koko loma menee pilalle kun jatkuvasti sataa ja on viileää haluan nauttia lämmöstä!!
eilen oli vielä lämpöisä päivä mutta tänään on taas luvassa lähes koko viikko sadetta ja viileempää! eihän tuolla tarkene kävellä ilman takkia edes, suoraa sanoen viitkg8 taa kun koko on juuri kesäkuussa! ensin olen painanut töitä vuoden päivät ja sitten ei saa lomakeleistä nauttia ei sitten yhtään!!
missä kesä!?!??!!!
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Painu etelään. Siellä on enemmän lämpöä kuin nahkasi kestää.
Luuletko että kellään tavallisella ihmisellä on enää rahaa erikoisuuksiin?
Sadevaatteet on keksitty. Pyöräilin 8km tänäänkin töihin sateessa sadetakissa ja sadehousuissa enkä kastunut enkä valittanut. Eivätkä olleet noloja asuja. Näyttäneen satavan vielä jokusen päivän sitten aurinko taas lämmittää.
Ja suomalaiset viherpunikki-ääliöt ovat huolissaan ilmaston lämpenemisestä. Hohhoijaa, olisi näiden isit päästäneet mällinsä yöpaidan helmaan tai lakanaan.
Vierailija kirjoitti:
Kesäkuu vasta alussa ja hirveä vinkuminen menossa. Mene saunaan tai solariumiin. Minä nautin sillä välin normaalista säävaihtelusta ja joka ikinen päivä shortseissa ja t-paidassa jo kuukauden.
Tämä kelivinkuminen on kyllä käsittämätöntä. Kaveri alkoi valittaa juuri että ei taida tänä vuonna olla yhtään lämmintä päivää.
Mitä hittoa, heinäkuu ja elokuu vielä edessä. Voiko enää negatiivisempaa ajattelua olla.
Mikä ihme on lomakeli? Mun mielestä lomalla ei ole mitään yhteyttä säätilaan.
Se lämmin ilma on täällä keski-euroopassa :) Olen asunut ulkomailla yli 10 vuotta ja todennut että hyvää säätä riittää joko sinne pohjolaan tai tänne mutta ei kumpaankin yhtäaikaa. Seuraavat 7 päivää on 26 - 33 astetta että ei taida helle tulla vielä suomeen.
Olen lomalla nyt. Kauniilla ilmalla olen ulkona, huonolla ilmalla lueskelen ym. Mielummin minä lomalla olen kuin töissä, vaikka työstäni pidänkin.
Lämpö on mielentila, loma on loma.
Kauhea valitus kesästä! Se on vasta alkanut! Menkää ulkomaille ulisemaan! Kun ette suomalaista kesää kestä!
Vierailija kirjoitti:
Sadevaatteet on keksitty. Pyöräilin 8km tänäänkin töihin sateessa sadetakissa ja sadehousuissa enkä kastunut enkä valittanut. Eivätkä olleet noloja asuja. Näyttäneen satavan vielä jokusen päivän sitten aurinko taas lämmittää.
Onpa Suuri nautinto ja mitäs lomaa se on polkea vesisateessa töihin?
Ehkä meidän pitäisi ottaa enemmän oppia islantilaisista. Siellä he katsovat säätiedotuksen ja lähtevät sen mukaan sinne missä vähiten sataa tai jopa aurinko paistaa.
T. Meillä Hankasalmella paistaa tänäänkin