Minkälaisen mielikuvan luo kaula- ja kasvotatuoitu nainen
Itselle ainakin ensimmäisenä tulee mieleen, että siinäpä on varmaan monipuolinen päihde- ja mielenterveyspolku kuljettuna. Sitten tulee sellainen säälintunne, että miksi sinällään kauniskasvoinen nainen on tehnyt itsestään epämääräiseltä näyttävän toteemipaalun. Kaikki luonnollinen kauneus pilattu. Erittäin iso turn-off.
Kommentit (103)
Samat mielikuvat tulee, ikävä kyllä.
Onkohan läntisessä maailmassa oikeasti yhtään naamatatuoitua ihmistä joka ei ole koskaan ollut alkoholi- tai huumeongelmainen?
On se sellainen aika iso ei.... Meidän suvussa ei ole kellään tatuointeja, ne ei vaan kuuluu kuin tietylle porukalle tavallaan. Kyllähän se tietyn leiman antaa.
Jokin päihde ja/tai mielenterveysongelma täytyy olla, jos kasvoihin hakkauttaa jääkaappimagneetti mietelauseita tai seinätapetti kuvioita. Ei voi ymmärtää.
Mahdollisesti mielenterveysongelmia, rikollinen, päihteidenkäyttäjä.
Voimakkaita tunnetiloja kokeva ailahtelija tai kovaksi yrittävät tai jo oleva ihminen. Haluaa antaa kovan kuoren vaikutelman.
Henkilö ei ole säännöllisessä tavallisessa päivätyössä käyvä eikä yliopistokoulutettu.
Eikö muka sama ole myös miehillä.
Monesti tatuoinnit hiipivät kuin vaivihkaa dekolteelle ja siitä kaulalle sekä kasvoihin, kun muualla ei ole enää tilaa.
Ei ole tullut työelämässä yhtään kasvotatuoitua vastaan.
Ei mitään. Jokainen olkoon millainen haluaa. Tv. Rouva 54v.
Itke lisää ihan turhaan tuuleen.....anna mennä
Sama pätee kyllä miehiinkin. Jos ei päihde- ja mielenterveys taustaa, niin sitten ainakin salipullistelija.
Ei löydy naamatatuoituja pörssiyhtiöiden johtoryhmistä
Vierailija kirjoitti:
Monesti tatuoinnit hiipivät kuin vaivihkaa dekolteelle ja siitä kaulalle sekä kasvoihin, kun muualla ei ole enää tilaa.
Olen huomannut saman. Tuttu nainen tatuoi ensin käsivartensa, sen jälkeen jalkansa ja lopulta kaula-aukkonsa. Nyt, kun nähtiin, hän oli tatuoinut myös kaulan korvien alapuolelta.
Tulee sellainen olo, että kyseinen nainen varmaankin pitää tatuoinneista.
Olipa nainen tai mies, on ruman näköistä. Vähän kuin lapsi olisi tuherrellut tussilla naamaansa.
Psyyken ongelmia. Pahoja. Niitä ei voi parantaa, mutta ehkä oireilua helpottaa.
Plastiikkakirurgit hieroo käsiään. Aika moni näitä haluaa tulevaisuudessa poistaa kun menee pois muodista ja ihmiset tajuaa ettei töihin haluta näitä.
Ilmeisesti hänellä on talenttia ja osaamsita ja parempi työntekijöä kuin minä, jolla ei ole kasvotatuointia kun hänet haluttiin valita ja minua ei; haimme siis samaa paikkaa. - Ja ihan hyvin hän on ainakin minua kaupassa asioidessani kohdellut. En valita mutta töitä minäkin haluaisin saada...
mt-ongelmia, narkki tms.