Kyttäiletkö ikkunoissa jos ambulanssi tai poliisit tulee pihaan?
Kommentit (48)
Jonkin verran. Katson mihin menevät ja jos on tylsää saatan vilkuilla mitä tapahtuu. Harvemmin mitään kovin seuraamisen arvoista. Ulos asti En lähde.
Mä kerran näin parvekkeeltani useamman poliisipartion yhden kerrostalon pihalla ja tiellä, noin 5-8 poliisiautoa oli paikalla. Tietenkin olin sitä jonkin aikaa päivystämässä, mutta en kauan jaksanut, kun en oikein nähnyt mitään.
Ei kiinnosta toisten työnteko. En myöskään kaupassa tuijota hyllyttäjiä.
Ambulanssia en hirveästi kehtaa kyylätä, poliisia varmasti kyyläisin
Kyllä ja monennäköistä on näkynytkin täällä oululaisessa slummissa
Tottakai, olen myös valmiina lähtemään jos tilanne niin vaatii. Ovisilmä on oiva kapistus kerrostalossa!
Ei kai kukaan nyt ikkunasta? Parvekkeella oikein hyvät näkymät jos sisäpihan puolella. Sielä ne kaikki naapuritkin on. Ei ois kiva maata siinä elvytettävänä satapäisen yleisön seuratessa.
Naapurustossa asuu paljon vanhuksia joten ambulanssi on pihassa harva se päivä,enkä niitä todellakaan ikkunasta töllötä,hyvä jos saavat apua.
Puuttuuko aloittajalta taas yksi rasti Naapurikyttääjät ry:n liittymislomakkeesta?
En näe tästä yhtään kerros- tai rivitaloa, joten en.
Katson ikkunasta ja valmistaudun autolla seuraamaan perässä!
Hetken asuin kerrostalossa niin tuli ihan yölläkin herättyä kun vastakkaisessa talossa murhattiin huumeveikko. Sen jälkeen oli kuukausia poliisin tutkinta-auto pihassa.
Kyllä kyttäisin, jos asuisin sellaisessa paikassa että olisi jotain kytättävää. Täällä maalla omakotitalossa ei satu eikä tapahdu. Hyvä kai niin.
No ei kiinnosta pätkääkään. Mutta jos paloauto tulee pihaan silloin käyn kurkkaamassa partsilta, mikäli yleensä huomaan.
Ei ole kokemusta moisesta, mutta luulisin kyräileväni kunnes selviäisi mistä on kyse ja tarvitseeko tehdä jotakin.