Lähtisitkö Tallinnaan, jos saisit ilmaisen risteilyn?
Minä en kyllä lähtisi. Olen jo ollut siellä.
Kauheasti ihmisiä ja jonotusta ja humalaisia, ja perillä kiire takaisin laivaan.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eckeröltä saa seuraavan matkan puoleen hintaan jos ostaa yli 100€ edestä tuotteita laivan myymälästä.
Eihän se lippu maksa suoraan ostaen kuin 15 e, kun menee päiväristelylipulla, pääsee maihin
Alennuksen kanssa 7,5€ säästöä sekin
Vierailija kirjoitti:
Onko laivayhtiötä, jolla olisi rauhallista matkata Tallinnaan, ei humalaisia ym.? Tai tietty viikonaika?
Su-ke lähdöt ainakin tosi rauhallisia. olen kymmeniä kertoja mennyt silloin. Ei sen puoleen menin viime pe ja oli rauhallista
Voisin lähteäkin, riippuisi kyllä matkaseurasta en ole ollut varmaan 6-7 vuoteen tai taisin olla silloinkin Pärnussa.
Vierailija kirjoitti:
Lähtidin. Inhoan laivamatkaa mainitsemastasi syystä mutta perillä hyviä ravintoloita ja kaupasta voisi hakea jotain herkkuja kotiin.
Tyttären shoppailuseuraksi lähdössä kuun lopussa
Samanhintaista kuin suomessa ja samat kaupatkin. Mikä estää herkkujen ostamisen suomen marketeista?
Minulle pitäisi maksaa että menisin viroon. Mikä vaan itäblokin maa.
Menisin Ruotsin risteilylle, jos saisin ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eckeröltä saa seuraavan matkan puoleen hintaan jos ostaa yli 100€ edestä tuotteita laivan myymälästä.
Mitä mä just luin? Tekeekö joku oikeasti noin?
Kun ostaa tarpeeksi, saa vapaalippuja. Tuttavillani on nippu sellaisia, ja saisin kyllä sellaisen jos pyytäisin. Joten vastauksena ap:n kysymykseen: En näköjään lähtisi kun en ole vielä lähtenyt.
Kuka haluaa ostaa jotain roinaa satasella laivalta?
Se roina on käytännössä alkoholia joka maksaa laivalla noin puolet vähemmän kuin mitä Alkossa.
Tallinna-kokemus on todella muuttunut rajusti. Vielä joku 10 vuotta sitten se oli sellainen halpa ja vapaa "idän ihmemaa".