksia tulee tiheämmin, samoin huonoilla geeneillä.
M-1965 kirjoitti:
"Syöpien kokonaismäärä jatkaa kasvuaan väestön ikääntyessä"
Tuossahan se kaikki olennainen kerrottiin eli ei tarvitse turvautua salaliittoteorioihin. Ilmiö eli syöpien ilmaantuminen vanhoille ihmisille ei ole uusi.
Niinpä.
Minä tosin olen nuorehko ja saanut syövän, mutta syöpäsairaalassa pistää silmään, miten vanhoja kaikki siellä ovat. Olen viisikymppisenä ihan juniori siellä, kaikki muut ovat jotain 70 - 90 v.
Skuuttikolarit ovat myös lisääntyneet räjähdysmäisesti. Joka vuosi vaan enemmän ja enemmän.
Johtuisiko koronapiikistä tai mikromuovista uskoisin näin.
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki syövät ovat löytyneet vettä juovilta.
Tiedän myös muutamia tapauksia jotka syönyt perunaa ja ruisleipää.
Vierailija kirjoitti:
Skuuttikolarit ovat myös lisääntyneet räjähdysmäisesti. Joka vuosi vaan enemmän ja enemmän.
Johtuisiko koronapiikistä tai mikromuovista uskoisin näin.
Myös BMW merkkiset autot alkanut enemmän törmäillä hengenvaarallisesti. Osalla varmaan koronapiikin jälkeen myös punkkirokote.
Määrät ovat kasvaneet valtavasti siksi, että ihmiset eivät enää kuole johonkin muuhun. Myös länsimainen elintapa lisää erilaisia syöpiä.