jokaiselta jolla on rahaa ja osakkeita yli 100000 puolet pois ja sillä ostetaan armeijalle tarvikkeita,
otetaan kansanäänestys asiassa ei kai kukaan vastusta ja jos vastustaa on venäläismielinen
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sinun kelarotan on huudella.
Jos sinulla on niin paljon ylimääräistä rahaa että on varaa sijoittaa, se tarkoittaa ettet tarvitse niitä mihinkään.
Tai sitten on elänyt säästeliäästi ja kartuttanut varallisuuttaan tulevaisuutta varten. Mikä sinä olet sanomaan, ettei tarvitsisi niitä? Yhtä hyvin voi sanoa, että ne joilla ei ole 100 000 säästössä, ovat eläneet yli varojensa ja tuhlanneet kaiken turhuuteen.
Jos olet pihi, et tarvitse rahoja. Isänmaa tarvitsee ne paljon kipeämmin.
Mihin Isänmaa niitä nyt tarvitsee? Jos sinä olet sotahullu ja sodan lietsoja, niin me muut emme ole. Suomessa on rauha nyt ja jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Minä heitän myös ehdotuksen..
Julkisen sektorin työntekijöutlä leikataan puolet palkasta puolustusluluihin.
Jotain isänmaa velvollisuutta voi vaatia myös julkisen sektorin työntekijöiltä jotka on valtion ja kuntien palvelukseS.
Miksi niiltä? pieni ja keskipalkkaisilta?
Tulee ihan pilipaliarmeija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sinun kelarotan on huudella.
Jos sinulla on niin paljon ylimääräistä rahaa että on varaa sijoittaa, se tarkoittaa ettet tarvitse niitä mihinkään.
Minä tarvitsen rahojani. On vähän yli satatuhatta mutta sillä on tarkoitus elää koko loppuelämä. Mitään tuloja ei ole, ei palkan eikä tukien muodossa. Ei osakkeita, sijoituksia. Tuolla pärjään, 50 000 en. Mutta aina voin tietysti päättää päiväni isänmaan hyväksi.
Kai tämä on kaikkien suomalasiten maa, siksi myös tuista puolet pois, jos sille linjalle lähdetään.
Vierailija kirjoitti:
alkaa näyttää siltä että rikas eliitti ei halua puolustaa lainkaan Suomea? eturintamaan sitten vaan koko eliitti heti
Tällä palstalla tuskin pyörii yhtäkään eliitin edustajaa tai edes varakasta ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka 100 000 euroa onkin suuri summa, niin kuitenkin hiukan liian pieni vielä. Parempi raja olisi mielestäni 500 000. Jos siis varallisuus ylittää 500 000 niin siitä pitäisi maksaa tietty määrä veroa. Suomessa ei kukaan yksityishenkilö tarvitse tuollaisia summia joten siitä voidaan aivan hyvin periä veroa. Ja ei, hyvätuloiset/rikkaat eivät alkaisi muutoksen myötä piilottelemaan omaisuuttaan, sillä sitä he tekevät jo nyt.
Kuinka moneen kertaan vero pitää maksaa? Esim perintöveron joutuu maksamaan ja sitä ennen perinnönjättäjä on jo maksanut verot siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain isänmaa velvollisuutta voi vaatia myös julkisen sektorin työntekijöiltä jotka on valtion ja kuntien palvelukseS.
Miksi niiltä? pieni ja keskipalkkaisilta?
Tulee ihan pilipaliarmeija.
juurikin näin nyt otetaan puolet pois rikkailta saadaan vahva armeija tällä tavalla, rikkaat vastustavat mutta ei se auta yhtään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut ku putkiremontti pitäis maksaa
nyt priorisoidaan
Suomen puolustus vastaan remontit, remontit voivat odottaa
Taloyhtiö ja pankki ovat eri mieltä. Remontti kun maksetaan vasta kun. se on jo tehty.
venäläisiä ahdistaa tällainen ehdotus
Viimeinen niitti. Syy aloittaa valmistelut omaisuuden siirtoon Suomesta pois.
Näin varakkaat tulevat toimimaan, mukaanlukien minä. Siis se pieni vähemmistö, joka kustantaa tukiloisten elämän ja yhteiskunnan palvelut.
Miettikääs uudelleen, onko toivottava vero. Suomi kuolee köyhyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Päättäjät saavat mennä itse sotimaan aloittamaansa sotaa. Siitä vaan miinakentälle mars.
Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Sotakiimaiset sotikoon.
Jos kokopers on hallituksessa, alle 100.000 omistavat antavat puolet ja rikkaammat eivät mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
alkaa näyttää siltä että rikas eliitti ei halua puolustaa lainkaan Suomea? eturintamaan sitten vaan koko eliitti heti
Tällä palstalla tuskin pyörii yhtäkään eliitin edustajaa tai edes varakasta ihmistä.
Salaliittolaisten lempisana ; eliitti, joku outo uskonto, että köyhässä Suomessa mitään erikoista eliittiä olisi ja ne vähän rikkaammat kyllä onneksi veroissaan maksavat köyhien elämisen-
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen niitti. Syy aloittaa valmistelut omaisuuden siirtoon Suomesta pois.
Näin varakkaat tulevat toimimaan, mukaanlukien minä. Siis se pieni vähemmistö, joka kustantaa tukiloisten elämän ja yhteiskunnan palvelut.
Miettikääs uudelleen, onko toivottava vero. Suomi kuolee köyhyyteen.
minne ajattelit mennä Ursula Von Der Leyenin islami-muslimi invaasio etenee kaikissa EU maissa?
Ja ne joilla on alle 100 tonnia menee etulinjaan.