Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opettelen uutta tapaa syödä terveellisesti, mutta nälkä jäytää!?!?!

Vierailija
06.06.2025 |

Juuri vedin smoothien iltapalaksi. Ajattelin että syön nyt 1200kcl /päivässä koska harrastan vaan kevyttä liikuntaa. Pudotettavaa 45 kg. Laskin että ensi vappuna olen toivepainossani.

olen pudottanut jo 10kg. 

Nyt on hirmuinen leivän puputtamisen tarve. Väistin kaupassa jo kerma-hillo-croisantin niin en todella nyt lankea ruisleipään. 

mikä saa teidät tästä iltasyömisestä eroon? Olen päivän syönyt terveellisesti aamupalan ruisleipää ja keittokinkkua ja sitten klo 15 lämpimän ruuan tofua, kasviksia ja riisiä salaattia ja vettä hirmuisesti nyt sitten iltasmoothien. Rahkaa, raejuustoa marjoja ja banaani. Nälkä on. 

onko teitä muita elämänmuutosta opettelevia? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö lihaa ja eläinrasvaa niin ei nälkä jäydä. Proteiini pitää kylläisenä.

Vierailija
22/27 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä pystyisi siihen, että söisin illalla vain kevyesti, eli jonkun smoothien (joka on tosi huono pitämään nälkää). Mä syön iltaruuan klo 19. En saa nälkäisenä untakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmekään että on nälkä kun on noin epäoptimaalisella ruokavaliolla ja vetää jotain smoothieita. Proteiinia pitää saada se 2g per painokilo!

Vierailija
24/27 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katot vaan jotain salaatteja, porkkanaa tai vaikka mansikoita tms. missä on ei paljoa ole kaloreita ja syöt niitä enemmän tai välipaloina. Määrät saa olla suuria, kunhan kaloreita ja rasvaa on vähän. Jos tulee nälkä, niin voipi olla liian pitkä ateriaväliä. Se nälkä tulee helposti jos ei tule paljon kaloreita, mutta jos mahan sitten täyttää vähäkalorisella ruoalla, niin kyllä se nälän tunne lähtee sieltä.

Pieni nälkä ennen seuraavaa ruokailua on ok ja toivottu tilanne. Mutta ei niin suuri, että tekee mieli alkaa ahmimaan.

Vierailija
25/27 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ikinä pystyisi siihen, että söisin illalla vain kevyesti, eli jonkun smoothien (joka on tosi huono pitämään nälkää). Mä syön iltaruuan klo 19. En saa nälkäisenä untakaan.

Tämä rv sopii myös minulle, syön 07, 13 ja 19.

Suomessa ollessa lipsuu jostain syystä ja syön 07, 12, 17 ja illalla klo 20 vielä 1 hapankorpun

Vierailija
26/27 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudota kaloreita. Esim. 700kcal päivässä voisi olla hyvä. Syö kaikki kerralla lounasaikaan. Aamiainen kannattaa jättää väliin

(Typerään aloitukseen saa typeriä vastauksia)

Vierailija
27/27 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanissa on todella paljon sokeria.