Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko totta, ettei baareissa käy enää ketään?

Vierailija
07.06.2025 |

?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentut ja rentunruusut käy.

Vierailija
42/51 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy katsomassa!

Vierailija
44/51 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä ole tarvinnut ikuisuuksiin jonottaa baariin. Aikoinaan oli aina fakta, että ensin seistiin näpit jäässä vähintään puoli tuntia jonossa, mutta nykyään vain valitaan baari ja kävellään suoraan sisään. Ihan sama, onko vappu vai peruslauantai, jonottaa ei tarvitse juuri koskaan. 

Itse käyn ainoastaan juhlan aiheesta. Tämän vuoden puolella olen käynyt uutenavuotena, vappuna ja Euroviisu-iltana. Ainoastaan uutenavuotena olin humalassa, kahtena muuna kertana join vain pari lasia skumppaa. Suosin pubeja, koska niissä saa olla rauhassa omassa porukassa. Minnekään Milliin tai Zetoriin en mistään hinnasta mene äijien kourittavaksi. En muutenkaan ole mikään haku päällä.  

Vierailija
45/51 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki anniskelu ravintolat menee konkkaan. Tulisi vaan lisää ilman työtä olevia. Ravinteli alat ovat tyhmistä tyhmin työala. 

Vierailija
46/51 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaljatuoppi maksaa kympin, niin en minä ainakaan mene baariin kaljaa juomaan. En todellakaan mene. 

Vierailija
47/51 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa alle 7e.

Vierailija
48/51 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ravintoloissa käyminen saattaa olla vähentynyt, mutta kyllä ihmiset edelleen ravintoloissa käyvät.

Etätyö tuli jäädäkseen ja niin taisi tulla myös etäkännit.

Vierailija
49/51 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoossa alle 7e.

Siitä puolet eli 3,50 € voisin kaljatuopista maksaa.

Vierailija
50/51 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ravintolassa pitkästä aikaa kuukauden päivät sitten bändiä katsomassa. Tilasin pullollisen alkoholitonta olutta. Se maksoi viisi euroa. En tilannut mitään muuta. Tökkii niin pahasti tuollainen hinnoittelu. Jos hinnoittelu olisi ollut kohtuullista, olisin voinut tilalla vaikka mitä sinä iltana.

Vierailija
51/51 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kipuraja oli jossakin vaiheessa 5€. Siihen asti kävin pari kertaa viikossa kännäilemässä ja kaikki iltakaljat ja pelikaljat kävin jossain baarissa juomassa. Joku 7€ kaljasta tuntuu järjettömän kalliilta, mutta nämä 10€ lämpimät kaljat suoraan purkista on vähentänyt haluja lähteä mihinkään tapahtumiinkin.