Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kehu ulkonäköäni koskaan

Vierailija
08.06.2025 |

Mies ei koskaan kehu ulkonäköäni, ei ole kehunut vuosiin. Tämä on laskenut itsetuntoani, enkä tunne enää itseäni naiselliseksi tässä suhteessa. Koska kehuja ei tule koskaan, en myöskään enää jaksa nähdä niin paljon vaivaa ulkonäön eteen kuin ennen. Minä olen kehunut miestä, mutta koska se ei ole ollut millään tapaa vastavuoroista, jätän kivat sanat nykyään sanomatta vaikka mies näyttäisikin hyvälle. Joskus kun olen laittautuneempi ja sen näköinen kuin mistä tiedän miehen pitävän, huomaan hänen katseestaan, että pitää näkemästään. Kuitenkaan ei silloinkaan sano mitään. Mistä tämä johtuu?

Olen kyllä välillä vihjannut miehelle, että tuntuu ikävältä kun hän ei enää kehu ja en tunne itseäni kauniiksi hänen silmissään. Silti mies ei ole sanonut mitään, enkä enää aio asiasta vihjata.

Tämä tuntuu vaikuttavan parisuhteen dynamiikkaan syvästi. Minulle on tärkeää tuntea itseni halutuksi kumppanin silmissä ja luo on eräänlaista seksuaalista jännitettä parin välille. Huomaan katkeroituvani ja tuntuu, että naiseuteni ja kauneuteni menee hukkaan tässä suhteessa. Mietin jopa eroa  Jos olisin ulkona ja joku muu mies huomioisi minua, en kokisi kovin vääräksi pettää, sillä ei minua kotona pidetä arvossa. Olenko kohtuuton kun haluan huomiota mieheltäni?

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli samanlainen ja minulla oli ihan samoja ajatuksia. 

Vierailija
22/116 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on täysin luonnollista että nainen haluaa tuntea itsensä kauniiksi, halutuksi ja rakastetuksi suhteessa. Miehet taas haluavat tuntea olonsa tarvituksi ja arvostetuksi. Jos mies ei anna sinulle mitä luonnollisesti tarvitset, lähde pois suhteesta. En ikinä pystyisi olemaan suhteessa jossa en koe oloani naiselliseksi. Olin kerran tällaisen miehen kanssa, joka halusi olla siinä suhteessa se jota jumaloidaan. En pysynyt kunnioittamaan häntä, joten lähdin. 

Voitkin päättää tänään että eilinen versio sinusta on nyt kuollut. Se epävarma nössö nainen on mennyttä, rest in peace. Se nainen joka otti vastaan tuollaista low-effort paskaa - häntä ei ole enää olemassa. Se on kirjaimellisesti nyt päätös - päätä nyt tässä hetkessä, että ansaitset parempaa. Tee tee se päätös nyt. Minä odotan. Noin. Eli olet nyt päättänyt että sinä ansaitset parempaa. Ja itseasiassa, sinä ansaitset parasta mahdollista kohtelua ja paljon kehuja, etkä anna enää sekuntiakaan sinun huomiosta kenellekään miehelle joka ei kohtele sinua hyvin. Onneksi olkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikään ei oikein tunnu enää miltään, eikä millään ole merkitystä. Ei minullakaan ole."

Oikeasti :O ? Masennuit kun toinen ei osannut kehua, surullista.

Naiset, älkää rakentako itsetuntoanne miehen sanojen tai sanomattomuuksien varaan! Kivahan se on saada kehuja, mut jos niitä ei tule, niin onko oikeasti niin iso ja kamala juttu?

Kaikella on merkitys, sinullakin. Mutta ei se miehen sanoista voi olla kiinni!

Vierailija
24/116 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole yksin. Kyllä se minutkin söi hiljalleen pitkän suhteen aikana, kun se yksi ainoa kehu on sanottu 10 vuotta sitten, ja muistat sen vielä kirkkaana mielessä. Sen jälkeen kun ei ole muita kehuja mihin sekoittaa.

Tiedän näyttäväni hyvältä, olen aina ollut huoliteltu ja miettinyt vaatetukseni tarkkaan. Osaan laittautua nätisti ym. Muilta olen saanut kehuja, mutta mieheni ei halua niitä jostain syystä antaa. Ja jos olen erehtynyt joskus kysymään, että eikö edes kerran vuodessa voisi sanoa jotain kaunista, kun olen nähnyt vaivaa asun, meikin ja kampauksen kanssa. Ei kuulemma; hän ei käskemällä kehu, ja mitä enemmän pyydän, sitä kauemmaksi ne kehut menee.

Minäkin kyllä avoimesti olen kertonut hänen hyvältänäyttämisensä, mutta en enää jaksa. Mikään ei oikein tunnu enää miltään, eikä millään ole merkitystä. Ei minullakaan ole.

Tuo kertoo vain siitä, että et ole itse itseesi tyytyväinen. Jos minun ja mieheni avioliitto olisi kiinni ulkonäöstä tai kehumisesta, oltaisiin erottu jo vuosikymmenet sitte. 

Vierailija
25/116 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaat kuitenkin sellaisena kuin olet. Mitä miettiä turhaan.  Arpi kudoksen saa tasoittumaan nykyään on sellaisia lääketieteessä olevia keinoja. Hakeudu yksityiseen sairaalaan . 

Vierailija
26/116 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen nakertaa itsetunnon lopulta, päätyy eroon.

Vierailija
27/116 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noita miehiä vaivaa? Jospa joku tätä lukeva mies voisi avata asiaa.

Vierailija
28/116 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä... Lapsiperhearjen pyörteissä pääsemme todella harvoin kaksin tuulettumaan ja silloinkaan ei kehun kehua, vaikka kuinka laittautuisin. Lohdutan itseni sillä, etten juurikaan kuullut kehuja mieheltäni myöskään ennen lapsia, vaikka olin nuorempi, hoikempi ja nyt kun valokuvista katson, niin todella kaunis. Muilta kyllä. Mieheni on juntti, ei voi mitään. 

Vierailija
29/116 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen nakertaa itsetunnon lopulta, päätyy eroon.

Jos muuten on hyvä mies, niin vainko kehujen puutteen vuoksi liitto on pilalla?

Vierailija
30/116 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nainen alkaa vanhemmiten muistuttaa aina vain enemmän vaikka sammakkoa, niin miten asia pitäisi ilmaista?

Parempi olla vain hiljaa.

Vierailija
31/116 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies ei saa suhteessa seksiä - hän hakee sitä muualta. Kun sinä et saa suhteessa mitä tarvitset - hae se ihan oikeasti muualta. Maailma on täynnä miehiä. Se mies siellä sinun sohvalla verkkarit päällä piereskelemässä ei ole maailman ainoa mies. Tuolla on lukuisia miehiä jotka tekisivät mitä hyvänsä puolestasi! Jätä ihan oikeasti se mies joka ei kohtele sinua niin kuin haluat tulla kohdelluksi. Sinulla on vain tämä yksi elämä. Ansaitset kaikkea hyvää ja paljon kehuja. 

Vierailija
32/116 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta vihjailu ja sano mitä haluat/kaipaat. Miehesi ei osaa lukea ajatuksiasi.

Ja jos kerran jo mieheesi katseesta näet, että hän pitää ulkonäöstäsi, niin miksi edes pitäisi erikseen kehua?

Vierailija
33/116 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin kertoa teill naiset, että Turkkilainen mies huomioi ja kehuu naista paaaaaljon enemmän kuin suomimies.

Vierailija
34/116 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietysti ole aihettakaan...alkuhuuma on ohitse,ja nussittu on tarpeeksi...yhteiselämästä on tullut pakkopullaa..

Vierailija
35/116 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin riuduin suhteessa tällaisen miehen kanssa nelisen vuotta. Hän osasi kyllä kehua työkavereitaan, mutta minulle oli jotenkin mahdottoman vaikea sanoa mitään kivaa mistään.

Hän oli sellainen "mukava mies" 😂

Vierailija
36/116 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta voin kertoa teill naiset, että Turkkilainen mies huomioi ja kehuu naista paaaaaljon enemmän kuin suomimies.

He tietävät miten naista kuuluu kohdella. He eivät myöskään koskaan ottaisi rahaa naiselta tai pyytäisi maksamaan puolet treffeistä jne. 

Vierailija
37/116 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te naiset mussutatte. Jos ootte kelvannu miehelle seksiin niin ootte hyvän näkösiä, tartteeko sitä jatkuvasti toitottaa. 

Eihän miehetkään oo valittamassa kun ette kehu heitä.

Vierailija
38/116 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän huvittavaa ja ristiriitaista, kun ei saisi olla pinnallinen, mutta sitten kuitenkin pitäisi jatkuvasti olla kehumassa pinnallisia ominaisuuksia puolisossaan. Ehkä miehesi ei vain ole yhtä pinnallinen ihminen kuin sinä.

Vierailija
39/116 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on turhia murheita. Pitää olla jo jotaki pahasti päässä vialla jos tarvii jatkuvaa kehumista muilta.

Vierailija
40/116 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks suohirvio haaveilee Facebookissa filmitähden urasta. Eläkeikäinen muija. Elää suuruudenharhoissaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän