Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä enemmän ole seurustellut ja tapaillut, sitä pidemmäksi kasvaa lista mitä en kumppanilta halua

Vierailija
09.06.2025 |

Perinteiset alkoholit, tupakat, riippuvuudet on tietenkin listalla ollut aina. Viimeisimpänä lisänä listalla eläinallergiat ja hajusteyliherkkyys, sporiasis ym elämää rajoittavat sairaudet, aamuäreys, kuorsaus. Ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä, jos elämässä muut asiat natsaa. Mutta en vaan jaksa mitään negatiivista tai kovin rajoittavaa enää tässä 50+ iässä

Kommentit (175)

Vierailija
141/175 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun rakastuu, ylläolevat ovat mitättömiä pikkuasioita. Kukaan ei ole täydellinen.

Onneksi vanhemmiten ei enää vaivu psykoosiin nimeltä rakastuminen.  Mies toki innostuu munansa viitoittamasta tiestä, mutta nainen ei tyydy halpaan, huonoon ja kaikille tarjolla olevaan.

Tai mies ei viitoita kohti halpaa. 

Vierailija
142/175 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on tärkeää, että perheessä voidaan syödä pääsääntöisesti samaa ruokaa yhdessä. Meilläkin joskus mies syö maksalaatikkoa ja minä pinaattilettuja, tai minä grillaan kalaa ja mies lämmittää inhoamani thaikuution. Mutta en kestäisi että joutuisin vaikkapa tekemään ja syömään arkiruokani ilman sipulia, joka omassa ruokavaliossani kuuluu lähes jokaiseen lämpimään ruokaan. 

arkiruoka, huippuravintolat. Mitäpä eroa näillä tosiaan on? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/175 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun rakastuu, ylläolevat ovat mitättömiä pikkuasioita. Kukaan ei ole täydellinen.

Rakastumista rajoittaa melkoisesti, jos kuorsauksen takia ei voi lainkaan nukkua, mun lemmikki estää yökyläilyt, sairaus rajoittaa fyysistä kontaktia, jne, jne

Peppuseksiä pystyy aina harrastamaan.

Vierailija
144/175 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän te listoja tekevät ihmiste toimitte sitten, kun parisuhteen aikana ihmiselle tulee diagnooseja vaikka allergioista, tulee onnettomuuksia/sairauksia ja niiden juttujen kanssa pitäisi pystyä elämään? Ja entä jos sulle itsellesi tulee jokin vaikea sairaus? Pitääkö kumppanin vaan jaksaa, mutta jos pöytää kääntyisikin toisin päin, sun ei tarvis?

Etkö tosiaan näe eroa vakiintuneen parisuhteen ja uuden suhteen välillä? Mulle on selvää, että valitaan sopivin mahdollinen kumppani. Osin juuri siksi, että sitten kun niitä vaikeuksia tulee elämässä eteen, ei tarvitse harmitella kuinka tuli jo alkuun tyydyttyä ja nyt sitten tämä kaupan päälle. Mulla oli lista jo ennen miestäni, jonka kanssa olen ollut 15 vuotta. Aivan varmasti olisi lista taas, jos sinkuksi joutuisin ja uuden suhteen haluaisin. 

Vierailija
145/175 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö?

Vierailija
146/175 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että jäät niiden listojen kanssa lehdellä soittelemaan. Kukaan ei ole täydellinen, et edes sinä

Sitten olen. Teen kaikkea kivaa, harrastan ja matkustelen ystävien kesken. 50+ miehet tuntuu olevan varsinaisia riippakivä

ap

Tuo on totta. Ne kuvittelevat voivansa sanella ehtoja ja olevansa Luojan lahja naisille. Oikeasti ne on aika säälittäviä tapauksia, usein päihteiden käyttäjiä, liikalihavia, kiikun kaakun töissä jos ollenkaan. Ja uhreja, ah niin uhreja sekä edellisessä suhteessaan että koko aiemmassa elämässään. Mä en jaksa kuunnella enää yhtään miesitkuvirttä. 

Oli yksi huono suhde hiljattain ja se oli kovin opettavainen. Opin, mitä en suostu mieheltä sietämään. Minut, kuten varmaan sinutkin, kasvatettiin miellyttämään ja mukautumaan, joten omat rajat olen

Missä kuletta? Ei mulla tuu nähtyä tuollaisia ihmisiä. Toki olen naimisissa, mutta muutoinkaan ympärilleni kattele. Tulee mieleen joku eronneiden ja karanneiden paikka tai joku räkälä ym. joista kuullu puhetta. 

Vierailija
147/175 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastumisvaiheessa kyllä. Mutta rakastumisvaihe kestää ehkä puoli vuotta. Jos tarkoitus ei ole vain tuntea autuaallista rakastumisen tunnetta vaan solmia pitempiaikainen ihmissuhde, niin silloin nuo seikat voivat olla iso rasite. 

Kirjoitinkin jo osan miehestäni, ei ole taakka. Useampi vuosikymmen elelty. Päihteet ei kuulu meidän liittoon. Ei olla kuitenkaan absolutisteja. 

Vierailija
148/175 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä enemmän olet epäonnistunut elämässäsi, sinähän olet sitten täydellinen eli luuseri joka hokee minä minä.

Vierailija
149/175 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea tilanne olisi, jos joku ihana ja täysin sopiva mies kuorsaisi. En pysty nukkumaan, jos toinen kuorsaa (lasteni isällä - jonka kanssa minulla oli aiemmin suhde - oli tällainen taipumus aina välillä, ja kyllä se haittasi elämää), muta toisaalta niitä itselle sopivia kumppaneita ei ihan kovin usein kävele vastaan. Jos mies olisi halukas hoitamaan kuorsaamisen pois, juttu voisi onnistua. Tai sitten ei vaan voitaisi nukkua yhdessä ikinä - mikä olisi ikävää sekin. Unenpuute olisi mahdoton valinta - sehän voi tuhota oman terveyden kokonaan.

Mulle olisi ok ja melkeinpä parempikin järjestely nukkua erillään. Mutta yleensä kuorsaavalle kumppanille tämä ei käy, kun ei kuulemma ole mikään parisuhde, jos ei nukuta yhdessä. Eivät usko tai ymmärrä miten äänekästä ja häiritsevää kuorsaamisensa on. 

En tiiä mistä teitä sikiää?!

Vierailija
150/175 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsaamiseen on usein syy, joka on korjattavissa. 

Vierailija
151/175 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen olisi kiva kumppani: Tykkää elämästä, tyyliin on iloinen ja positiivinen, ei sellainen "kaikki on ihan paskaa, työ on paskaa"-tyyppi. Pitää itsestään huolta, eli haluaisi tehdä muutakin, kuin maata sohvalla. Uskollinen ja luotettava, sanansa mittainen mies. Suhteellisen sosiaalinen, ettei olisi ihan tuppisuuna jokapaikassa, huumorintajuinen. Olisi kiva, jos olisi jotain kiinnostuksen kohteita eli omaa elämääkin. Olisi positiivista, jos meillä olisi yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Ulkonäöllisesti sellainen, että sukat pyörisi mulla jaloissa, kiihkeä ja hellä mies,pitäisi siis fyysisyydestä, halailusta, pussailusta ja tietysti seksistä ja haluaisi sitä riittävän usein. Olisi kiva myös sanallisesti kuulla kehuja, että olen kaunis, seksikäs jne. Haluaisi sitoutua suhteeseemme, eli ei tarvitsisi pelata mitään pelejä ja aina voisi laittaa viestiä, soittaa jne. Sellaista välitöntä ja rehellistä kanssakäymistä. Molemminpuolinen ihastuminen, rakastuminen....

Vierailija
152/175 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastumista rajoittaa melkoisesti, jos kuorsauksen takia ei voi lainkaan nukkua, mun lemmikki estää yökyläilyt, sairaus rajoittaa fyysistä kontaktia, jne, jne

Eli uit hajuvedessä tai käytät hajustettuja pesuaineita?

Oi kauheeta, käyttää hajustettuja pesuaineita😂 Mitäs muita diagnooseja sulla on? Te tuoksuyliherkät olette IHAN AINA muutenkin kilahtaneita ja ihan takuulla puhut itsestäsi erityisherkkänä

Mieti ny! Hajustettu pesuaine, hajustettu hiuslakka, hajustettu deodorantti ja pisteeksi iin päälle hajuvettä. Kävelevä katastrofi! En ole yliherkkä. Itse naisena käytän kaiken mainitsemani hajusteettomana paitsi tuon hajuveden. Haluan, että hajuveteni tuoksuu! Se ei pääsisi esiin tuon kaiken muun hajun seassa. Ja käytän oikeasti hajuvettä hillitysti. Yleensä yksi suihkaus ilmaan, jonka ali kävelen.

Vierailija
153/175 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettepas te jotkut vaikeita. Parisuhde pitäisi olla mutta tavallinen ihminen ei kelpaa. Jos mies kirjoittaisi noin ja ne omat no no listansa niin te varmaan tappaisitte sen.

😂 tuo oli hyvä 

Vierailija
154/175 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen olisi kiva kumppani: Tykkää elämästä, tyyliin on iloinen ja positiivinen, ei sellainen "kaikki on ihan paskaa, työ on paskaa"-tyyppi. Pitää itsestään huolta, eli haluaisi tehdä muutakin, kuin maata sohvalla. Uskollinen ja luotettava, sanansa mittainen mies. Suhteellisen sosiaalinen, ettei olisi ihan tuppisuuna jokapaikassa, huumorintajuinen. Olisi kiva, jos olisi jotain kiinnostuksen kohteita eli omaa elämääkin. Olisi positiivista, jos meillä olisi yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Ulkonäöllisesti sellainen, että sukat pyörisi mulla jaloissa, kiihkeä ja hellä mies,pitäisi siis fyysisyydestä, halailusta, pussailusta ja tietysti seksistä ja haluaisi sitä riittävän usein. Olisi kiva myös sanallisesti kuulla kehuja, että olen kaunis, seksikäs jne. Haluaisi sitoutua suhteeseemme, eli ei tarvitsisi pelata mitään pelejä ja aina voisi laittaa viestiä, soittaa jne. Sellaista välitöntä ja rehellistä kanssakäymistä. Molemminpuolinen ihastumine

Minusta tuntuu että valtaosa naisista haluaisi tällaisen miehen, mutta harva saa. Miksei kovinkaan moni kasvata tällaisia miehiä? 

Vierailija
155/175 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli uit hajuvedessä tai käytät hajustettuja pesuaineita?

Oi kauheeta, käyttää hajustettuja pesuaineita😂 Mitäs muita diagnooseja sulla on? Te tuoksuyliherkät olette IHAN AINA muutenkin kilahtaneita ja ihan takuulla puhut itsestäsi erityisherkkänä

Mulla on diagnoosina astma.

Rehellisesti, jos Tinder viestittelyn lomassa tulisi ilmi, että miehell

Tinder ei oo ihan normaali juttu mielestäni, mutta vain minun mielipiteeni. Että voi löytyä ihan mitä vaan.

Vierailija
156/175 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän te listoja tekevät ihmiste toimitte sitten, kun parisuhteen aikana ihmiselle tulee diagnooseja vaikka allergioista, tulee onnettomuuksia/sairauksia ja niiden juttujen kanssa pitäisi pystyä elämään? Ja entä jos sulle itsellesi tulee jokin vaikea sairaus? Pitääkö kumppanin vaan jaksaa, mutta jos pöytää kääntyisikin toisin päin, sun ei tarvis?

Etkö tosiaan näe eroa vakiintuneen parisuhteen ja uuden suhteen välillä? Mulle on selvää, että valitaan sopivin mahdollinen kumppani. Osin juuri siksi, että sitten kun niitä vaikeuksia tulee elämässä eteen, ei tarvitse harmitella kuinka tuli jo alkuun tyydyttyä ja nyt sitten tämä kaupan päälle. Mulla oli lista jo ennen miestäni, jonka kanssa olen ollut 15 vuotta. Aivan varmasti olisi lista taas, jos sinkuksi joutuisin ja uuden suhteen haluaisin. 

Kaikki ovat varmasti nähneet eron siinä, missä sinäkin. Pointti on siinä, että jumalaton lista! Mun kriteerit oli yhna, hyväksyy lapseni, kohtuu käyttö alkoholiin, mieluummin sylkee kuppiin, ei tupakoi. Olin 7 vuotta yksinäinen yh, kunnes tapasin aviomieheni. Täyttää edelleen kriteerit, yksi yhteinen lapsi on. Tämä mieheni toi kylkiäisinä myöhemmin uniapnean ym. Joskus pyydän siirtymään toiseen huoneeseen, koska hän osaa nukkua melkeinpä missä vaan, minä en. 

Vierailija
157/175 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovin suppea tuo aloittajan lista minusta on. Ja jos tietää omat deal breakerinsa, niitä on kai turha vähätellä tai jättää mainitsematta sillä ajatuksella että myöhemmin voi jokin puhjeta. 

Vierailija
158/175 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

154/156

miksi naisille ei riitä, että tuntee olevansa haluttu? Miksi ulkonäköä pitää kehua? Toki kauneus on myös sisäistä. Minun mieheni on aikoinaan kertonu mihin minussa kiinnitti huomiota, mihin rakastui ja se olin minä, kokonaisuus. Toki oli yksi yksittäinen mihin kiinnitti huomiota kasvoissani, itse asiassa kaksi. 

Vierailija
159/175 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettepas te jotkut vaikeita. Parisuhde pitäisi olla mutta tavallinen ihminen ei kelpaa. Jos mies kirjoittaisi noin ja ne omat no no listansa niin te varmaan tappaisitte sen.

Miehethän kirjoittavat tällä palstalla kuinka yli kolmekymppinen,  yksinhuoltaja, ylipainoinen, lyhythiuksinen tai tatuointeja omaava ei käy, lisäksi pitää olla kaunis. Ei ole tapettu, vaan on kerrottu, että kaikkea saa vaatia, mutta sopivaa ei välttämättä löydy. Miksi naisella ei saisi olla mitään vaatimuksia? Mieluummin olen yksin kuin kuorsaajan kanssa, valvotuista öistä on liikaa kokemusta.

Vierailija
160/175 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap:n kanssa. Juuri tästä syystä rakkauden löytyminen kesti, tuli kohdalle vasta 27-vuotiaana. Ensin en edes tajunnut, että sellainen kultakimpale on olemassa. Tästä on nyt 50 vuotta, en vaihtaisi vieläkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi