Tää kesä on surkein kesä koskaan ikinä!
Säiden puolesta. Ei edes +20 luvata sääennusteessa. Harmittaa niin paljon kuin voi vaan harmittaa =( Jos ois rahaa niin lähtisin ulkomaille
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Mun mieleatä parasta kesää ikinä.
Niin on. Pystyy vielä hengittämään.
Tulee kauroja, oraat pensastuu ja elokuussa tarvitaan kaikki maakunnan viljakärryt. Viljamiesten unelmakesä
Tänä kesänä ei ole ainakaan vielä satanut lunta, joten vielä on varaa olla tätäkin surkeampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesä on yhtä huono kuin suomen hallitus. Lämpötilakin samaa luokkaa.
Paras hallitus ikinä. Yrittää laittaa yhtriskunnan lusmut ruotuun.
Jakamalla verohelpotuksia vielä pahemmille lusmuille ja lisävelalla. Mikähän meni vituralleen sinunkin päässäsi?
Odotan sitä päivää kun SEXYHELTEET alkavat. Todella ankea ilma ulkona koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Surkeat säät on. Ei voi kun itkeä ja valittaa. 8 kuukautta olen jo palellut ja kaipaan lämpöä ja aurinkoa niin, että itkettää jo. Kai se joskus vielä tulee.
Mars sinne Espanjaan, älä märsyä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Odotan sitä päivää kun SEXYHELTEET alkavat. Todella ankea ilma ulkona koko ajan.
Ei ala koskaan. Tänä kesänä ei hellettä näy. Joudut odottamaan yli vuoden tai häipymään ulkomaille. Varma tieto.
10 päivän ennuste lupaa LISÄÄ SATEITA JA KYLMÄÄ!! PRKL!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ala koskaan. Tänä kesänä ei hellettä näy. Joudut odottamaan yli vuoden tai häipymään ulkomaille. Varma tieto.
Suunnittelen matkaa elokuulle jo.
Itse taas tykkään näistä 18-20c keleistä, eli tarpeeksi lämmin olla t-paidassa, mutta ei silti tukalan kuuma. Muutama sadepäivä väliin ei haittaa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesä on yhtä huono kuin suomen hallitus. Lämpötilakin samaa luokkaa.
Paras hallitus ikinä. Yrittää laittaa yhtriskunnan lusmut ruotuun.
Ollaanko me työtätekevät veronmaksajat lusmuja ? Perustele.
Kokoomus ja ek halusivat näyttää työntekijöille kaapin paikan ja duunarien puolue ps teki sen mahdolliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tänä kesänä ei ole ainakaan vielä satanut lunta, joten vielä on varaa olla tätäkin surkeampi.
Ei ole VIELÄ satanut lunta.
Rupeat vain katselemaan halpalomia ulkomaille, just näin jossain mainoksen jostain etelänlomasta tyyliin 200 euroa viikko, hinnassa mukana lennot, majoitus ja joku syömissysteemi (en muista oliko aamiainen vai täyshoito).
Itse olen nauttinut tästä kesästä tähän asti. Parvekkeeni on etelään, joten hellepäivinä asuntoni muuttuu pätsiksi. Pakko käyttää ilmastointilaitetta (joka ei ole äänetön). Nyt ei ole tarvinnut. Lisäksi ilma on raitis, kun sataa tarpeeksi usein. On oikein ilo mennä lenkille sateen jälkeen ja haistella happirikasta ilmaa. Eikä tarvi hikoilla, kun tulee töistä kotiin, kun ei ole hirveää hellettä niskassa.
Ihanaa, kerrankin raikas ja miellyttävä ilma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mitä positiivista sulle on tapahtunut viiden vuoden sisällä.
Sain työpaikan, palkankorotuksen, lapsen ja aviomiehen.
Kulliakin ole siis saanut
tämä on ihanteellinen keli. ukolla pysyy paita ja housut jalassa, eikä se hikoile mahansa kanssa niin kovasti. minä pärjään kesäkoltussa niin helteellä, kuin viileämmälläkin. mieluumin tällaista, kuin niitä pirullisia helteitä.
Ensinnäkin kesä on vasta alussa. Toisekseen et ole ilmeisesti elänyt 70-luvulla. Silloin satoi parina kesänä niin, että sadetakeista tuli jo hiertymiä ja vitsailtiin, että pitäisi alkaa riisiä viljelemään.
... ja lähes joka päivä sataakin.
Ei sillä oli kyllä ollut koko vuoden huonot säät kun keski-suomessakin mentiin pääosin plussalla ja harmaana helmikuun lopulta alkaen ja jäi tavalliset aurinkoiset keväthanget kokonaan pois. Mutta loppukevät ei juuri kuitenkaan ollut maaliskuuta lämpimämpi, yksittäisiä päiviä lukuunottatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole VIELÄ satanut lunta.
No jos heinäkuulle selvitään ilman lumisadetta niin sitten todennäköisesti lunta ja/tai pakkasta on ehkä aikaisintaan elokuussa seuraavan kerran...
Täällä on ulvottu hellekesistä jo pitkään. Olkaa tyytyväisiä että ilmat ovat raikkaita.