Auri Kanaselle someseuraajat on tärkeämpiä kuin läheiset. Jopa omissa häissä.
Muita joita suorastaan etoo. 😐
Eli nainen hääkutsussa kertoo että jos ei halua tulla kuvatuksi Suomeen häissä niin voi mieluummin pysyä poissa.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se olisi turhan hankalaa alkaa varomaan siellä häissä jotain kourallista änkyröitä jotka eivät halua kuviin tai videopätkiin. Parempi silloin tosiaan jäädä kotiin.
Miksi omat häät pitää edes tuotteistaa someen? Eikö nykyään mikään ole yksityistapahtuma?
Ei vaan kuulu sulle mitenkään...viettääkö???
Auriko se siellä naama norsunvitulla? Mene siivoamaan!
Ei, olen Anneli Sivonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan ne siivoukset oikeasti tekee? On outoa, että hän käy siellä esittelemässä kieltä ja kääntelemässä paljain käsin, ilman mitään suojavarusteita jotain vuosia vanhaa kakkavaippakasaa.
Nykyään varmaan joku pikkurahalla palkattu etnosiivoojalauma. Auri käy näyttämässä naamaansa alussa ja lopussa.
En minäkään usko että se itse siivoaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli se maksattaa häänsä someseuraajilla
Tottakai! Eihän miljonäärillä ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hyvin kylmän oloinen ihminen.
Ihmisillä on tiedätkö erilaisia temperamentteja. Osa saattaa vaikuttaa kylmältä niistä, jotka itse ovat sentimentaalisia tai yltiötunteellisia. Toisinaan myös hyvin syvästi kokevat ihmiset vaikuttavat kylmältä niistä, jotka jatkuvasti vouhottavat omista pinnallisista tunneailahduksistaan.
On mielenkiintoista, miten tietyn ihmistyypin mielestä tuo "kylmä ihminen" on ilmeisesti pahin ilkeys minkä saattavat jostakusta keksiä. Itsehän he ovat tavattoman lämminsydämisiä ihmisiä, kuten tuo kommenttikin aina osoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se siis nyt olekaan hyvä, kun kertoo suoraan, mitä häiltään haluaa? Vai pitäisikö tavan mukaan vinkua jälkeen päin vauva-palstalla?
Saa kertoa mutta mautonta silti. Ei mitenkään lämmin kuva tule suhteistaan läheisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aina pitänyt tuota naista hyvin outona.
Itse olet outo. Miten hänen elämä sinuun vaikuttaa moukka ????. Hän tekee työnsä ja maksaa meille verorahoja. Se riittää minulle ja sinulle. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Olisit sinäkin vain hiljaa. Muiden elämä olisi parempi silloin.
Vierailija kirjoitti:
No ehkäpä ne, jotka ovat oikeasti läheisiä, ja hänestä pitävät, eivät pistä pahakseen. Ne, jotka tuollaisesta kiukuttelevat, tuskin muutenkaan mitään positiivista lisäisivät juhlaan.
Oikeasti sinne menee tuon ilmoituksen jälkeen vain niitä pintaliitojulkkiksia, ei läheisiä ihmisiä
Onneksi omassa lähipiirissä ei ole somehulluja.
Taas yks tyhmä lauta-akka. Media rakastaa näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan ne siivoukset oikeasti tekee? On outoa, että hän käy siellä esittelemässä kieltä ja kääntelemässä paljain käsin, ilman mitään suojavarusteita jotain vuosia vanhaa kakkavaippakasaa.
Nykyään varmaan joku pikkurahalla palkattu etnosiivoojalauma. Auri käy näyttämässä naamaansa alussa ja lopussa.
Ketään juuri sinun uskomisesi ei hetkauta. 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkäpä ne, jotka ovat oikeasti läheisiä, ja hänestä pitävät, eivät pistä pahakseen. Ne, jotka tuollaisesta kiukuttelevat, tuskin muutenkaan mitään positiivista lisäisivät juhlaan.
Oikeasti sinne menee tuon ilmoituksen jälkeen vain niitä pintaliitojulkkiksia, ei läheisiä ihmisiä
Onko sillä ketään läheisiä ihmisiä.
Oikeasti jaksan ihmetellä että miksi ihmiset katsoo hänen videoitaan
Mikä niissä on viehätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli se maksattaa häänsä someseuraajilla
Tottakai! Eihän miljonäärillä ole varaa.
Tottakai jokainen tekee ihan tasan niinkuin päättää. Eikö olekin kivaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se olisi turhan hankalaa alkaa varomaan siellä häissä jotain kourallista änkyröitä jotka eivät halua kuviin tai videopätkiin. Parempi silloin tosiaan jäädä kotiin.
Miksi omat häät pitää edes tuotteistaa someen? Eikö nykyään mikään ole yksityistapahtuma?
Ovatko häät ikinä olleet yksityistapahtuma? Ennen niihin oli tervetullut koko kylä, nykyään vieraita on usein paljon ja valtaosa päivittää someen kuvan tai pari. Ei hääjuhla ole mikään intiimi salaisuus vaan julkinen juhla julkisen liiton kunniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Monet somettajat kyllä kuvaa paikoissa ja tilaisuuksissa, joissa on paljon ihmisiä eikä kuvaus- ja julkaisuluvan kysyminen kaikilta onnistu. Moni ratkaisee asian joko jo kuvatessa käyttämällä linssiä, jossa kapea terävyysalue, eli ne ihmiset blurraantuu, rajaamalla kuvakulmaa, tai editoidessa samoilla konsteilla.
Käsittääkseni monet somealustat vaatii, että jos julkaiset ihmisistä tunnistettavaa materiaalia, niin pitää olla lupa siihen. Auri ilmeisesti pyrkii hoitamaan tämän juridisen asian hääkutsun yhteydessä ja häistä tulee somekontenttia ensisijaisesti. Häät on ilmeisesti somea varten. Vähän outo juttu kyllä monestakin syystä. Yksi on ainakin se, että hänhän ilmoitti jäävänsä eläkkeelle ja lopettavansa somesiivoukset kokonaan.
Fiksuahan se vaan on, että varoittaa asiasta etukäteen. Jokainen on sitten ihan vapaa päättämään haluaako kuvansa somejulkaisuihin vai ei. Voihan se hyvin olla, että hän on jo aiemmin tarkistanut että kaikkein läheisimmät tulee joka tapauksessa, tai sitten jopa juhlii salaa heidän kanssaan erikseen ilman mitään postauksia.
Minä en ymmärrä mitä ihmeen katsomista on jossain videoissa jossa joku ihminen siivoaa ? No, huvinsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään juuri sinun uskomisesi ei hetkauta. 🤣🤣🤣
No järkihän sen sanoo ettei se yksin siivoa.
Mikäs sulla on.... haiskahtaa hieman kateudesta, muuten olisit hiljaa..🤭🤭🤭🤭