Voiko vanhempi nainen tulla raskaaksi jos
Kommentit (33)
Ja vanhemmalla tarkoitan yli 40-vuotiasta. Ap
Ei ole koskaan yli 70-vuotias ihmisapina tiineytynyt.
Voi niin kauan kun ei ole vaihdevuodet alkaneet
Olen siis 45-vuotias, miesystävä on 51. Ei käytetä ehkäisyä koska mahdollisuus tulla raskaaksi on lähes olematon. Kuitenkin tässä kierrossa huomasin selkeitä ovulaation oireita ja aloin miettiä. Ap
Soittelepa kuule minulle niin kokeillaan. M58
Tottakai voi. Iät ja ajat ollut yli nelikymppisten yllätysraskauksia.
Aika moni yli 40-vuotias saa ja on kautta aikain saanut lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Yli 40 🤢
Voitko kuvitella myös sinusta tulee joskus yli 40 😃 Me kaikki vanhetaan samaan tahtiin!
Vierailija kirjoitti:
Siis nykyajan ensisynnyttäjät ovat melko usein nelikymppisiä. Sen ikäisen on kuitenkin vaikeampi tulla raskaaksi kuin nuoremman naisen. Yli 35-vuotiaan hedelmällisyys on selvästi laskenut nuorempiin naisiin verrattuna. Jos on varma, että haluaa lapsia, on viisasta toimia ajoissa. Tilastot hedelmöityshoidoista ovat karua luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen siis 45-vuotias, miesystävä on 51. Ei käytetä ehkäisyä koska mahdollisuus tulla raskaaksi on lähes olematon. Kuitenkin tässä kierrossa huomasin selkeitä ovulaation oireita ja aloin miettiä. Ap
Mitä ajattelet jos raskaus alkaa ja saat lapsen? T: m 26 v
Vierailija kirjoitti:
Onko nykyään esim 41 vuotias edes kovin harvinainenkaan synnyttäjä? - Toki monella 41 vuotiaalla on jo kokemusta mutta yleistäen lapsen saaminen "vanhempaba naidena" on viime vuosikymneninä yleistynyt huomattavasti - Biologia saatraa tulla jossain kohtaa vastaan mutta toisaalta myös ihmisennkekseliäisyys ja halu yrittää jatkaa "synnytysaikaa" näyttää olevan jatkuvasti työnalla... Toisaalta osa pauhaabkuinka samanaikaisesti piyäisi hlobalisti vähentää väestön kasvua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin iloisesti yllättynyt 😊 Ap
Vierailija kirjoitti:
Ohis Eikö tuo näyttrlijänä tunnettu kiko kansan Laura Malmivaara ollut 50 vuotias kun hänen tällä erää nuorin lapsensa syntyi....Ja vastaavasti demari poliitikko Krista Kiuru sinun ikäisesi..... Kiurulla taisi olla vueläpä esikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko monta lasta jo ennestään sulla? T: m 26 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko monta lasta jo ennestään sulla? T: m 26 v
4, tosin yksi heistä on taivaassa Ap
Kysyin samaa lääkäriltä muun käynnin yhteydessä, kun olin 53. Käski mennä raskaustestiin, koska kk olivat myöhässä. Nyt on jo vaara ohi, mutta menkat loppuivat vasta 56v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis Eikö tuo näyttrlijänä tunnettu kiko kansan Laura Malmivaara ollut 50 vuotias kun hänen tällä erää nuorin lapsensa syntyi....Ja vastaavasti demari poliitikko Krista Kiuru sinun ikäisesi..... Kiurulla taisi olla vueläpä esikoinen.
Noista ei ole tietoa jos ovat käyttäneet hedelmöityshoitoja..
Voi.