Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auri Kanaselle someseuraajat on tärkeämpiä kuin läheiset. Jopa omissa häissä.

Vierailija
09.06.2025 |

Muita joita suorastaan etoo. 😐

Eli nainen hääkutsussa kertoo että jos ei halua tulla kuvatuksi Suomeen häissä niin voi mieluummin pysyä poissa.

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää siivoa. On lopettanut. Miljoona omaisuus sijoitettuna. Itse arvostan yksityisyyttä kun ei sillä ole edes rahapula. 

Vierailija
82/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jollekin menee tämäkin tänään viihdeuutisissa ollut juttu näinkin tunteisiin? Siinäkin oli, että somehäät jakaa mielipiteitä, kuten tämmöinen aina tekee, oli sitten kyse lapsettomista häistä tai vegaanisista häistä.

Omasta mielestäni on mautonta kaupallistaa häät ensisijaisesti somea varten ja vaatia häävieraita esiintymään kaupallisella somemateriaalilla. Ehkä olisi kannattanut vaan palkata statisteja esiintymään? Eihän se häiden tarkoitus ole, mutta jokainen tekee tavallaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainakin ne pysyy poissa joiden pärstä kerroin ei ole Someen sopiva. On siinä kana-avoinen tyyppi kylläkin. Voi mun puolesta tehdä mitä huvittaa. Jotku on niin itserakkaita että joka asia pitää laittaa jollekin face tms. 

Vierailija
84/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinkohan eroavat?

Ah, kuinka raikasta. Ero. Ihanaa.

Vierailija
85/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinkohan eroavat?

Miksi sinua noin itkettää toisten asiat.  Olet tosi naurettava.😄

Vierailija
86/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanasen muijalla ei oo päätä muuhun kuin paskojen siivoomiseen. Ei kannattas olla kateellinen.

No hyvin on työllään meille verorahoja  maksanut. Hän ei elä mulle eikä sulle....Eikö olekin kivaa.

Vierailija
87/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloinkohan eroavat?

Enemmän naurettavia ovat sarjaeroajat. 😉

Vierailija
88/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloinkohan eroavat?

Eivät ole eroamassa. Etkö enää muuta keksi.  Miten hänen elämä vaikuttaa sinun elämään???  

Vierailija
89/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloinkohan eroavat?

Ja haukkuvat läskit vanhanpiiat

Vierailija
90/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloinkohan eroavat?

Ja haukkuvat läskit vanhanpiiat

Onko mielialalääke taas ottamatta?

Vierailija
91/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanasen muijalla ei oo päätä muuhun kuin paskojen siivoomiseen. Ei kannattas olla kateellinen.

No hyvin on työllään meille verorahoja  maksanut. Hän ei elä mulle eikä sulle....Eikö olekin kivaa.

En kunnolla tiedä kenestä puhutte mutta pisti silmään että on työssä ja maksaa veronsa...se tälle mummolle riittää.

Vierailija
92/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkä pari sen videoon katsonut. Oksettava.

Et uskonut kerralla vaan piti vilkasta vielä toinenkin video ennen kuin alkoi oksettamaan. 😂

Vierailija
93/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää siivoa. On lopettanut. Miljoona omaisuus sijoitettuna. Itse arvostan yksityisyyttä kun ei sillä ole edes rahapula. 

Ei nykyään saa olla yksityisyyttä, tai olet jotenkin epäilyttävä, ilonpilaaja ym. Itse en halua näkyä missään somessa, joten jos tapahtumaan osallistumisen ehtona on poseerata somekuvissa niin jäisin ilman muuta pois. 

Vierailija
94/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloinkohan eroavat?

Eivät ole eroamassa. Etkö enää muuta keksi.  Miten hänen elämä vaikuttaa sinun elämään???

Odotellaan nyt, että kerkiävät edes ensi vuonna vihille ennen kuin kysellään erosta.

Vierailija
95/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että joku on sukulainen tai "läheinen" ei tarkoita että se olisi mukava ja herttainen henkilö. Ja pitäisi automaattisesti kutsua häihin yms. Häät ja muut tapahtumat maksavat aika paljon, niin että on ihan ok karsia pois valittajia ja muita.

Vierailija
96/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloinkohan eroavat?

Ei mitenkään. Olen vaan niin  kateellinen ja hullu.

Vierailija
97/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon aina pitänyt tuota naista hyvin outona.

Itse olet outo. Miten hänen elämä sinuun vaikuttaa moukka ????. Hän tekee työnsä ja maksaa  meille verorahoja.  Se riittää minulle ja sinulle.  🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Minkä takia jankutat tuota MOUKKA MOUKKA MOUKKA MOUKKA jatkuvasti?

Vierailija
98/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Auri toimii fiksusti, että kertoo kutsussa miten toimii. Joissakin häissä ja juhlissa jo kutsussa mainitaan ehdoton kuvauskielto ja tietojen levittäminen someen on ehdottomasti kielletty. Tämäkin on ok, tietää jo juhliin mennessään, että täällä ei kännyjä räplätä. Jokainen toimii kuten parhaksi näkee, ei tässä ole mitään hyvä-huono akselia. 

Vierailija
99/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan toi vähän tökerö vaatimus ei väliä kutsuvieraiden yksityisyydestä...   eli ei piittaa tuletko vai et  vain tarve kuvata on tärkeämpää...  en itse kehtaisi tuollaista pyyntöä vaatia.  

Vierailija
100/124 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kunnolla tiedä kenestä puhutte mutta pisti silmään että on työssä ja maksaa veronsa...se tälle mummolle riittää.

Auri Kananen on Finnwatchin listalla Nata Salmelan ohella.

Vaikuttajat jotka tienaavat satojatuhansia mutta ovat konserniverotuksen porsaanreiän kautta holdingyhtiön perustamalla kikkailleet itselleen pienituloisen veroprosentin.