Mies sanoo juttujani höpöhöpöjutuiksi
Kun sanon jotain josta mies ei pidä tai josta hän on eri mieltä hän vain sanoo että puhun höpöhöpöjuttuja sen sijaan että keskustelisi asiasta. Hän myös usein väittää, ettei ole sanonut tai tehnyt jotakin mitä on oikeasti tehnyt.
Vinkkejä mitä tehdä?
Kommentit (18)
Meillä sama, mutta sen sijaan mun mies sanoo mulle aina, että "p*skapuhetta".
Esimerkiksi vaikka kun mietin ruokalistaa ja yritän miettiä terveellisiä ja edullisia ruokia, tai olen miehelle sanonut että hänelle tulee krapula jos juo paljon ja ei usko mutta seuraavana päivänä valittaa päänsärkyä
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne jutut on?
Siis edellinen oli vastaus tähän
Bingo bingo ! Minun mies sanoo minun aiheita (lähes kaikkia) jonnin joutaviksi. Aikani kuuntelin tuota ylimielisyyttä ja päätin kostaa. Kun hänen veljensä soittaa, huusin takaa näin: TAASKO TEILLÄ ON NIITÄ JONNIN JOUTAVIA TARINOITA, riita tuli, mutta se oli tarkoituskin. Mies pitää turpansa kiinni mikäli ei halua, että maistaa omaa lääkettään. En minäkään hypi nenille ja sen saa hän myös oppia, VIISI ALIMMAISTA VARVASTA ON EDELLEEN MINUN.
Vaikka olet nainen niin sinun mielipide ei välttämättä ole se ainoa oikea
Rikokset ja valheet on jonninjoutavaa. Luuserit yrittää pelata niillä! Tai uhkaavalla käytöksellä.
Luuserit ja raukat ja sitten esitetään muka fiksumpaa mut kun eihön se niin ole jos tuollaisiin turvautunut.
No eroa vihdoin. En ikinä kattelis henkisesti tai fyysisesti väkivaltaista miestä. En tajua miksi te katselette.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olet nainen niin sinun mielipide ei välttämättä ole se ainoa oikea
Mistä tiedät, mistä päättelit ?
Auttaako jos etsit vaikka krapulan ja juomisen yhteydestä netistä tietoa ja linkkaat sen hänelle, ja sitten jatkat keskustelua? Jos mies hoksaa ettei ole sinun päästäsi lähtöisin oleva höpöjuttu.
Kaikki naiset ovat höpsöjä, mutta viisas nainen on hellyttävä höpsö.
Lähtisin kalppimaan ja nopeasti, enkä taakseni katsoisi. On tosi alentava suhtautuminen sinuun miehelläsi, eikä se tuosta tule muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin kalppimaan ja nopeasti, enkä taakseni katsoisi. On tosi alentava suhtautuminen sinuun miehelläsi, eikä se tuosta tule muuttumaan.
Minäkin olen ekspertti sinun elämästä ja siihen liityviin suhteisiin
Periterapia? Ero? Mies mitätöi. Ja hiljentää. Kontrolloi? Mies ei sano edes mielipidettään? Mistä hän puhuisi. Mistä sä. Eikö kiinnostukset asioissa kohtaa. Hän tykkää vain miesten jutuista? Vai hiljaa olosta.