Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettelen uutta tapaa syödä terveellisesti, mutta nälkä jäytää!?!?!

Vierailija
06.06.2025 |

Juuri vedin smoothien iltapalaksi. Ajattelin että syön nyt 1200kcl /päivässä koska harrastan vaan kevyttä liikuntaa. Pudotettavaa 45 kg. Laskin että ensi vappuna olen toivepainossani.

olen pudottanut jo 10kg. 

Nyt on hirmuinen leivän puputtamisen tarve. Väistin kaupassa jo kerma-hillo-croisantin niin en todella nyt lankea ruisleipään. 

mikä saa teidät tästä iltasyömisestä eroon? Olen päivän syönyt terveellisesti aamupalan ruisleipää ja keittokinkkua ja sitten klo 15 lämpimän ruuan tofua, kasviksia ja riisiä salaattia ja vettä hirmuisesti nyt sitten iltasmoothien. Rahkaa, raejuustoa marjoja ja banaani. Nälkä on. 

onko teitä muita elämänmuutosta opettelevia? 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala liikkua rnemmän: mene kuntosalille. Ei tipu paino lihasmassasta. Syö puuroa.

Liikunnasta tulee kiva olo.

Syö proteiineja.

Vierailija
2/27 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raejuustoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinia paljon ruokavalioon, se pitää nälkää.

Vierailija
4/27 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smoothie ja joudut kalorit menee hetkessä alas. Saman määrän kun syö porkkanaa niin menee tosi pitkä aika.

Vierailija
5/27 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se täysjyväruisleipä proteiinin ja juuston kera parempi ja kivempi vaihtoehto kuin makea smoothie? 🤔

Vierailija
6/27 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita smoothieksi vaan syö ne hedelmät, marjat ja raejuusto sellaisinaan niin sulaa hitaammin ja pitää nälän paremmin 

Vierailija
7/27 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nälkä mihinkään katoa. Syö kasviksia välipalana pitkin päivää. 

Vierailija
8/27 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä syöt ihan liian vähän. Ja nuo kalorimäärät on liian alhaiset. Ei mitään järkeä tuollaisessa.

Vierailija
9/27 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rasvaton rahka ja pakastemarjat ja banaani sokerinen vaihtoehto? Proteiinijauhetta 0,5dl. 

ap

Vierailija
10/27 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smoothie ei venytä mahalaukun seiniä eikä vaadi pureskelua joten ei ole yhtä hyvä vaihtoehto kuin syödä samat raaka-aineet erikseen

Vierailija
11/27 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kolme kertaa viikossa uimassa, kerran fascia methodissa ja kerran yin-joogassa.

lenkkeilen silloin kun huvittaa.

ap

Vierailija
12/27 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko rasvaton rahka ja pakastemarjat ja banaani sokerinen vaihtoehto? Proteiinijauhetta 0,5dl. 

ap

Ihan normirasvainen rahka ja miksi proteiinijauhe? Rahkassa on hyvin proteiinia, rasva hidastaisi imeytymistä, eli nälkä pysyy pidempään poissa.

Mutta miksi sä et vaan syö sitä ruisleipää jos se himottaa?

Ja mä olen syömishäiriöinen ja pieni mutta jopa musta nuo kalorit kuulostaa aivan kamalalta. Syö enemmän oikeaa ruokaa.

Vierailija
13/27 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/27 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että se proteiinijauhe veisi nälkää. 

ap

Vierailija
15/27 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että se proteiinijauhe veisi nälkää. 

ap

Ai herranjumala, syö se ruisleipä ja laita vaikka kananmunaa päälle! 😳

Vierailija
16/27 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala. Sulla jää nyt aterioita välistä ja se kostautuu iltasyömisenä ja nälkänä. 

Vierailija
17/27 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö pari pientä lihaa sisältävää ateriaa tofujen sijaan. Saa elimistö kunnon energiaa eikä huuda vajetta.

Vierailija
18/27 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun elimistö tulee vaatimaan ruokaa hirveesti ja tulee jojo, jos jatkat tuota.

Liian vähän syöt. Lisää ruokaa, kunnon ruokaa ja lisää sitä kuntosalia ka pyöräilyä ja uintia.

Muista

lepo.

Sun elimistö on stressitilassa. Stressinkin lihottaa. Ku. Syöt noin vähän niin se stressattu elimistö ei päästä sua laihtumaan. Pysyt samassa.

Nyt ota rennommin ja syö kunnollisimmin. Nuo kikkailut: smoothiet ja proteiinijauheet ei kauaksi kannA.

Lautasmalli käyttöön, ja useammin syö.

Pidä viikon kunnonruokakuuri. Sitten vähemmän taas joksikin aikaa kaloreita.

Joku mainitsi lihan. Sitä on hyvä välillä syödä. Vahvistut.

Ethän sinä kadota halua vaan hyvän vahvan olon.

Vierailija
19/27 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisella kalorimäärällä jaksa kukaan mitään. Sopiva painonpudotustahti on n. 2 kg kuukaudessa. Oletko kokeillut netin painonpudotuslaskuria, joka kertoo millä kalorimäärällä saavutat tavoitteesi ja onko tavoite järkevällä tasolla. 

Vierailija
20/27 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikallinen oliiviöljyä pitää vatsan kunnossa ja pitää nälkää. 

Itse olen pudottanut painoa n 1100kcal:la mutta syön kunnon ruokaa. Nälkä ei ole.