Loukkaantuisitko jos lapsesi kutsuisi sinua nimelläsi?
Kommentit (13)
Olisi kyllä outoa. Kun lapset ovat jo 3kymppisiä ja olen äiti tai mamma.
Jotenkin virallista jos aikuiset lapset käyttäisi minusta etunimeä. Kas kun ei rouva x 😆
Kutsuvat minua äipäksi tai äidiksi. Eivät ole koskaan kutsuneet nimeltä.
T; Tuntematon
En tietenkään ja jostakin syystä lapset ovat aina kutsuneet isäänsä etunimellä. Hän varmaan saisi halvauksen, jos aikuiset lapsemme sanoisivat "isi, tai iskä".
Äippä olisi jo sellainen, että huomauttaisin inhoavani sanaa. Samaa ajattelen iskä -sanasta.
Mutsi ja faija, mude ja fade ovat kyllä ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Äippä olisi jo sellainen, että huomauttaisin inhoavani sanaa. Samaa ajattelen iskä -sanasta.
Mutsi ja faija, mude ja fade ovat kyllä ihan ok.
Mä taas oon jokusen kerran sanonut, että onneksi muutettiin pois Helsingistä, koska jos olis jääty sinne, lapset olisivat saatteneet kutsua mua mutsiksi!
Lapseni taisi kutsua minua äidiksi viimeksi 5-vuotiaana, nyt lempinimelläni 12-vuotiaana. Kyllä se usein tuntuu pahalta mutta se on vain hänen tyylinsä. Joskus olisi kyllä mukava kuulla että kutsuu äidiksi...
Lapseni on aina kutsunut minua nimellä. Ehkä koska en ole ikinä puhunut itsestäni äitinä: äiti laittaa sinulle, äiti sitä äiti tätä jostain syystä miehenikään ei ole puhunut lapselle minusta näin. Onko lasun paikka?
En. En ole ihminen, joka hakee syitä loukkaantua.