Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies elää omaa elämäänsä, vaimo ja lapset keskenään omaansa. Tavallistakin?

Vierailija
09.06.2025 |

Olen itse tässä se vaimo-osapuoli, ja alkaa jo pahasti kyllästyttämään. Mies kulkee omissa menoissaan ja harrastuksissaan, kavereidensa kanssa mökkiviikonlopuilla jne. Yhtään yhteistä reissua tänäkään kesänä ei tehdä, koska miestä ei oikein kiinnosta. Tai hän ei jaksa, ei ehdi, ei nyt tee mieli. Sukuni juhlissa käyn lasten kanssa, sinne mies ei tule mukaan, käy yksin ilman lapsia tapaamassa omaa sukuansa. Kesäloman retket teen lasten kanssa, mies menee samaan aikaan omille retkilleen. Sama se on läpi vuoden. Lomamatkoja yhdessä ei ole, on vain mies keskenään ja sitten minä ja lapset keskenämme, tai ei matkoja ollenkaan. Edes jätskille ei ole lähtenyt meidän kanssa yli vuoteen. Elää omaa elämäänsä ja on kuin lapsetkaan ei hänen elämään kuuluisi. Usein emme edes tiedä missä on. Vastaa kyllä jos soitamme perään ja kysymme, mutta yleensä en viitsi, jos kerran valitsee mennä yksin niin menköön sitten. Onko tämä tavallistakin? Itse en tätä haluaisi. Toiseen naiseen en usko ollenkaan, mikään ei sellaiseen viittaa. Saan hänet aina kiinni, kulkee vanhoissa rönttösissään eikä mitenkään suihkunraikkaana. Olen pari kertaa ehdottanut eroa, mutta mies ei halua erota. Eiköhän haluaisi jos hänellä joku nainen olisi. 

Kommentit (221)

Vierailija
21/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette olleet yhdessä? Ehkä ero olisi molemmille paras ratkaisu kun ei tuo nyt miltään rakkausliitolta kuulosta.

Vierailija
22/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka sinisilmäinen höynäytettävä ap on. Miehellä on toinen nainen, kaikki merkit viittaavat siihen. Tämä ei ole mitään rakettitiedettä. Mies puntaroi sinun ja toisen naisen välillä niin kauan, kunnes on varma päätöksestään, että kumman kanssa haluaa jatkaa. Hän voi jättää sut sitten täysin puskista ja mennä suoraan toisen naisen hoteisiin. Tiedän vaimoja, joille on näin tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläsi on toinen nainen.

Älä ole sinisilmäinen.

En ole sinisilmäinen. Edellisten miesten kohdalla on tullut ikävä kyllä kokemusta niistä toisista naisista. Tämän nykyisen kohdalla vain mikään ei sellaiseen viittaa. Olen tarjonnut hänelle helppoa eroa melkein hopealautasella, eiköhän olisi siihen tarttunut jos sillä joku heila olisi. Ap

Vierailija
24/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kulkee omissa menoissaan ja harrastuksissaan, kavereidensa kanssa mökkiviikonlopuilla jne

Omat menot = toinen nainen

Harrastukset = toinen nainen

Kaverit = toinen nainen

Mökkiviikonloput = toinen nainen

Vierailija
25/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo mölö ukko ei hakua erota koska ei ole löytänyt vielä uutta ateria-, seksi- ja siivouspalveluiden tuottajaa. Heti kun löytää, mieli muuttuu ja tahtoo erota. Mut eipä ero taida olla aloittajalle kummoinenkaan muutos.

En tuota sille ateria-, seksi- enkä siivouspalveluita. Johan jo sanoin, että hän elää omaa elämäänsä, minä ja lapset omaamme. Ap

Vierailija
26/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostuisi. Huomaat elämänlaatusi parantuneen eksponentaalisesti kun olet suhteessa tasa-arvoisen, osallistuvan miehen kanssa joka haluaa jakaa elämänsä sinun ja lasten kanssa. Ja ottaa vastuuta parisuhteesta, kodista, vapaa-ajastaan ja lapsistaan. Sulla on nyt mieslapsi

Lasten elämän laatu kyllä tuossa voi heiketä. 

Vierailija
27/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero. Ihan turha vaivata päätään aikuisen miehen menoilla ja joutua ottamaan hänet huomioon perheenne kuvioissa. Ero on ilmoitusasia. Miehen mielipidettä siihen ei kannata kysyä, vaan kuunnella omaa järkeään.

Vierailija
28/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi koskaan hyväksynyt mieheltäni tuollaista käytöstä. Miten kauan tuota on kestänyt? Laita se ukko ruotuun.

Muutaman vuoden. Miten ukko laitetaan ruotuun? Jos mies ei halua mitään yhteistä, niin miten se pakotetaan haluamaan? Enkä minä halua väkisin pakottaa mukaan sellaista joka ei itse halua yhteiseen mukaan. Siinä se sitten roikkuisi pakotettuna mukana hapannaamana ja puhumattomana ja kaikin keinoin näyttäisi ettei kiinnosta olla tässä, pilaisi sillä meidän kaikkien muiden päivän. Ap

Eikö se kerro sinulle mitään, kun sanot itsekin, ettei mies halua mitään yhteistä? Tai jos hän nyt pakotettuna osallistuukin, niin on naama norsunveellä. Sitten kun lapset ovat isompia, pariskunnan pitäisi taas pystyä elämään kahdestaan. Oletko miettinyt sitä? Älä tuhlaa aikaasi enempää.

Vierailija
29/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuinka sinisilmäinen höynäytettävä ap on. Miehellä on toinen nainen, kaikki merkit viittaavat siihen. Tämä ei ole mitään rakettitiedettä. Mies puntaroi sinun ja toisen naisen välillä niin kauan, kunnes on varma päätöksestään, että kumman kanssa haluaa jatkaa. Hän voi jättää sut sitten täysin puskista ja mennä suoraan toisen naisen hoteisiin. Tiedän vaimoja, joille on näin tehty.

Jättää minut puskista? Ei kai se nyt mitään puskista olisi, olen itse puhunut hänelle jo pidempään siitä että ajattelen itse usein eroa. Ap

Vierailija
30/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan normaalia mieslapsikäytöstä. Mieslapsen kanssa eläminen on raskasta, etkä saa siitä itse mitään.

Mies ei halua erota, koska miehet eivät halua erota ennen kuin on uusi nainen katsottuna. Miehelle on kätevää kun on perhe, mutta ei tarvitse nähdä mitään vaivaa asian eteen.

Vierailija
31/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä niitä, jotka ehdottaa ap:lle uutta miestä vaikka vanhakin on huono. Paljon parempaa on harmoninen elämä lasten kanssa ilman miehiä taloudessa.

Vierailija
32/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi koskaan hyväksynyt mieheltäni tuollaista käytöstä. Miten kauan tuota on kestänyt? Laita se ukko ruotuun.

Muutaman vuoden. Miten ukko laitetaan ruotuun? Jos mies ei halua mitään yhteistä, niin miten se pakotetaan haluamaan? Enkä minä halua väkisin pakottaa mukaan sellaista joka ei itse halua yhteiseen mukaan. Siinä se sitten roikkuisi pakotettuna mukana hapannaamana ja puhumattomana ja kaikin keinoin näyttäisi ettei kiinnosta olla tässä, pilaisi sillä meidän kaikkien muiden päivän. Ap

Kysy mieheltä, miksi hän haluaa olla teidän parisuhteessa? Mitkä asiat nousevat tärkeiksi? Käyttekö yleensäkään vakavampia ja syvällisempiä keskusteluja teidän parisuhteen tilasta?

Ymmärrän, että olet itse valmis joustamaan teidän kahdenkeskeisistä menoista ja ajasta keskenänne, mutta lapset tarvitsevat isäänsä ja sitä että isä antaa perheelleen myös ajallisen panostuksen. Oletan, että lapset ollaan hankittu niin, että kummatkin ovat niitä halunneet. Ja sen päätöksen mukana on kummatkin hyväksyneet lapsien mukana tulevan vastuun. Joten itse en tästä asiasta antaisi periksi, voihan se isä tehdä lasten kanssa itselleen mieluisia juttuja (kalastus, retkeily tms) eikä sen tarvitse olla vaan HopLopissa istuskelua.

Vierailija
33/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä niitä, jotka ehdottaa ap:lle uutta miestä vaikka vanhakin on huono. Paljon parempaa on harmoninen elämä lasten kanssa ilman miehiä taloudessa.

Joo ei mitään uusia miehiä. Jos nykyisestä joskus vihdoin eroon pääsen, niin en todellakaan aio ottaa elämääni enää ketään, josta saattaisi tulla vastaava riippa. Elän mieluummin yksin, vähintään siihen saakka kun lapset on aikuisia. En myöskään halua sotkea lasten elämään mitään suhdejuttuja. Ap

Vierailija
34/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä tavallista? Kysytkö ihan tosissasi? No ei todellakaan ole tavallista. Ei kai nyt tuollaisesta liitosta halua erota, jos uutta naista ei ole katsottuna. Mikäs on miehen ollessa, kun ei tarvitse vastata mistään kenellekään.

En katselisi päivääkään tuollaista menoa.

Miksi ei haluaisi erota? Ei tämä liitto hänellekään mitään ihanuutta voi olla. Enkä minä tee hänelle mitään hotellisörviisihommia, hän joutuu ihan itse pesemään pyykkinsä ym. Ap

Anteeksi, on vaikea olla olematta pilkallinen, mutta ohhoh, ihanko omat pyykkinsä joutuu pesemään.

Jos eroaisitte, hän ihan oikeasti joutuisi olemaan lastensa kanssa omilla hoitovuotoillaan. 

Ei hän luultavasti suostuisi ottamaan lapsia luokseen kuin tunniksi, kahdeksi. Ei vaikka yrittäisin pakottaa. Ap

Mutta kuitenkin mies aikanaan lapsia halusi, ette kai muuten niitä olisi tehneet? onko mies jotenkin ressukka.

Vierailija
35/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on sellainen miehen unelmasuhde! Voi elää täysin omaa elämäänsä. Silti kotona odottaa sänky ja siellä vaimo. Ja ne lapsetkin on jo pyöräytetty, mutta vaimo hoitaa!

Aatella. Se sai kaiken, eikä mikään elämässä kuitenkaan muuttunut. Voi kulkea kavereiden kanssa ja elää niin kuin aina ennen.

Vierailija
36/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisten miesten kohdalla on tullut ikävä kyllä kokemusta niistä toisista naisista. Tämän nykyisen kohdalla vain mikään ei sellaiseen viittaa. 

No kaikki merkithän viittaa toiseen naiseen, haloo nyt! Ota pääsi pois sieltä pensaasta ja avaa silmäsi. Olet luetellut jo lähes kaikki toisen naisen merkit.

Vierailija
37/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy mieheltä, miksi hän haluaa olla teidän parisuhteessa? Mitkä asiat nousevat tärkeiksi? Käyttekö yleensäkään vakavampia ja syvällisempiä keskusteluja teidän parisuhteen tilasta?

Ymmärrän, että olet itse valmis joustamaan teidän kahdenkeskeisistä menoista ja ajasta keskenänne, mutta lapset ta

Molemmat lapset on yhdessä suunniteltuja ja erittäin toivottuja. Ap

Vierailija
38/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elää omaa elämäänsä ja on kuin lapsetkaan ei hänen elämään kuuluisi. Usein emme edes tiedä missä on. 

Toinen nainen.

Vierailija
39/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toihan on sellainen miehen unelmasuhde! Voi elää täysin omaa elämäänsä. Silti kotona odottaa sänky ja siellä vaimo. Ja ne lapsetkin on jo pyöräytetty, mutta vaimo hoitaa!

Aatella. Se sai kaiken, eikä mikään elämässä kuitenkaan muuttunut. Voi kulkea kavereiden kanssa ja elää niin kuin aina ennen.

Jos sänkyyn viittaat tekemisenä, niin ei meillä siellä mitään tapahdu. Ap

Vierailija
40/221 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies on ihastunut toiseen naiseen, vaikka mitään suhdetta ei olisikaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä