Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?
Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?
Kommentit (20635)
Onhan tuota ääliöporukkaa, joka poistaa lihan lapsen ruokavaliosta ja sitten ihmetellään, kun lapsi on vakavasti alikehittynyt.
Miul tulee Tommysta mieleen MAP-kirkko ja Jehovantodistajat.
Jospa nää oikeesti kuuluu johonkin lahkoon ja Tommya pidetään joko Aatamiba tai Jeesuksena.
Tommyn tehtävä on lopuksi joko joutua kadotukseen tai kuolla ristillä.
Ei välttämättä itse ole täysin tietoinen asiasta, mutta voisi selittää paljonkin että joki hihhulilahko on vuosia rauhoittanut ks perheen elämää ja perhe tehnyt palveluksia hihhuliyhteisölle.
Maailmanloppu on tulossa ja päättyy siihen kun Tommy ristiin naulitaan tai käsketää suksimaan v I t t u u n turusta..
Jos ovat turussa niin Karoliina ja lapset saavat oletettavasti mennä Tommyn mukaan..
Sori Tomppa ja Karo.
T: Juudas
^ Hauska kevennys
Olen tänne aiemmin heittänyt samantapaisen spekulaation. Mitä jos he luulevat että joku lapsista on uusi messias? Esimerkiksi se poliisin purija ja potkija.
Siinä olisi meillä jumalattomilla lampailla ihmettelemistä.
Lyhyesti: ei-lammas ei mahdu mihinkään tietynlaiseen muottiin eikä ole määritelmää millainen ei-lampaan tulee olla. Kunhan ei ole lammas. Lammas luottaa sokeasti viranomaiseen ja haluaa miellyttää viranomaiskoneistoa ja olla näiden uskollinen palvelija.
Että voi kyllästyttää nämä lammasjutut. Eikö tällä palstalla pitäisi keskustella Karfeista? Koska mahtavat tulla ihmisten ilmoille vai tuodaanko raudoissa?
Herra on minun paimeneni,
ei minulta mitään puutu.
Hän vie minut vihreille niityille,
hän johtaa minut vetten ääreen,
siellä saan levätä.
Hän virvoittaa minun sieluni,
hän ohjaa minut oikeaa tietä
nimensä kunnian tähden.
Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa
en pelkäisi mitään pahaa,
sillä sinä olet minun kanssani.
Sinä suojelet minua kädelläsi,
johdatat paimensauvallasi.
Sinä katat minulle pöydän
vihollisteni silmien eteen.
Sinä voitelet pääni tuoksuvalla öljyllä,
ja minun maljani on ylitsevuotavainen.
Sinun hyvyytesi ja rakkautesi
ympäröi minut
kaikkina elämäni päivinä,
ja minä saan asua Herran huoneessa
päivieni loppuun asti
~Lammas~
Vierailija kirjoitti:
Että voi kyllästyttää nämä lammasjutut. Eikö tällä palstalla pitäisi keskustella Karfeista? Koska mahtavat tulla ihmisten ilmoille vai tuodaanko raudoissa?
Kysyttiin ja aneltiin määritelmää ei-lampaalle. Vastasin kun kukaan muu ei vastannut. Vittuile kysyjälle, lammas.
Vierailija kirjoitti:
ei minulta mitään puutu.
siellä saan levätä.
nimensä kunnian tähden.
ympäröi minut
päivieni loppuun asti
~Lammas~
Lammas voi hyvin olla kristitty ja kristitty olla lammas.
Vierailija kirjoitti:
"Ihan samoja kysymyksiä voi kysyä sinulta. Olisiko lapsesi saanut halutessaan käydä kotikoulua? Mitä jos hän alkaa elämäntapaintiaaniksi? Mitä jos päättää fanittaa Trumpia tai haluaa muuttaa Pohjois-Koreaan? Mitä jos hän ei halua olla lammas? Mitä jos hän kääntyy vanhoillislestadiolaiseksi? Mutta turhaan näitä lampaille jauhaa. Määkiminen on vienyt heidän kuulonsa."
Siitä vaan. Ihan vapaasti.
Minulla on ohjenuorana Gahil Gibranin ajatelma
Teidän lapsenne eivät ole teidän lapsianne. He ovat elämänkaipuun poikia ja tyttäriä. Voitte antaa heille rakkautenne mutta ette ajatuksianne...
Vapaa lainaus. Löydät googlettamalla, jos resonoi.
T. Diktaattorilammasäiti
Nämäkö on ne lampaan lapsen vaihtoehdot?
-elämäntapaintiaani,-fanittaa Trumpia,-muuttaa Pohjois-Koreaan,- kääntyä vanhoillislestariolaiseksi. :)
Tiedä sitten millainen lammasemo olen ollut, mutta lapsistani tuli erittäin järkeviä. Olemme pitäneet aina hyvää keskusteluyhteyttä.
Koskaan ei ole kovin korkeelta sanottu EI. Aina on selitetty miksi joku asia ei ole hyväksi.
Jos joku asia on lasta mietityttänyt, niin on hänelle annettu mahdollisimman laaja tietämys asioista ja sitten hän on tehnyt sen myötä ratkaisunsa.
Lapsilla on kyllä viisaat aivot ja he itse pystyvät monia asioita päättelemään itsekkin. Ilman että heidän ajatusmaailmaansa syötettäisiin kovasti jotain propakandaa ja suljettaisiin mahdollisuuksia.
Jossakin vaiheessa he kuitenkin lentävät pesästä ja jos se maailma onkin erilainen mitä vanhemmat ovat heille kertoneet, niin he pitävät vanhempiaan valehtelijoina ja saattavat satuttaa itseään paljon pahemmin, koska eivät tiedä sen uuden ihanan vapauden riskeistä mitään
"Lyhyesti: ei-lammas ei mahdu mihinkään tietynlaiseen muottiin eikä ole määritelmää millainen ei-lampaan tulee olla. Kunhan ei ole lammas. Lammas luottaa sokeasti viranomaiseen ja haluaa miellyttää viranomaiskoneistoa ja olla näiden uskollinen palvelija."
Okei. Kiitos tästä.
Mistä tunnistat tässä ketjussa henkilön, joka luottaa sokeasti viranomaiseen ja haluaa miellyttää viranomaiskoneistoa ja olla näiden uskollinen palvelija?
Jos sanon, että Karfit ja auttajansa tekevät lapsia kohtaan väärin, mikä ylläolevista täyttyy?
Miten ollaan virkakoneistolle uskollisia palvelijoita käytännön tasolla? Mitä minun täytyy tehdä miellyttääkseni niitä? Minulla ei ole harmainta hajua.
Kerro lisää!
Miten kasvotonta virkamiesjoukkoa voi miellyttää, palvella uskollisesti ja luottaa sokeasti?
Mitä nämä virkakoneistot ovat? Lasu? Verottaja? Poliisi? Liittyykö nähin k piikit, trumppi ja pjuutin? Vai mikä??
Miksi joku toimisi ylläkuvatusti?
Outo ja harhainen näkökulma. Tulee mieleen joku satu, jossa kumarretaan jotain kuningasta. Mutta demokraattisessa valtiossa tuo väite on harhaista propagandaa
Töppälii töppälaa töppä töppä trallallaa!!!!
Töppälyyy töppailäää töppä töppä töllällääääääää! Tämä on jo melkein: "bääääääääääää!!!". 🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑
Vierailija kirjoitti:
Lyhyesti: ei-lammas ei mahdu mihinkään tietynlaiseen muottiin eikä ole määritelmää millainen ei-lampaan tulee olla. Kunhan ei ole lammas. Lammas luottaa sokeasti viranomaiseen ja haluaa miellyttää viranomaiskoneistoa ja olla näiden uskollinen palvelija.
Suomalaiset on kyllä liian auktoriteettiuskovaisia. Lääkäri on pyhä lehmä ja ei voi kyseenalaistaa ja viranomainen sitä ja ammattilainen tätä. Kummasti olen itse ollut monesti oikeassa ja arvoisa aukroriteetti väärässä.
Vierailija kirjoitti:
ei minulta mitään puutu.
siellä saan levätä.
nimensä kunnian tähden.
ympäröi minut
päivieni loppuun asti
~Lammas~
Minä en haluaisi syödä vihollisten edessä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuvaus osuu lähimmäs jotain seurakuntaa tai uskonlahkoa.
Niissä usein luotetaan sokeasti ryhmän johtajaan, halutaan miellyttää ja olla uskollisia palvelijoita.
Normaalia ihmistä ja normaalia yhteiskuntaa tuo ei kuvaa mitenkään.
En ole lammas ja en ole trumpin puolella. Tosi yksinkertainen ajattelumaailma lampailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuvaus osuu lähimmäs jotain seurakuntaa tai uskonlahkoa.
Niissä usein luotetaan sokeasti ryhmän johtajaan, halutaan miellyttää ja olla uskollisia palvelijoita.
Normaalia ihmistä ja normaalia yhteiskuntaa tuo ei kuvaa mitenkään.
Mistä sä sen johtajan revit? Olen eri, mutta oikeasti?
En ole lammas ja aina olen karsastanut äärioikeistoa, trumppia, kultteja, hörhöjä ja johtohahmoja.
"onko ok syödä lihaa"
Todella huolestuttavaa, jos lapsia kasvatetaan propagandalla.