Varattu mies lähettää jatkuvasti viestejä lomamatkaltaan
Tuttavamies on puolisonsa kanssa kauan odotetulla Kreikan-matkalla ja pommittaa minua kaipaavilla viesteillään. Kirjoittaa toivovansa, että minä olisin siellä puolison sijasta.
Tiedän, että voin olla vastaamatta. Mutta, mikä saa miehen toimimaan näin?
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Käräytä mies. Saat luotettavan puolison siitä itsellesi.
Ymmärtääkseni mies on halunnut erota useamman kerran, mutta nainen on saanut jotenkin manipuloitua suhteen jatkumaan.
ap
Olet antanut ko. miehen ymmärtää että ymmärrät antaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni mies on halunnut erota useamman kerran, mutta nainen on saanut jotenkin manipuloitua suhteen jatkumaan.
ap
Mies on siis valehteleva tossu, ota siitä hyvä mies itsellesi. Ps. Eron saa yksin hakemalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies on ihan itse vastuussa omasta käytöksestään.
ap
Mullakin tämmönen tuttavamies, puolisonsa lapsella oli eilen rippijuhlat niin sieltä juhlavalmisteluista ja juhlien jälkeen vain pukkaa viestiä tulemaan pitkin iltaa.
Tai kerran puolisonsa oli järjestänyt hänelle syntymäpäiväjuhlat, nelikymppiset niin mies viestittää, että olisitpa täällä yms.
Ja lomamatkoilta samaa ja että odottaa vain että pääsee pois sieltä puolison järjestämältä matkalta ja voitaisko tavata sitten.
Että naiset jos teillä on mies joka yhtäkkiä viihtyy enemmän puhelimellaan, ja suojelee tai piilottelee puhelinta, ja te olette se joka järjestää ja varailee kaikki matkat ja yhteiset tekemiset, niin suosittelen melkein ratsaamaan sen puhelimen.
Oi Laura sua kaipaan niin kauheesti kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies on ihan itse vastuussa omasta käytöksestään.
ap
Kyllä, myös eroamisesta tai eroamattomuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikset blokkaa?
Koska huomio imartelee ja kiihottaa ajatus vaimon voittamisesta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitten jos on mukava ja mies ymmärtää väärin? Ei kai se aloittajan vika ole.
Miehen kumppani hymyilee somessa ja kehuu parisuhdetta kun mies taustalla viestittelee toiselle. Perus. 😁
Vierailija kirjoitti:
Oi Laura sua kaipaan niin kauheesti kaipaan.
Kukahan se on?
ap
Miksi et ole jo tuosta nyt, ja miksi teet aloituksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset blokkaa?
Ap
Kukas sinä olet?
ap
Luulen, että viestit loppuvat, kun ilmoitat asian hänen puolisolleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset blokkaa?
Ap
En ymmärrä kuka haluaisi pettävän tossukan joka ei osaa erota? No ehkä siinä tapauksessa jos tietää että haluaa vain sitä yhtä asiaa eikä ketään roikkumaan lahkeeseen. Siinä asiassa ei muuten sitten vaimo ole kyllä kummallakaan mielessä. 😄
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole jo tuosta nyt, ja miksi teet aloituksen?
Miksi en tekisi tästä aloitusta?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Yhden vaimon ainakin tiedän saavan suhteen jatkumaan sillä, että uhkaa ettei mies näe lapsia eron jälkeen. Tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että viestit loppuvat, kun ilmoitat asian hänen puolisolleen.
En halua että ne loppuu. Tunnen olevani elossa, kun on salaisuus ja suhmurointia. Hih hih!
Ap