Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puun kaadon hinta.

Vierailija
06.06.2025 |

Mitä tuollaisesta yleensä maksetaan, jos haluaa maalla kaadattaa kuusta ja Koivua, mutta ei tarvitse sitä itse. Isot puut kyseessä.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaadan 10€ puu.

Entä jos asiakas haluaa myydä ne kaatajalle. Mitä tollasesta maksetaan

Ei mitään. Joku saattaa suostua viemään puun mennessään ilman lisämaksua.

Vierailija
22/97 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kouluista, opiskelijat on halpoja työntekijöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy kouluista, opiskelijat on halpoja työntekijöitä.

Varustaudu tosin siihen, että jos puu kaatuukin 180 astetta eri suuntaan ja jotain jää kaatuvan puun alle, niin ei näillä välttämättä mitään vakuutuksia ole.

Ei toki välttämättä muillakaan.

Vierailija
24/97 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältääkö hinta myös kannon repimisen irti juurineen?

Vierailija
25/97 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kannon saat repiä itse, 

Siihen tarvitaan eri kone, jyrsin.

Mutta jos luulet sen käsin repimisen olevan helppoa niin saat suorittaa sen itse.

Vierailija
26/97 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tarkistaa että kaatajalla on vakuutus. Yleensä kalliimpaa touhua, mutta ei sekään halpaa ole jos puu kaatuu ihmisen/talon/sähkölinjan päälle.

Vierailija
27/97 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa itse henkilönostin n. 100eur/pv ja katko se vaikka itse.Ei ole kummallinen homma.

Vierailija
28/97 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskihintana saa nyt ehkä 60€/kuutio.  Tukin hinta taitaa lähennellä 80€/kuutio kesäkorjuu kohteille.  Riippuu sijainnista ja palstan koosta.

Vierailija
29/97 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v....u tätä palstaa. Kerroin että sain 4k€ kun kaadatin koivut ja kuusia.  Pelkkää alapeukkua

Tukki voi olla 1-2  kuutiota. Kuution hinta on 70-95€. Eli yksi puu voi maksaa vaikka 70-180€. 

Eli jos teillä idiooteilla on useampia puita vaikka 10. Niin joku firma hakee ne ilmaiseksi. Jos niitä on vaikka 20 saatte rahaa siitä.

Vierailija
30/97 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä sain 4000€ rahaa kun kaadatin noin 50 koivua ja muutaman kuusen.

Runkolukua en muista, mutta syksyllä sain 52 000€.  Ala oli n. 3ha

Vierailija
31/97 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti hakkuuaukolta kerätään kannot energiapuuksi.  Maksetaan niistä ainakin muokkauksen hinta.

Vierailija
32/97 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokraa itse henkilönostin n. 100eur/pv ja katko se vaikka itse.Ei ole kummallinen homma.

Meinaatko tosissasi, että joku, joka kysyy vauvafoorumilta voiko hän tienata jotain kaadattamalla pihapuita pystyisi tuollaiseen...

Vierailija
33/97 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi v....u tätä palstaa. Kerroin että sain 4k€ kun kaadatin koivut ja kuusia.  Pelkkää alapeukkua

Tukki voi olla 1-2  kuutiota. Kuution hinta on 70-95€. Eli yksi puu voi maksaa vaikka 70-180€. 

Eli jos teillä idiooteilla on useampia puita vaikka 10. Niin joku firma hakee ne ilmaiseksi. Jos niitä on vaikka 20 saatte rahaa siitä.

Juuri näin, mutta ei ole kannattavaa liiketoimintaa hakea ilmaiseksi paria kolmea runkoa hankalista kohteista. Niistä joutuu todennäköisesti maksamaan.

Vierailija
34/97 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaadan 10€ puu.

Miten luulet metsätilallisten pärjäävän?

Vierailija
35/97 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaadan 10€ puu.

Miten luulet metsätilallisten pärjäävän?

AP ei sellainen selvästikään ole.

Vierailija
36/97 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadatin Kymenlaaksossa olevalla mökillä neljä halkaisijaltaan40-60 cm paksuisia liian korkeiksi kasvaneita koivuja, lähellä taloa, ja lasku oli 175 euroa. Hän vain kaatoi, eikä hintaan kuulunut oksien karsintaa saati runkojen pätkimistä. Mielestäni hinta oli aika ruhtinaallinen pelkästä sahaamisesta, mutta kuulemma tunkin tuominen paikalle nosti hintaa. Iso miinus oli sekin, että sovimme työn tammikuun aikana hänelle sopivana hetkenä ja tulikin vasta huhtikuussa muistuessani noin kolme kertaa tekstarilla että hoitaisi homman ennen kuin meidän mökkikausi alkaa. Ihme huijari!

Vierailija
37/97 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaadatin Kymenlaaksossa olevalla mökillä neljä halkaisijaltaan40-60 cm paksuisia liian korkeiksi kasvaneita koivuja, lähellä taloa, ja lasku oli 175 euroa. Hän vain kaatoi, eikä hintaan kuulunut oksien karsintaa saati runkojen pätkimistä. Mielestäni hinta oli aika ruhtinaallinen pelkästä sahaamisesta, mutta kuulemma tunkin tuominen paikalle nosti hintaa. Iso miinus oli sekin, että sovimme työn tammikuun aikana hänelle sopivana hetkenä ja tulikin vasta huhtikuussa muistuessani noin kolme kertaa tekstarilla että hoitaisi homman ennen kuin meidän mökkikausi alkaa. Ihme huijari!

Joudut todennäköisesti  maksamaan gynekologille enemmän puolen tunnin työstä.

Onko hän ihme huijari.

Jos et osaa kumpaakaan työtä joudut maksamaan sen tekemisestä jollekin joka osaa.

Vierailija
38/97 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa halvalta. Mä kaadatin Kouvolasss 2 kuusta pihalta. Maksoi 150€. Oli halvin tarjous.

Vierailija
39/97 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tosi paljon siitä minkä kokoinen puu ja missä se sijaitsee. Joku iso puu keskellä rinnettä talojen välissä hankalassa paikassa niin voi olla tosi pirullinen kaadettava. Kun henkilönostimella ei pääse lähelle, kaatuessa menee talojen päälle ja jos on vielä lahovikaa niin kiipeilykään ei ole vaihtoehto. Ja joku valtavan kokoinen nosturiauto maksaa sitten tuhansia euroja päivässä.

Vierailija
40/97 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sisälly ja se vasta kallista ja aikaa vievää lystiä on kun kanto jyrsitään ja yhden kannon poisto maksaa 400-700 euroa. Moni jättää paikalleen ja kyllä se 20v lahoaa. Minulla vanhemmat yli 20v.ja ovat muurahaisen pesiä.