Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa TAVIKSET kaikkia tavisjuttuja mitä teette ja mistä tykkäätte

Vierailija
06.06.2025 |

Ois mukava tietää.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoilen palapelejä. Rapsutan kissaa. Kastelen kukkia. Uin järvessä ja makoilen rannalla. Talvella lomailen etelän helteissä. Olen tavistakin taviksempi ja onnellinen. Elämä on ihanaa!

Et ole, sillä eihän sulla ole niitä lapsia, tyttöä ja poikaa, eikä varmaan farmariautoa ja tylsää rivaria tai ok-taloa todella tylsien tavisten lähiössä.

Vierailija
62/66 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OKSENNUS TULEE kun ajattelen teitä STANAN TAVIKSIA!!! YÖÖÖÖÖÖÖKSSSSSSS!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se prkeleen KOIRAHAN on pakko olla myös taviksilla.

Vierailija
64/66 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoilen palapelejä. Rapsutan kissaa. Kastelen kukkia. Uin järvessä ja makoilen rannalla. Talvella lomailen etelän helteissä. Olen tavistakin taviksempi ja onnellinen. Elämä on ihanaa!

Et ole, sillä eihän sulla ole niitä lapsia, tyttöä ja poikaa, eikä varmaan farmariautoa ja tylsää rivaria tai ok-taloa todella tylsien tavisten lähiössä.

No onpas farmariauto ja ok talo. Naapurit on kohtuullisen taviksia myös. Lapsia ei ole kotona enää. Tyttö ja poika asuvat omillaan.

Vierailija
65/66 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole SARJAMURHAAJA!!

Vierailija
66/66 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpas farmariauto ja ok talo. Naapurit on kohtuullisen taviksia myös. Lapsia ei ole kotona enää. Tyttö ja poika asuvat omillaan.

Otan osaa. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi