Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies elää omaa elämäänsä, vaimo ja lapset keskenään omaansa. Tavallistakin?

Vierailija
09.06.2025 |

Olen itse tässä se vaimo-osapuoli, ja alkaa jo pahasti kyllästyttämään. Mies kulkee omissa menoissaan ja harrastuksissaan, kavereidensa kanssa mökkiviikonlopuilla jne. Yhtään yhteistä reissua tänäkään kesänä ei tehdä, koska miestä ei oikein kiinnosta. Tai hän ei jaksa, ei ehdi, ei nyt tee mieli. Sukuni juhlissa käyn lasten kanssa, sinne mies ei tule mukaan, käy yksin ilman lapsia tapaamassa omaa sukuansa. Kesäloman retket teen lasten kanssa, mies menee samaan aikaan omille retkilleen. Sama se on läpi vuoden. Lomamatkoja yhdessä ei ole, on vain mies keskenään ja sitten minä ja lapset keskenämme, tai ei matkoja ollenkaan. Edes jätskille ei ole lähtenyt meidän kanssa yli vuoteen. Elää omaa elämäänsä ja on kuin lapsetkaan ei hänen elämään kuuluisi. Usein emme edes tiedä missä on. Vastaa kyllä jos soitamme perään ja kysymme, mutta yleensä en viitsi, jos kerran valitsee mennä yksin niin menköön sitten. Onko tämä tavallistakin? Itse en tätä haluaisi. Toiseen naiseen en usko ollenkaan, mikään ei sellaiseen viittaa. Saan hänet aina kiinni, kulkee vanhoissa rönttösissään eikä mitenkään suihkunraikkaana. Olen pari kertaa ehdottanut eroa, mutta mies ei halua erota. Eiköhän haluaisi jos hänellä joku nainen olisi. 

Kommentit (221)

Vierailija
181/221 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olette olleet yhdessä? Ehkä ero olisi molemmille paras ratkaisu kun ei tuo nyt miltään rakkausliitolta kuulosta.

Katsos kun ap ja kaikki muutkin palstailevat naiset ovat vain niin saatanan typeriä että jonku pitää tuokin sanoa niille ääneen. Eivät reppanat kykene omiin päätöksiin edes aamulla pikkareita valkatessa vaan joutuvat siihen kysymään apua.

Vierailija
182/221 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kulkee omissa menoissaan ja harrastuksissaan, kavereidensa kanssa mökkiviikonlopuilla jne

Omat menot = toinen nainen

Harrastukset = toinen nainen

Kaverit = toinen nainen

Mökkiviikonloput = toinen nainen

Ja kun nainen tekee noita samoja asioita...

Olisi naisvihaa vihjata että se on kolmen BBC:n nussittavana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/221 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan normaalia mieslapsikäytöstä. Mieslapsen kanssa eläminen on raskasta, etkä saa siitä itse mitään.

Mies ei halua erota, koska miehet eivät halua erota ennen kuin on uusi nainen katsottuna. Miehelle on kätevää kun on perhe, mutta ei tarvitse nähdä mitään vaivaa asian eteen.

Ja naiset ovat miesten kanssa pelkän rahan vuoksi. Sitähän se "otan eron kun lapset lähtee kotoa" tarkoittaa.

Vierailija
184/221 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että hänellä on toinen mies, ei toista naista. 

Vierailija
185/221 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä niitä, jotka ehdottaa ap:lle uutta miestä vaikka vanhakin on huono. Paljon parempaa on harmoninen elämä lasten kanssa ilman miehiä taloudessa.

Joo ei mitään uusia miehiä. Jos nykyisestä joskus vihdoin eroon pääsen, niin en todellakaan aio ottaa elämääni enää ketään, josta saattaisi tulla vastaava riippa. Elän mieluummin yksin, vähintään siihen saakka kun lapset on aikuisia. En myöskään halua sotkea lasten elämään mitään suhdejuttuja. Ap

Niin mikä estää eroon pääsemisen??

https://www.suomi.fi/oppaat/ero

Tuossa, toimi jo tänään.

Vierailija
186/221 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi koskaan hyväksynyt mieheltäni tuollaista käytöstä. Miten kauan tuota on kestänyt? Laita se ukko ruotuun.

Muutaman vuoden. Miten ukko laitetaan ruotuun? Jos mies ei halua mitään yhteistä, niin miten se pakotetaan haluamaan? Enkä minä halua väkisin pakottaa mukaan sellaista joka ei itse halua yhteiseen mukaan. Siinä se sitten roikkuisi pakotettuna mukana hapannaamana ja puhumattomana ja kaikin keinoin näyttäisi ettei kiinnosta olla tässä, pilaisi sillä meidän kaikkien muiden päivän. Ap

Tämä.

Ei tuosta ole mitään iloa. Pistä ero pyörimään ja ulkoista ukko, tuostahan on ainainen paha mieli.

Mies ei rakasta sinua eikä lapsia eikä ole teistä lainkaan kiinnostunut.

Parempi ilman. Helpottaa sun elämää ap.

Vierailija
187/221 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kysy itseltäsi, auttaisiko tämä mies, jos sairastuisit vakavasti ja jonkun pitäisi ottaa paljon enemmän vastuuta lapsista? Vai kulkisiko hän edelleen omia polkujaan ja jättäisi lapset vaikka jonkun sukulaisen kontolle? Jos kyllä, niin ei sulla ole mitään avioliittoa edes. Silloin sulla on vaan kämppis, joka yrittää omia itselleen avioliiton edut antamatta mitään paitsi rahaa ehkä. 

Sun lasten tulisi oppia, että isyys on ihan jotain muuta kuin mitä se on teidän perheessä, jossa tämä siittäjämies asuu.

Vierailija
188/221 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies elää omaa elämäänsä, vaimo ja lapset keskenään omaansa. Tavallistakin?

Näkyy olevan ainakin yleistymässä tämmöinen, vaikkei sellainen nyt ihan tavanomaisia sentään vielä ole.

Vierailija
189/221 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei varmaan halua erota,koska hänelle puhdistuu itsestään pyykit ja ruoka on pöydässä. Itse eroisin tuossa tilanteessa. Ei sitä edes omassa ja lasten elämässä huomaa,että mies puuttuu kuvioista. Mies kyllä huomaa, että taloahan pitää myös siivota.

Vierailija
190/221 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On yleistä. Mieti, mitä saat itse tuosta järjestelystä irti, ja onko se sen arvoista.

#miesvihanäkyväksi

Mikä miesvihanäkyväksi? Kai sitä nyt joka perkkeleen ihmistä ottaa pattiin lusmu, joka ei hoida hommaansa.Sinä, joku turha risuaitaäijä, oot joka keskustelussa haukkumassa täysäälipellenä naisia. Mene nyt hevon pesuksiin jo. Tai vaikka miesten  persuksiin vihaamasta naisia. 

Vierailija
191/221 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

upup

Vierailija
192/221 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vee mikä mies.

Vierailija
193/221 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa on. Mutta miksi sinä olet aina paikalla, kai sinulla on myös omia menoja? Jos kerrot, että sinulla on silloin ja silloin oma meno ja että on miehen vuoro olla lasten kanssa, niin kai hän jotakin silloin lasten kanssa oppii tekemään? 

En minä ole aina paikalla. Paitsi nyt kesälomalla. Arkena pienempi on päiväkodissa, isompi koulussa ja koulun jälkeen iltapäiväkerhossa. Minä töissä ja välillä töiden jälkeen käyn menoissani ennen kuin haen lapset. Äitini, isäni ja siskoni usein käy meillä ja tällöin välillä menen menoihini. Ap

Sinun perheesi hoitaa lapsiasi mutta lasten oma isä ei koskaan? Ei juma... Mitä perheesi tuosta ajattelee? Tuskin kunnioittaa miestä paljonkaan.

On kyllä aika sairas parisuhde tuo. Sinun kannattaa muistaa että miehet ei reagoi puheisiin, ne reagoi tekoihin. Turhaan erosta puhut ja taaskin puhut,  se menee korvasta sisään ja toisesta ulos kun oikeasti mitään ei koskaan tapahdu. Mieskin tietää sen oikein hyvin. Ainoa mihin tuo toljake saattaisi reagoida on se että reissusta palatessa vastassa onkin tyhjä koti ja avioeropaperit. 

Mutta kukin valitsee itse. Jossain vaiheessa te tottakai eroatte mutta kuvittelet varmaan vielä vuosia että kun vaan puhut ja puhut niin mies muuttuu...

Vierailija
194/221 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset lapset? 

Vierailija
195/221 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eksäni oli tuollainen, tosin sillä erotuksella, että vietti kaiken aikansa autotallissa. Hankittiin loppuraskauden aikaan omakotitalo ja sen mukana autotalli. Minä muutin omakotitaloon, mies autotalliin. Tuli täydellisenä yllätyksenä, että jäinkin täydeksi yksinhuoltajaksi avioliitossa. En usko, että miehellä oli ketään toista, kaljapullot lähinnä taisivat kiinnostaa.

Jaksoin katsella sitä reilun vuoden lapsen syntymän jälkeen ja häivyin sitten lapsen kanssa. Tai siis en todellakaan jaksanut, vaan tein kaikkeni asioiden muuttamiseksi, mutta kun miestä ei kiinnostanut, ainoa vaihtoehto oli ero. Hetkeäkään en ole katunut. Nyt olen uudestaan naimisissa mielettömän ihanan miehen kanssa, ja meillä on mahtava kolmen hengen perhe. 

Vierailija
196/221 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
197/221 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppis

Vierailija
198/221 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan normaalia mieslapsikäytöstä. Mieslapsen kanssa eläminen on raskasta, etkä saa siitä itse mitään.

Mies ei halua erota, koska miehet eivät halua erota ennen kuin on uusi nainen katsottuna. Miehelle on kätevää kun on perhe, mutta ei tarvitse nähdä mitään vaivaa asian eteen.

Ja naiset ovat miesten kanssa pelkän rahan vuoksi. Sitähän se "otan eron kun lapset lähtee kotoa" tarkoittaa.

Eihän tarkoita. Jos rahan takia olisi miehen kanssa, sitä paremmalla syyllä jatkaisi rahastamista lasten lähdettyä. Olet totaalihölmö, tiesithän? 

Vierailija
199/221 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on uusi perhe keskenänsä.

Vierailija
200/221 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on uusi perhe keskenänsä.

Tuskin ainakaan tällä samalla passiivivätyskivireki-tyylillä, josta jo ap ja lapset kärsivät?

Laiska mikä laiska, tyypillinen tyhjäpäinen 13tusinassa, passattava, persoonaton tylsäke.

Mikä näissä ketään naista kiinnostaa? Larppaavat normimiestä alkuajan, jotta täysihoito?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan