Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset alkaa eron jälkeen sekoilla ja hyppiä sängystä sänkyyn?

Vierailija
05.06.2025 |

Tässä on lähipiirissä ollut useampi ero lähiaikoina. Pitkiä suhteita, pieniä lapsia ja sitten erotaan. No, ei siinä mitään. Eron jälkeen alkaa se älytön sekoilu. Lapsivapaat käytetään laukkamalla baarista toiseen ja joka viikonloppu mennään sänkyyn uuden tyypin kanssa. Ei siinäkään mitään. 

MUTTA minkä takia pitää alkaa dissata sitä perhe-elämää ja avioliittoa? Nyt ollaan niin villiä ja vapaata ja ei paljon kahleet pitele ja tavallinen perhe-elämä on ihan hirveetä ja tylsää. Mukava näin onnellisessa liitossa kuunnella sitä, miten he "ennemmin vaikka tappais itsensä ku enää koskaan suostuisi tuollaiseen elämään". Ja siis pokkana mulle näin. En tiennytkään elämäni jossain helvetissä, kun olen oikein tyytyväinen ja onnellinen liitossani ja perheeni kanssa. En kaipaa yhtään sitä sinkkuaikaa ja väkisin tämä on vaikuttanut ystävyyssuhteisiin, kun yhteiset mielenkiinnon kohteet on vaihtuneet nyt niin paljon. Itsekin kyllä mielellään lähtisin välillä keikoille tai baariin muuten vaan, mutta enää minua ei pyydetä, koska he tietää että en vedä perseitä, enkä jaa persettä. Onhan se varmaan heistä tylsää. 

Surullista, että ystävyys valuu eron myötä myös hukkaan. 

Kommentit (128)

Vierailija
1/128 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ yleistä, en aloittanut mitään tuommoista! Pyhh sanon minä!

Vierailija
2/128 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

YH:n kullisirkus ei ole mikään uusi juttu.

t.YH:n lapsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/128 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaan kiitos miehet eivät tee tuollaista! 

Vierailija
4/128 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla laillahan sinä ylenkatsot heidän elämäntyyliään kuin he sinun? ja jos he puhuvat etteivät huoli perhehelvettiä toistamiseen itselleen, ei se suhun mitenkään liity eikä siinä sun onnellisuutta kukaan kyseenalaista. Elä ja anna elää. 

Ihme nipo olet 😅

Vierailija
5/128 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ajattelevat alapäällään. Se on niin tosi. 🤗

Vierailija
6/128 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni pari vuotta avioeron jälkeen kun oli seksiä. Ja alettiin seurustelemaan.

Lapsen isä oli mun ensimmäinen seksikumppani.

Vierailija
7/128 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla laillahan sinä ylenkatsot heidän elämäntyyliään kuin he sinun? ja jos he puhuvat etteivät huoli perhehelvettiä toistamiseen itselleen, ei se suhun mitenkään liity eikä siinä sun onnellisuutta kukaan kyseenalaista. Elä ja anna elää. 

Ihme nipo olet 😅

Mä en ymmärrä, miksi nelikymppinen nainen viitsii luuhata baarissa ja uusien ukkojen alla jatkuvasti, mutta en mä myöskään mene sitä niille sanomaan. Sen sijaan ne kyllä kovin auliisti kertoo mielipiteensä mm. avioliitosta ja siitä,miten ovat onnellisia kun ei tarvitse enää asua miehen kanssa ja lapsetkin on puolet ajasta exällä.  Minusta se kuulostaa vähän siltä, että vakuuttelevat itselleenkin sitä miten hauskaa nyt on. Voi olla, mutta onko kauaa. 

Vierailija
8/128 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlailla ukot ravaa ravintoloissa eron jälkeen ja kyntää aina kun mahdollista. Normaali vaihe eron jälkeen, haluaa mitata kiinnostavuuden markkinoilla ennen rauhoittumista. Pitää myös eton poissa mielestä.

Vierailija
9/128 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä toiminut noin. Mulla ei ole ollut mitään tarvetta saada tilanteen takia huomiota ja sääliä. Kyllä mä elämästä selviän ilman miestä oikein hyvin, eikä tarvitse sellaista edes baarista etsiä. Lapset kuitenkin menee tässä vaiheessa elämää omien ihmissuhteiden edelle. Jos aloitan uuden suhteen, haluan tehdä sen henkilön kanssa joka on valmis sitoutumaan muihinkin kuin pelkkään seksiin.

Vierailija
10/128 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä voimaantumista.

Vierailija
11/128 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella lapsellista käytöstä. Jäikö teini-ikä elämättä?

Sä voit kyllä lähtee keikalle ja baariin vaikka itsekseen, kyllä aina tutustuu uusiin ihmisiin.

Vierailija
12/128 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taivaan kiitos miehet eivät tee tuollaista! 

HUUTONAURUA :D

Vierailija
13/128 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#naisvihanäkyväksi

Vierailija
14/128 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kateellisia kun sinulla avioliitto ja palikat kasassa. Ei tuollainen elämä tuo koskaan onnea, vaikka ihmiset kuinka mitä vakuuttelisivat. Ja voihan ero olla heille oikea ratkaisu, mutta kyllä tuollainen perusteellinen sekoilu yleensä kannattaa jättää välistä ja säilyttää itsearvostus. 

Vierailija
15/128 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlailla ukot ravaa ravintoloissa eron jälkeen ja kyntää aina kun mahdollista. Normaali vaihe eron jälkeen, haluaa mitata kiinnostavuuden markkinoilla ennen rauhoittumista. Pitää myös eton poissa mielestä.

Tätä se on ja nimenomaan MIEHILLE yleisempää

Vierailija
16/128 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ajattelevat alapäällään. Se on niin tosi. 🤗

MIEHET AJATTELEVAT VAIN MULKULLAAN.

Vierailija
17/128 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne ikinä ystäviä olleetkaan jos jäät sen vuoksi taka-alalle ettet elä samaa tilannetta. 

Vierailija
18/128 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on tunne-elämä sekaisin jos sitä edes on. Yhteys omiin tunteisiin ja toiveisiin on aivan hämärän peitossa ja mies toivoo naista selvittämään niitä sotkuja.

Vierailija
19/128 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän ne reppanat kilttimies-incelit täällä toivoo, naista setvimään sekaista pääkoppaa ja antamaan seksiä. 

Vierailija
20/128 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne ikinä ystäviä olleetkaan jos jäät sen vuoksi taka-alalle ettet elä samaa tilannetta. 

Meidän porukoissa on kolme eronnutta. En tiedä, mitä ovat puuhailleet minun tietämättä. Eikä minulle edes kuulu. Mutta kyllä me edelleen yhdessä käymme baareissa, teattereissa, ravintoloissa, konserteissa, matkoilla, illanvietoissa...

Sulla on "ystäviä". Ei niitä oikeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä