Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auri Kanaselle someseuraajat on tärkeämpiä kuin läheiset. Jopa omissa häissä.

Vierailija
09.06.2025 |

Muita joita suorastaan etoo. 😐

Eli nainen hääkutsussa kertoo että jos ei halua tulla kuvatuksi Suomeen häissä niin voi mieluummin pysyä poissa.

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, omatpa on häänsä. Saa tehdä mitä lystää.

Vaikka maku menikin ajat sitten jo. Todella ulkokultainen hahmo.

Vierailija
102/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onhan toi vähän tökerö vaatimus ei väliä kutsuvieraiden yksityisyydestä...   eli ei piittaa tuletko vai et  vain tarve kuvata on tärkeämpää...  en itse kehtaisi tuollaista pyyntöä vaatia.  

Eli sen yhden tai kahden änkyrätädin ja/tai -sedän vuoksi somevaikuttaja ei saa kuvata ja julkaista kuvia omista häistään somessa? Älä naurata. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehensa ensin kylmasti dumppasi, sanoi vaan että haluaa keskittya itseensa. Mies loysi uuden, sitten auri meni ja varastikin miehen takaisin itselleen. Liian kiltti mies ei kiva temppu kenellekaan. Auri huippu itsekas tapaus, jonka muka "hyvaa hyvyytta" tekema siivous oikeasti rahan pumppausta somesta ja naimisiinmenokin somen takia. Huh huh.. 

Vierailija
104/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä mollausta, kun kuitenkin tuossa on aika vähäisellä koulutuksella mutta "omalla jutulla" ja sinnikkyydellä sekä bisnessilmällä itsensä työllistänyt ihminen. Ei tule koskaan elämään tukiaisten varassa. 

Erikoista mollausta siksikin, että todella moni palstan ihmisistä ja haukkujista on joskus henkilön videoita katsonut ja sitä kautta tulonmuodostukseensa vaikuttanut.

Jos ja kun ei vain oma työ ja elannon (+ säästöjen) ansaitseminen vaan faktisesti koko elämä on siellä somessa, ja perinteinen media on kiinnostunut henkilöstä ja hänen brändistään, ja kiinnostunut maksamaan häiden raportoinnista, niin miksi ihminen ei saisi "myydä" häänsä medialle?

Näinhän Matti Nykänenkin teki pari-kolmekymmentä vuotta. Haukuitteko te häntä? Vai haukutteko vain naispuolista julkkista?

Ja eikö ole reilua, että hän kertoo spekseistä etukäteen vierailleen? Että on selvää, että filmataan, kuvataan, tallennetaan jne. Ja että kenenkään yksittäisen vieraan vuoksi tuosta mallista ei luovuta, eikä kenenkään yksittäisen vieraan tähden ryhdytä tekemään mitään median rajoituksia? 

Ihan selkeä homma, ja henkilö hoitanut asiasta tiedottamisen selkeästi ja suoraselkäisesti hyvissä ajoin etukäteen.

Mitä valittamista tässä on?

Vierailija
105/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehensa ensin kylmasti dumppasi, sanoi vaan että haluaa keskittya itseensa. Mies loysi uuden, sitten auri meni ja varastikin miehen takaisin itselleen. Liian kiltti mies ei kiva temppu kenellekaan. Auri huippu itsekas tapaus, jonka muka "hyvaa hyvyytta" tekema siivous oikeasti rahan pumppausta somesta ja naimisiinmenokin somen takia. Huh huh.. 

Miten ihmisen voi varastaa? :D

Keskustele joskus pitkissä parisuhteissa olevien ihmisten kanssa. Oman kokemukseni mukaan valtaosalla on jossain vaiheessa ollut jonkinlainen ero- tai mietintätaukotilanne. Sitten on taas tajuttu asioita ja palattu yhteen. Se on ihan tavallista.

Vierailija
106/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh. Mulla on 10 vuotta kestänyt suhde ei ole ollut mietintataukoja tai eroja. Vaimo ei ole mikaan huohra. Niitten kanssa on tollasta vaiheilua. 

Vierailija
107/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan se varastamista jos varatun menee iskemaan. 

Vierailija
108/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa.

Vierailija
109/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Some tuo rahaa,  sukulaiset ei. Prioriteetit kunnossa. Muovihymyn takana on kylmä laskija joka hyväksikäyttää suruttaa luusereiden ahdinkoa. Tekee tunnin pari siivousta "ilmaiseksi" ja nettoaa videoista monta tonnia kappale.

Antaa aina myös ymmärtää että on ns. noussut ryysyistä rikkauksiin vaikka totuus on aivan toinen.

Vierailija
110/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, omatpa on häänsä. Saa tehdä mitä lystää.

Vaikka maku menikin ajat sitten jo. Todella ulkokultainen hahmo.

Ihan yx hailee sinun makusi.  Hän ei elä sulle eikä mulle.   Aika kivaa😊

Vierailija
111/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon aina pitänyt tuota naista hyvin outona.

Itse olet outo. Miten hänen elämä sinuun vaikuttaa moukka ????. Hän tekee työnsä ja maksaa  meille verorahoja.  Se riittää minulle ja sinulle.  🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Hänhän nimenomaan kiertää veroja, etkö ole kuullut?

Vierailija
112/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa.

Oksenna tyhmä läski ihan rauhassa.  Auri tekee työnsä ,maksaa meille verorahoja.  Se riittää  mulle ja jamuille jotka eivät ole missään tekemisissä  hänen kanssaan.   Häntä ei ole pakko seurata. Ymmärrätkö?????????

Vierailija
113/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon aina pitänyt tuota naista hyvin outona.

Itse olet outo. Miten hänen elämä sinuun vaikuttaa moukka ????. Hän tekee työnsä ja maksaa  meille verorahoja.  Se riittää minulle ja sinulle.  🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Hänhän nimenomaan kiertää veroja, etkö ole kuullut?

Tee hyvä moukka rikosilmoitus. Miksi kukaan ei ole tehnyt rikosilmoitusta.....puhut paskaa...

Vierailija
114/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Some tuo rahaa,  sukulaiset ei. Prioriteetit kunnossa. Muovihymyn takana on kylmä laskija joka hyväksikäyttää suruttaa luusereiden ahdinkoa. Tekee tunnin pari siivousta "ilmaiseksi" ja nettoaa videoista monta tonnia kappale.

Antaa aina myös ymmärtää että on ns. noussut ryysyistä rikkauksiin vaikka totuus on aivan toinen.

Miksi seuraat häntä ??   Mikä sinä olet tentaamaan kenenkään varallisuutta.???      Et todella mikään.

Vierailija
115/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja onhan se varastamista jos varatun menee iskemaan. 

Eiköhän se varattu lähde ihan vapaaehtoisesti matkaan varastamatta.

Vierailija
116/124 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että ilmoitti etukäteen, se on tuossa oikeastaan ainoa hyvä puoli.

Jos itse saisin tuollaisen kutsun, jättäisin häät väliin. Kutsujilla on vapaus päättää millaiset häät järjestetään - ja vierailla on yhtä suuri oikeus päättää omasta puolestaan, haluaako tuollaista outoa julkisuutta. Itse en halua.

Vierailija
117/124 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pitäköön sellaiset häät kuin haluaa. Hyvä homma, kun ilmoittaa etukäteen mikä tilanne on. 

Vierailija
118/124 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistan aina oudot ihmiset. Ja tää on outo.

Vierailija
119/124 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se olisi turhan hankalaa alkaa varomaan siellä häissä jotain kourallista änkyröitä jotka eivät halua kuviin tai videopätkiin. Parempi silloin tosiaan jäädä kotiin.

Miksi häät pitää kuvata someen?

Vierailija
120/124 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lopettamassa siivoamisen (kun ei halua altistaa tulevaa lastansa kaikille kemikaaleille), joten jotain muuta somesisältöä on pakko keksiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä