Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies elää omaa elämäänsä, vaimo ja lapset keskenään omaansa. Tavallistakin?

Vierailija
09.06.2025 |

Olen itse tässä se vaimo-osapuoli, ja alkaa jo pahasti kyllästyttämään. Mies kulkee omissa menoissaan ja harrastuksissaan, kavereidensa kanssa mökkiviikonlopuilla jne. Yhtään yhteistä reissua tänäkään kesänä ei tehdä, koska miestä ei oikein kiinnosta. Tai hän ei jaksa, ei ehdi, ei nyt tee mieli. Sukuni juhlissa käyn lasten kanssa, sinne mies ei tule mukaan, käy yksin ilman lapsia tapaamassa omaa sukuansa. Kesäloman retket teen lasten kanssa, mies menee samaan aikaan omille retkilleen. Sama se on läpi vuoden. Lomamatkoja yhdessä ei ole, on vain mies keskenään ja sitten minä ja lapset keskenämme, tai ei matkoja ollenkaan. Edes jätskille ei ole lähtenyt meidän kanssa yli vuoteen. Elää omaa elämäänsä ja on kuin lapsetkaan ei hänen elämään kuuluisi. Usein emme edes tiedä missä on. Vastaa kyllä jos soitamme perään ja kysymme, mutta yleensä en viitsi, jos kerran valitsee mennä yksin niin menköön sitten. Onko tämä tavallistakin? Itse en tätä haluaisi. Toiseen naiseen en usko ollenkaan, mikään ei sellaiseen viittaa. Saan hänet aina kiinni, kulkee vanhoissa rönttösissään eikä mitenkään suihkunraikkaana. Olen pari kertaa ehdottanut eroa, mutta mies ei halua erota. Eiköhän haluaisi jos hänellä joku nainen olisi. 

Kommentit (221)

Vierailija
41/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasta nyt hyvä nainen edes lapsesi tuolta teatteriesitykseltä, jos et itseäsi arvosta koiranpaskaa enempää.

Vierailija
42/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellisten miesten kohdalla on tullut ikävä kyllä kokemusta niistä toisista naisista. Tämän nykyisen kohdalla vain mikään ei sellaiseen viittaa. 

No kaikki merkithän viittaa toiseen naiseen, haloo nyt! Ota pääsi pois sieltä pensaasta ja avaa silmäsi. Olet luetellut jo lähes kaikki toisen naisen merkit.

Mitkä kaikki toisen naisen merkit? Vain sen, että mies kulkee omissa menoissaan. Ei se ollenkaan aina tarkoita toista naista. Välillä se tarkoittaa ihan vain sitä, että mies kulkee omissa menoissaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä päästä tollasta kultakimpaletta menemään pidä kiinni ja lujaa. Ihanne mies sinulla käy ihan kateeksi. 

Vierailija
44/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuota sille ateria-, seksi- enkä siivouspalveluita. Johan jo sanoin, että hän elää omaa elämäänsä, minä ja lapset omaamme. Ap

Ja samalla hän on kokoajan omissa menoissaan, ettekä aina edes tiedä, että missä luuhaa. Kavereilla, harrastuksissa, mökkiviikonlopuilla jne. ja ei muka ole toista naista, kun sulta ei saa yhtään mitään, ei ruokaa eikä edes seksiä. Ja tosissasi luulet, että miehesi ihan viattomasti luuhaa omissa menoissaan ilman naista? :D Herätys nyt, herranen aika kuinka joillakin voi olla täydellinen denial päällä.

Vierailija
45/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tuollaista katsellut päivääkään. Alkoiko yhtäkkiä vai pikku hiljaa? Onko aina ollut etäinen?

Vierailija
46/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies on ihastunut toiseen naiseen, vaikka mitään suhdetta ei olisikaan?

Kai se jotenkin näkyisi hänestä? Hän ei ole ollenkaan ihastuneen oloinen, ei iloinen, ei sellainen jännittyneen odottava tai itsekseen myhäilevä mitä nyt ihastunut ihminen usein on. Ap

Vierailija
47/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisestä miehestä on kyse?

Vierailija
48/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellisten miesten kohdalla on tullut ikävä kyllä kokemusta niistä toisista naisista. Tämän nykyisen kohdalla vain mikään ei sellaiseen viittaa. 

No kaikki merkithän viittaa toiseen naiseen, haloo nyt! Ota pääsi pois sieltä pensaasta ja avaa silmäsi. Olet luetellut jo lähes kaikki toisen naisen merkit.

Mitkä kaikki toisen naisen merkit? Vain sen, että mies kulkee omissa menoissaan. Ei se ollenkaan aina tarkoita toista naista. Välillä se tarkoittaa ihan vain sitä, että mies kulkee omissa menoissaan. Ap

:D

Just.

Anteeksi nyt vain, mutta pudotus tulee olemaan kova ja korkealta. Sitten kun mies jää kiinni toisesta naisesta tai sitten kun ilmoittaa päin naamaa, että haluaa erota, koska hänellä on ollut toinen nainen nämä vuodet.

Vierailija
49/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi tuollaista katsellut päivääkään. Alkoiko yhtäkkiä vai pikku hiljaa? Onko aina ollut etäinen?

Muutos hänessä alkoi hitaasti ja pikkuhiljaa. En osaa tarkkaan siksi sanoa milloin alkoi. Ei ole todellakaan ollut aina tällainen. En olisi hänen kanssa mennyt naimisiin ja perustanut perhettä jos olisi. Ennen hän oli ihan erilainen. Ap

Vierailija
50/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihmiset hokee että miehellä on toinen nainen ja aapeen pitää tajuta se.

Minä mietin että onko sillä mitään väliä pyöriikö mies menoissaan yksin vai uuden naisen kanssa. Aapeen kanssa hän ei ole enää parisuhteessa muuta kuin paperilla, ja lapsetkin varmaan pyyhkisi maailmankartalta jos saisi mahiksen.

Vierailija
51/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

48. Ap

Vierailija
52/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut tuollaisesta, eli ei ole yleistä.

n56

Vierailija
53/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi viettää poikamieselämää, epäreilua jos vain asuu samassa osoitteessa.

Vierailija
54/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatusti kyseessä on mies, jonka ikä on välillä 40-50 vuotta. He oireilevat tuolla tavoin, kun on toinen nainen tulilla, eivätkä ole varmoja, viitsiikö kuitenkaan parinkymmenen vuoden liittoa ja ydinperhettä heittää roskikseen.

Vierailija
55/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

Just.

Anteeksi nyt vain, mutta pudotus tulee olemaan kova ja korkealta. Sitten kun mies jää kiinni toisesta naisesta tai sitten kun ilmoittaa päin naamaa, että haluaa erota, ko

Mikä pudotus? Olen itse hänelle sanonut jo haluavani erota. Koska haluan erota. Sehän olisi minulle vain helpotus, jos ero vihdoin toteutuisi. Ap

Vierailija
56/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille ei tee hyvää joutua näkemään päIvästä toiseen, että ovat isälleen yhdentekeviä.

Vierailija
57/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä tavallista? Kysytkö ihan tosissasi? No ei todellakaan ole tavallista. Ei kai nyt tuollaisesta liitosta halua erota, jos uutta naista ei ole katsottuna. Mikäs on miehen ollessa, kun ei tarvitse vastata mistään kenellekään.

En katselisi päivääkään tuollaista menoa.

Miksi ei haluaisi erota? Ei tämä liitto hänellekään mitään ihanuutta voi olla. Enkä minä tee hänelle mitään hotellisörviisihommia, hän joutuu ihan itse pesemään pyykkinsä ym. Ap

Anteeksi, on vaikea olla olematta pilkallinen, mutta ohhoh, ihanko omat pyykkinsä joutuu pesemään.

Jos eroaisitte, hän ihan oikeasti joutuisi olemaan lastensa kanssa omilla hoitovuotoillaan. 

Tuohon viimeksimainittuun ei kannata luottaa yhtään, että niin tapahtuisi.

Vierailija
58/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ihmiset hokee että miehellä on toinen nainen ja aapeen pitää tajuta se.

Minä mietin että onko sillä mitään väliä pyöriikö mies menoissaan yksin vai uuden naisen kanssa. Aapeen kanssa hän ei ole enää parisuhteessa muuta kuin paperilla, ja lapsetkin varmaan pyyhkisi maailmankartalta jos saisi mahiksen.

Niin. Minulle on oikeastaan aika sama onko hänellä toinen nainen vai ei. Ihan siksi, että se ei asioita muuta mihinkään, että onko vai ei. Ap

Vierailija
59/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taatusti kyseessä on mies, jonka ikä on välillä 40-50 vuotta. He oireilevat tuolla tavoin, kun on toinen nainen tulilla, eivätkä ole varmoja, viitsiikö kuitenkaan parinkymmenen vuoden liittoa ja ydinperhettä heittää roskikseen.

Hän on 48. Ap

Vierailija
60/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

48. Ap

Keski-iän kriisi? Tai masennus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi