Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies elää omaa elämäänsä, vaimo ja lapset keskenään omaansa. Tavallistakin?

Vierailija
09.06.2025 |

Olen itse tässä se vaimo-osapuoli, ja alkaa jo pahasti kyllästyttämään. Mies kulkee omissa menoissaan ja harrastuksissaan, kavereidensa kanssa mökkiviikonlopuilla jne. Yhtään yhteistä reissua tänäkään kesänä ei tehdä, koska miestä ei oikein kiinnosta. Tai hän ei jaksa, ei ehdi, ei nyt tee mieli. Sukuni juhlissa käyn lasten kanssa, sinne mies ei tule mukaan, käy yksin ilman lapsia tapaamassa omaa sukuansa. Kesäloman retket teen lasten kanssa, mies menee samaan aikaan omille retkilleen. Sama se on läpi vuoden. Lomamatkoja yhdessä ei ole, on vain mies keskenään ja sitten minä ja lapset keskenämme, tai ei matkoja ollenkaan. Edes jätskille ei ole lähtenyt meidän kanssa yli vuoteen. Elää omaa elämäänsä ja on kuin lapsetkaan ei hänen elämään kuuluisi. Usein emme edes tiedä missä on. Vastaa kyllä jos soitamme perään ja kysymme, mutta yleensä en viitsi, jos kerran valitsee mennä yksin niin menköön sitten. Onko tämä tavallistakin? Itse en tätä haluaisi. Toiseen naiseen en usko ollenkaan, mikään ei sellaiseen viittaa. Saan hänet aina kiinni, kulkee vanhoissa rönttösissään eikä mitenkään suihkunraikkaana. Olen pari kertaa ehdottanut eroa, mutta mies ei halua erota. Eiköhän haluaisi jos hänellä joku nainen olisi. 

Kommentit (221)

Vierailija
1/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä tavallista? Kysytkö ihan tosissasi? No ei todellakaan ole tavallista. Ei kai nyt tuollaisesta liitosta halua erota, jos uutta naista ei ole katsottuna. Mikäs on miehen ollessa, kun ei tarvitse vastata mistään kenellekään.

En katselisi päivääkään tuollaista menoa.

Vierailija
2/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä tavallista? Kysytkö ihan tosissasi? No ei todellakaan ole tavallista. Ei kai nyt tuollaisesta liitosta halua erota, jos uutta naista ei ole katsottuna. Mikäs on miehen ollessa, kun ei tarvitse vastata mistään kenellekään.

Miksi ei haluaisi erota? Ei tämä liitto hänellekään mitään ihanuutta voi olla. Enkä minä tee hänelle mitään hotellisörviisihommia, hän joutuu ihan itse pesemään pyykkinsä ym. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yleistä. Mieti, mitä saat itse tuosta järjestelystä irti, ja onko se sen arvoista.

Vierailija
4/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä olet sen kanssa? Avioeroa voit hakea yksinkin, ei siihen miehen mielipidettä tarvitse kysyä.

Vierailija
5/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi koskaan hyväksynyt mieheltäni tuollaista käytöstä. Miten kauan tuota on kestänyt? Laita se ukko ruotuun.

Vierailija
6/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota hyödyt irti niin kauan, kuin parempi tulee vastaan. Mutta pakko kysyä, mitä mies sanoo kun otat asian esille?

Vierailija
7/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On yleistä. Mieti, mitä saat itse tuosta järjestelystä irti, ja onko se sen arvoista.

En minä tietenkään saa tästä oikein mitään irti, siksihän olen sitä eroa ehdottanut. Mutta toisaalta ei tässä mitään isoa kärsimystäkään minulle ole, niin en tunne myöskään kovaa kiirettä erota. Arkeni ei varmaan paljoa muuttuisi eron myötä. Mistään uusista miehistä en haaveile niin siksikään ei ole kiire erota. Ap

Vierailija
8/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei haluaisi erota? Ei tämä liitto hänellekään mitään ihanuutta voi olla. Enkä minä tee hänelle mitään hotellisörviisihommia, hän joutuu ihan itse pesemään pyykkinsä ym. Ap

Anteeksi, on vaikea olla olematta pilkallinen, mutta ohhoh, ihanko omat pyykkinsä joutuu pesemään.

Jos eroaisitte, hän ihan oikeasti joutuisi olemaan lastensa kanssa omilla hoitovuotoillaan. 

Vierailija
9/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on toinen nainen.

Älä ole sinisilmäinen.

Vierailija
10/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mölö ukko ei hakua erota koska ei ole löytänyt vielä uutta ateria-, seksi- ja siivouspalveluiden tuottajaa. Heti kun löytää, mieli muuttuu ja tahtoo erota. Mut eipä ero taida olla aloittajalle kummoinenkaan muutos.

Vierailija
11/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi koskaan hyväksynyt mieheltäni tuollaista käytöstä. Miten kauan tuota on kestänyt? Laita se ukko ruotuun.

Muutaman vuoden. Miten ukko laitetaan ruotuun? Jos mies ei halua mitään yhteistä, niin miten se pakotetaan haluamaan? Enkä minä halua väkisin pakottaa mukaan sellaista joka ei itse halua yhteiseen mukaan. Siinä se sitten roikkuisi pakotettuna mukana hapannaamana ja puhumattomana ja kaikin keinoin näyttäisi ettei kiinnosta olla tässä, pilaisi sillä meidän kaikkien muiden päivän. Ap

Vierailija
12/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi. Huomaat elämänlaatusi parantuneen eksponentaalisesti kun olet suhteessa tasa-arvoisen, osallistuvan miehen kanssa joka haluaa jakaa elämänsä sinun ja lasten kanssa. Ja ottaa vastuuta parisuhteesta, kodista, vapaa-ajastaan ja lapsistaan. Sulla on nyt mieslapsi

Vierailija
13/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toiseen naiseen en usko ollenkaan, mikään ei sellaiseen viittaa.  Saan hänet aina kiinni, kulkee vanhoissa rönttösissään eikä mitenkään suihkunraikkaana. "

Anteeksi mutta alkoi naurattaa tämä 😂

Vierailija
14/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota hyödyt irti niin kauan, kuin parempi tulee vastaan. Mutta pakko kysyä, mitä mies sanoo kun otat asian esille?

Eipä se paljon mitään sano. Otan asian esille aika usein. Kuuntelee, muttei sano mitään. Jos pakotan sanomaan jotain niin sanoo ettei halua missään nimessä erota. Välillä lupaa yrittää parantaa, mutta ne jää tyhjiksi lupauksiksi. Ap

Vierailija
15/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on toinen nainen, eikä ole mitään takeita, että hän haluaisi paljoakaan lapsianne nähdä, mikäli eroaisitte. Eihän hän nytkään ota vastuuta lapsista, miksi siis edes eron jälkeen?

Eron jälkeen miehen ei tarvitse nähdä lapsia, mikään maailman mahti ei siihen häntä voi pakottaa. Ainoa, mihin hänet pystyy pakottamaan on elarien maksu. Se ulosmitataan vaikka väkisinkin palkasta.

Vierailija
16/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mies sitten kulkee? 

Vierailija
17/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole mikään avioliitto, vaan kämppissuhde. Miksi kukaan haluaisi tuollaista elämää?

Vierailija
18/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo suhteenne antaa lapsille todella vääristyneen kuvan parisuhteista. Eroa, ja etsi itsellesi mies, eikä mitään tuollaista junttia.

Vierailija
19/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, on vaikea olla olematta pilkallinen, mutta ohhoh, ihanko omat pyykkinsä joutuu pesemään.

Jos eroaisitte, hän ihan oikeasti joutuisi olemaan lastensa kanssa omilla hoitovuotoillaan. 

Ei hän luultavasti suostuisi ottamaan lapsia luokseen kuin tunniksi, kahdeksi. Ei vaikka yrittäisin pakottaa. Ap

Vierailija
20/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä tietenkään saa tästä oikein mitään irti, siksihän olen sitä eroa ehdottanut. Mutta toisaalta ei tässä mitään isoa kärsimystäkään minulle ole, niin en tunne myöskään kovaa kiirettä erota. Arkeni ei varmaan paljoa muuttuisi eron myötä. Mistään uusista miehistä en haaveile niin siksikään ei ole kiire erota. Ap

Minusta tuo olisi alentavaa, nöyryyttävää ja noloa.

Ohis 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan