Naisen kiire esteenä uudelle parisuhteelle
Eron jälkeen nautin aikani sinkiuelämästä ja omasta rauhasta, kunnes alkoi taas kaivata naista kaverikseen ja yhteisiin juttuihin. Deittisovelluuksista ja foorumeilta kyllä löytyy kivoja naisia, mutta nyt on jo kolmen naisen kanssa homma kaatunut "kiireeseen".
Kaikki ovat kyllä olleet eronneita naisia, joilla vielä alaikäisiä lapsia.Joko yhteishuoltajuus vuoroviikoin tai totaali-yh. Mutta se ainainen syy, "kiire", on ollut läsnä kaikilla. Miten voi aina olla niin kiire ettei viikossa ehdi paria kertaa näkemään, vaikka asuisi lähekkäin ja lapset jo rippikoulun käyneet? Pitää pestä pyykkiä. Pitää siivota. Pitää laittaa ruokaa tai käydä kaupassa. Nuohan ovat ihan normaaleja arkiaskareita, joihin menee muutama tunti viikossa, oli parisuhteessa tai sinkku.
Vai onko se vain kohtelias tekosyy sille, ettei halua tavata? Itse olen kyllä ihan rehellisesti ilmoittanut, jos toinen ei ole minun tyyppiäni.
M50ish
Kommentit (179)
Pahimpia ovat vuosia sitten eronneet yh:t tai vuoroviikkoäidit, joilla ovat vaihdevuodet jo alkaneet. Miestä haetaan korkeintaan satunnaiseksi seuraksi taidenäyttelyyn tms., kuumat aallot ja uniongelmat väsyttävät, libido on tiessään ja pimppi ei enää kostu, joten seksikään ei tule kysymykseen. Ei ihme, että sugarbabyille riittää sponsoreita.
Minä olen tuollainen nainen, jolla on kiire. Se on ihan todellista, ei tekosyy. Itseäkin se harmittaa.
Olen lasteni 100% huoltaja, ex-mieheni on heidän kanssaan joka toinen viikonloppu.
Minun kiireeni yksi osa on että haluan taata lapsilleni myös taloudellisesti hyvän ja vakaan kodin. Teen paljon töitä ja pyöritän sivutoimista yritystä, sillä haluan että meillä on kaikki hyvin. Jos löytäisin miehen joka haluaisi jakamaan vastuuta (myös taloudellista), olisin valmis vakavaan suhteeseen, jossa molemmat antaisivat ja saisivat tukea ja yhteistä eloa.
Mutta niin kauan kun löydän vapaamatkustajia ja rusinat pullasta -nautiskelijoita, en itsekään aio sitoutua sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä sä hoidat perheelle jokapäiväiset ruoat, siivoukset, pyykinpesut ja kaupassakåynnit muutamassa tunnissa?
Jo koneellinen pyykkiä + kuivari on yli 3 t.
Tosin koneet tekee sen pesemisen ja kuivaamisen. Mies voisi mennä naisen luo siksi aikaa viettämään iltaa, jos haluaa aikaa viettää yhdessä. Miksi aina pitäisi olla juuri miehen luona?
Ei tietenkään tarvitse olla minun luonani vssn mielelläni menen naisen luokse ja vien samalla jotain tuliaisia mukanani. Suklaata, kukkia, ruokaa, viinipullon...
Entä jos nainen ei juo viiniä? Mikä tuo typerä oletus on, että kaikki naiset juo viiniä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä naisena ihmettelen sitä, että miksi nämä kiireiset naiset ovat itse olleet jossain deittipalstalla tarjolla. Jos sitten ilmeneekin, etteivät kiireidensä vuoksi ehdi tapaamaan. Jos on pienet/teinit lapset, työ, paljon kotitöitä ja vaativat itselleen myös omaa aikaa niin luulisi tajuavan sen ihan itse. Ei deittipalstoille.
Ehdin tapaamaan, mutta en useampaa kertaa viikossa. Teen tämän kyllä selväksi, ja toisella on tietysti oikeus vetäytyä jos tarvitsee suhteen jossa tavataan useammin. Mutta ei sulle ole oikeutta määritellä muille, ettei kukaan saisi etsiä suhdetta jossa tavataan harvakseltaan.
Minun määritykselläni niin nokon nuukaa, en ole markkinoilla. Mutta jos naine määrittelee milloin suostuu tapaamaan niin silloin myös toisen osapuolen oikeus on määritellä haluaako seurustella harvakseltaan tapaamisiin suostuvan naisen kanssa. Tästähän on kyse ketjun aloittajalla. On on oikeus tietysti vetäytyä. Mutta harvoin suhdetta silloin syntyy kun suurin osa naisista tuntuu olevan niin kovin, kovin kiireisiä.
Mitä itse annat naiselle? Helpotatko ja jaatko arkea että ei olisi niin tiukilla? Niinpä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä naisena ihmettelen sitä, että miksi nämä kiireiset naiset ovat itse olleet jossain deittipalstalla tarjolla. Jos sitten ilmeneekin, etteivät kiireidensä vuoksi ehdi tapaamaan. Jos on pienet/teinit lapset, työ, paljon kotitöitä ja vaativat itselleen myös omaa aikaa niin luulisi tajuavan sen ihan itse. Ei deittipalstoille.
Ehdin tapaamaan, mutta en useampaa kertaa viikossa. Teen tämän kyllä selväksi, ja toisella on tietysti oikeus vetäytyä jos tarvitsee suhteen jossa tavataan useammin. Mutta ei sulle ole oikeutta määritellä muille, ettei kukaan saisi etsiä suhdetta jossa tavataan harvakseltaan.
Minun määritykselläni niin nokon nuukaa, en ole markkinoilla. Mutta jos naine määrittelee milloin suostuu tapaamaan niin silloin myös toisen osapuolen oikeus on määritellä haluaako seurustella harvakseltaan tapaamisiin suostuvan naisen kanssa. Tästähän on kyse ketjun aloittajalla. On on oikeus tietysti vetäytyä. Mutta harvoin suhdetta silloin syntyy kun suurin osa naisista tuntuu olevan niin kovin, kovin kiireisiä.
Tasan ei käy onnen lahjat tai jotain. Mulla olisi paljon aikaa annettavaksi miehelle ja haluisin lopulta muuttaa yhteen. En vaan löydä sellaista, joka ei olisi kiireinen.
Täälläkin nainen, joka haluaisi muuttaa yhteen ja saada kunnon parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yyyhoota ei voi kiertää tarpeeksi kaukaa törmäämättä toiseen.
Tässä olet oikeassa, miehen ei ikinä pidä ryhtyä mihinkään yh n kanssa. Se sama kohtalo odottaa, kertoimilla, minkä lasten isäkin sai aikanaan.
Jos lasten isä heitti naisen joka on lastensa äiti ulos, on naisessa jotain todella pahasti vialla.
Jos nainen taas otti miehen, teki lapsia ja sitten totesi että väärä valinta ja ero, on naisen arvostelukyky täysin pielessä.
Oli tapaus kumpi tahansa, kelvottoman naisen kanssa menet yhteen, mikäli yh n otat
Ainoa mahdollinen yh on se joka on ollut yhden miehen kanssa, onnellisessa avioliitossa, tehnyt lapset ja mies on ennenaikaisesti kuollut. Olisivat yhdessä vieläkin mutta koska mies on kuollut, nainen on yh. Tälläisen yh n voi ottaa jos toisen lasten elättäminen maistuu
Aivan, eli olipa asia niin tai näin on se aina naisen syy? Hänen, joka kuitenkin yksin hoitaa ne maailmaan saatetut lapset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä sä hoidat perheelle jokapäiväiset ruoat, siivoukset, pyykinpesut ja kaupassakåynnit muutamassa tunnissa?
Tosin koneet tekee sen pesemisen ja kuivaamisen. Mies voisi mennä naisen luo siksi aikaa viettämään iltaa, jos haluaa aikaa viettää yhdessä. Miksi aina pitäisi olla juuri miehen luona?
Ei tietenkään tarvitse olla minun luonani vssn mielelläni menen naisen luokse ja vien samalla jotain tuliaisia mukanani. Suklaata, kukkia, ruokaa, viinipullon...
Entä jos nainen ei juo viiniä? Mikä tuo typerä oletus on, että kaikki naiset juo viiniä?
Tai nainen haluaa suklaata ja kukkia...
Jos on teini-ikäiset, eihän se tarkoita, ettei lastensa kanssa haluaisi olla!
Ja ruuanlaitto ja pyykinpesu on teinien kanssa todella aikaavievää! Kaupastakin saa kantaa ruoka koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt jokainen tietää omasta kumppanistaan, juoko tämä viiniä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdalla olen jälkikäteen havainnut, kuinka paljon vastuuta oli omilla hartioilla suhteen alkamisesta. Suunnitella näkemisaikataulut, mitä tehdään, minne mennään jne jne (sitä sohvalla oleilua ei oikeasti montaa kertaa jaksa). Siinä missä toinen osallistui vain välillä kysymällä, että nähdäänkö joku päivä.
Niin jatkossa jos huomaisin menevän tähän suuntaan, niin itsekin varmaan alkaisin vastaamaan "millon nähään?" -kysymykseen, että nyt on vähän kiireitä.
Sitten taas jos ehdotetaan jotain mukavaa tekemistä, niin lähden jo paljon innokkaammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan naiset on aika laiskoja liikahtamaan miehen kämpille päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdalla olen jälkikäteen havainnut, kuinka paljon vastuuta oli omilla hartioilla suhteen alkamisesta. Suunnitella näkemisaikataulut, mitä tehdään, minne mennään jne jne (sitä sohvalla oleilua ei oikeasti montaa kertaa jaksa). Siinä missä toinen osallistui vain välillä kysymällä, että nähdäänkö joku päivä.
Niin jatkossa jos huomaisin menevän tähän suuntaan, niin itsekin varmaan alkaisin vastaamaan "millon nähään?" -kysymykseen, että nyt on vähän kiireitä.
Sitten taas jos ehdotetaan jotain mukavaa teke
Eli miehen pitää jälleen kerran keksiä tekemiset, sunnitella ohjelma ja maksaa koko lysti. Nainen voi sitten valita, kiinnostaako homma vai ei. Ja ainakin jälkikäteen valittaa miten tylsä / huono / tavallinen / naista arvostamaton oli miehen ehdottama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miehen pitää jälleen kerran keksiä tekemiset, sunnitella ohjelma ja maksaa koko lysti. Nainen voi sitten valita, kiinnostaako homma vai ei. Ja ainakin jälkikäteen valittaa miten tylsä / huono / tavallinen / naista arvostamaton oli miehen ehdottama juttu.
Jos olisit malttanut lukea koko kommentin, niin olisit havainnut, että MINÄ olen aiemmissa suhteissa saanut olla se seremoniamestari, joka suunnittelee näkemistä ja ohjelmat, kun muuten olisi katsottu vain telkkaria.
Niin jatkossa odotan, etten ole yksin vetovastuussa. Minä voin ehdottaa joskus, mutta toinen ehdottaa myös vuorollaan. Eikä niin, että toinen vain kysyy koska nähdään, ja minä suunnittelen kaiken.
Ja tietenkin kun treffejä suunnittelee, niin pitää ottaa huomioon sen toisenkin mielenkiinnot. Jos olisin kertonut inhoavan keilaamista, ja toinen veisi minut seuraavalla viikolla keilaamaan, niin oletan että a) hän ei kuuntele mitään mitä sanon, tai b) haluaa minusta eroon, muttei uskalla sanoa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan naiset on aika laiskoja liikahtamaan miehen kämpille päin.
Kyllä mulle sopii naisen luo mennä, mutta voidaan olla mun luona yhtä hyvin.
Anteeksi, mutta kuka pienten lasten äiti haluaa 50:sen miehen?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta kuka pienten lasten äiti haluaa 50:sen miehen?
Anteeksi, mutta kenen mielestä 50:sen naisen lukioikäiset lapset ovat pieniä?