Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Välttelevä persoonallisuushäiriö ja hänen elämänsä kulku

Vierailija
09.06.2025 |

Itselläni oli vielä vilkkaampi sosiaalinen elämä parikymppisenä kun kävin yliopistolla opiskelemassa farmasiaa ennen sairastumista masennukseen. Siitä alkoi eristäytyminen IRL-yhteisöistä kunnes mulle vinkattiin erästä mielenterveystyön järjestöä johon liittyä jäseneksi. Välissä työkokeilua ja työharjoittelua jotka suoritin mukisematta mutta olin rättiväsynyt päivän jälkeen.

Nyt näyttää paremmalta kun olen päässyt terapiaan ja jossain vaiheessa ammatinvalintapsykologille joka toivottavasti osaisi kartoittaa tarkasti mun vahvuudet ettei mikään jää pimentoon.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tyytyväinen välttelevä, eli olen omasta valinnastani eristäytynyt muista ihmisistä, mutta en halua tähän mitään "apua", koska olen onnellinen näin. Työtä kyllä teen eli en elä tuilla, etänä kotoa koodailleen.

Vierailija
2/2 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tyytyväinen välttelevä, eli olen omasta valinnastani eristäytynyt muista ihmisistä, mutta en halua tähän mitään "apua", koska olen onnellinen näin. Työtä kyllä teen eli en elä tuilla, etänä kotoa koodailleen.

Juu. Mä kaipaisin kuitenkin kumppanin rinnalleni ja sopivan työn jota jaksan tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla