Pitäisikö pääministerillä olla edes vähän karismaa
Siis edes ihan jotain, tähän ei tietenkään voi itse vaikuttaa mutta ei Suomea oikein voisi edustaa tuollainen , ainakaan minun mielestäni...
Kommentit (23)
Ei tarvitse olla. Ja onko joskus mukamas ollutkaan kenelläkään tässä maassa.
No nythän sen näkee onko karisma huippupoliitikolle välttämätön ominaisuus. Olen samaa mieltä aloittajan kanssa että kyllä se taitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä Sannalla oli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä Sannalla oli
MJAUUU!
Mulle riittää että asioista päättävät toimivat asiallisesti eivätkä ylläty joka saamarin jutusta.
Pitäisikö maanpetturin vaan erota?
Ei karismaa tarvita vaan älyä ja asiantuntemusta. Ja pitää kuunnella asiantuntijoita ja tutkijoita eikä natsikuoroa.
Petterin työkokemus on 2 vuotta ammattioppilaitoksen työelämäkoordinaattorina. 2 vuotta soitellut yrityksiin ja kysellyt työharjoittelupaikkoja kakaroille. On siinä haastetta kerrakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä Sannalla oli
Ei ollut, oli vain ylihypetetty pikku lampaille. Jos haluatte nähdä naisen karismaa niin se on Alice Weidel. T: saksansuomalainen
Ei näköjään tarvi https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000011267971.html
Minä takavuosina peräsin karisman perään, mutta sannan ja trumpin jälkeen olen alkanut ajattelemaan, että olen ollut väärässä. Siitä ei koidu paljoakaan hyvää, että on VAhva Johtaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä Sannalla oli
Myös yhdellä Saulilla, yhdellä Kekkosella ja käsittääkseni yhdellä Stubbillakin. Perut on katkeria kun yhdelläkään persulla ei sitä ole. Timo Soinilla oli joidenkin mielestä, mä inhosin häntä aina. Se teennäinen kansanmiesmäisyys ja kotikutoisuus, yöks. Kolmen sanan sloganit: täysin laskelmoitua paskaa.
PM on edustustehtävä, joten ei karismasta ole todellakaan haittaa. Petterillä ei valitettavasti sitä ole, ja mahdollisella seuraajalla SDP Antilla ei myöskään, hän suorastaan oksettaa mua olemuksellaan. Sanna oli edustava mutta muilta kyvykkyyksiltä lahjaton.
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittää että asioista päättävät toimivat asiallisesti eivätkä ylläty joka saamarin jutusta.
Ja että ne sais aikaan jämäköitä päätöksiä eikä TOIVO koko ajan. Sehän on se toinen mitä Petteri tekee. Yllättyy ja toivoo. Toivoo ja yllättyy. Yllättyy toistuvasti ja toivoo toivomasta päästyään ja aina pettyy saatanan persuihin :D
Ei tarvitse jos ei äänestäjiä kiinnosta se.
Karisma mitataan vaaleissa, jos sitä ei ole niin äänestäjiä ei tule.
Ei näyttävästi, mitä nyt gallup lukuja katselee. Kokoomus tulee olemaan taas seuraava pääministeripuolue.
Orpo on johtanut kokoomusta vuodesta 2016, kun hän haastoi ja voitti välikauden puheenjohtajaksi jääneen Alexander Stubbin.
Orpoon kohdistuneet odotukset eivät olleet tuolloin suuret, mutta hänen kautensa on tuloksilla mitaten ollut kokoomuksen kultaisinta aikaa. Hänen hallituksensa on ajanut läpi kokoomuksen pitkään haluamia yhteiskunnallisia muutoksia, joita esimerkiksi Juha Sipilän (kesk) porvarihallitus ei onnistunut toteuttamaan kovasta uhostaan huolimatta.
Kokoomuksen sisältä kuuluu ääniä, että puolue ei voi olla vain vaaliorganisaatio, vaan sen pitäisi jaksaa käydä myös syvällistä arvo- ja linjakeskustelua. Se ei ole ominta Orpoa hän on pragmaatikko, toteuttaja, ei suurten visioiden maalari.
https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000011267971.html
Ei tarvitse. Tärkeintä on olla asioiden toteuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä Sannalla oli
Minä en muista sellaista Sannaa, jolla olisi ollut todellista poliittista uskottavuutta ja sen tuomaa karismaa. Instabeibi repaleisissa farkkushortseissa ei ollut sellainen.
Suomalaiset poliitikot eivä ylipäätään ole erityisen karismaattisia, se voi olla hyvä asia.
Vaakakupissani painaa edemmän asiantuntemus, osaaminen ja älykkyys kuin karisma. Ei karismastakaan haittaa ole, mutta tärkeämpää on hyvät käytöstavat, asiallinen, harkitseva ja kohtelias käyttäytyminen joka tilanteessa.
Nyt kun on tuota yhden oranssin johtohahmon koohotusta ja sekoilua seurannut, niin osaa arvostaa omien johtohahmojemme harmautta ja korrektia jäykkyyttä.
Ei tarvi kun Häkämies johtaa hallitusta de facto, lapanen luulee olevansa johtaja ja sit yks rasisti on tyytyväinen kun saa riehua vapaasti. Ja suomalaisten oikeudet työelämässä romutetaan yksi kerrallaan