Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?

Vierailija
04.06.2025 |

Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?

Kommentit (20635)

Vierailija
16061/20635 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että voi kyllästyttää nämä lammasjutut.  Eikö tällä palstalla pitäisi keskustella Karfeista?  Koska mahtavat tulla ihmisten ilmoille vai tuodaanko raudoissa?

Kysyttiin ja aneltiin määritelmää ei-lampaalle. Vastasin kun kukaan muu ei vastannut. Vittuile kysyjälle, lammas.

En vastannut kenellekään enkä kuttuillut kenellekään.  Tuskin edes ehdin viestiäsi nähdä, Kyllästyttää vaan lammasjutut niin paljon, että kohta lopetan palstan seuraamisen.  Monet tuntuvat jo lähteneen. Ikävää jos pahoitin juuri sinun mielesi.

Vierailija
16062/20635 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen ihminen tavallisissa touhuissaan ei juurikaan joudu minkään virkakoneiston kans touhuaan.

En muista yhtään kertaa, että olisi johonkin viranhallitsijaan pahemmin joutunut ottaan yhteyttä?

No ehkä kerran olen käynyt verovirastossa, silloin kun ei vielä nettiä ollu.

Muutaman kerran elämässäni on joutunut puhaltaan ja silloinkin nollat joten poliisit on toivottaneet hyvää matkaa.

No oikein joskus kauan sitten olen jonkun tuomarin kans ollut samoissa bileissa ja hän oli ihan hauska tyyppi.

En ymmärrä mitä ihmeen virkamiesmafian ovia te ei-lampaat käytte potkimassa ja miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16063/20635 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemmekohan saaneet keskusteluun mukaan nuoren aivopestyn kotikoululaisen? Tuo lampaan määritelmä on todella surullisen harhainen.

Tuli todella paha olo.

Ps. Olen monesti vastustanut lääkäriä ihan kasvokkain, uhmannut esimiestä AVIin asti ja lähtenyt ovet paukkuen seurakunnasta.

Vierailija
16064/20635 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos he oikeesti ovat joutuneet johonkin kulttiin, jossa uskotaan Tompan tai jonkun lapsen olevan joku uusi jeesus tai tai muu profeetta?

Se selittäisi, miksi jotkut elättää tollasta rehvohkaa vuosikausia.

Tai sitten Kruisen Tomppa nappasin ne kyytiin, kun kävi veneostoksilla. Ovat Skientologian aluksella seilaamassa.

Vierailija
16065/20635 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lyhyesti: ei-lammas ei mahdu mihinkään tietynlaiseen muottiin eikä ole määritelmää millainen ei-lampaan tulee olla. Kunhan ei ole lammas. Lammas luottaa sokeasti viranomaiseen ja haluaa miellyttää viranomaiskoneistoa ja olla näiden uskollinen palvelija."

Okei. Kiitos tästä.

Mistä tunnistat tässä ketjussa henkilön, joka luottaa sokeasti viranomaiseen ja haluaa miellyttää viranomaiskoneistoa ja olla näiden uskollinen palvelija?

Jos sanon, että Karfit ja auttajansa tekevät lapsia kohtaan väärin, mikä ylläolevista täyttyy?

Miten ollaan virkakoneistolle uskollisia palvelijoita käytännön tasolla? Mitä minun täytyy tehdä miellyttääkseni niitä? Minulla ei ole harmainta hajua. 

Kerro lisää!

Tiedät kyllä jos et ole lammas. Palstakirjoittelusta ei välttämättä voi asiaa päätellä sen enempää kuin ei voi välttämättä päätellä onko joku esimerkiksi ateisti tai vanhoillislestadiolainen. Joskus se voi tulla ilmi. Esimerkiksi ehdoton kotikouluvastaisuus on yleensä melko varma merkki lampaudesta. Tai hokema: viranomaiset ovat huolissaan Karfien lapsista ja sanovat heidän elinolojensa olevan kelvottomat! Siinä on aika sokea usko, että kyseinen viranomainen on oikeassa.

Vierailija
16066/20635 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos lapsilla onkin kaikki hyvin (olosuhteisiin nähden)? Kuinka iso pettymys se olisi verenhimoiselle palstalaiselle?

Ja ei, heillä ei ole mahdollisuutta tulla esiin vakuuttamaan viranomaisia.

Vierailija
16067/20635 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen ihminen tavallisissa touhuissaan ei juurikaan joudu minkään virkakoneiston kans touhuaan.

En muista yhtään kertaa, että olisi johonkin viranhallitsijaan pahemmin joutunut ottaan yhteyttä?

No ehkä kerran olen käynyt verovirastossa, silloin kun ei vielä nettiä ollu.

Muutaman kerran elämässäni on joutunut puhaltaan ja silloinkin nollat joten poliisit on toivottaneet hyvää matkaa.

No oikein joskus kauan sitten olen jonkun tuomarin kans ollut samoissa bileissa ja hän oli ihan hauska tyyppi.

En ymmärrä mitä ihmeen virkamiesmafian ovia te ei-lampaat käytte potkimassa ja miksi?

Entäs jos ei ole tavallinen ihminen? Ei halua olla tavallinen? 

Vierailija
16068/20635 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemmekohan saaneet keskusteluun mukaan nuoren aivopestyn kotikoululaisen? Tuo lampaan määritelmä on todella surullisen harhainen.

Tuli todella paha olo.

Ps. Olen monesti vastustanut lääkäriä ihan kasvokkain, uhmannut esimiestä AVIin asti ja lähtenyt ovet paukkuen seurakunnasta.

No anteeksi. Ei ollut aidosti tarkoitus ketään loukata. Kysyttiin lampaan määritelmää ja siihen vastasin parhaan käsitykseni mukaan. Itseäkin jo kyllästyttää, joten en vastaa aiheeseen enempää. Käyttäkää googlea. 

Vierailija
16069/20635 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lammas ja aina olen karsastanut äärioikeistoa, trumppia, kultteja, hörhöjä ja johtohahmoja. 

No tähän vielä kommentoin. Joo, ei-lampaan ei todellakaan tarvitse olla mikään Trumpin kannattaja tai ns. elämäntapaintiaani. Voi toki olla.

Vierailija
16070/20635 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bä bä, vita lamm,

har du någon ull?

Ja ja, kära barn,

jag har säcken full.

Helgdagsrock åt far

Och Söndagskjol åt mor

och två par strumpor åt lille lille bror.

Vierailija
16071/20635 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

**Tiedät kyllä jos et ole lammas. Palstakirjoittelusta ei välttämättä voi asiaa päätellä sen enempää kuin ei voi välttämättä päätellä onko joku esimerkiksi ateisti tai vanhoillislestadiolainen.**

Miksi sitten täällä haukutaan kaikkia niitä lampaiksi, jotka eivät fanita Karfeja?

Tämähän on ihan lammastarha karfilaisten mielestä.

Minä en vastusta kotikoulua. Joskus se toimii hyvin.

Karfien tapauksessa on kuitenkin jotain hämärää. Ei ihmisistä tehdä pidätysmääräystä kevyin perustein.

Minä olen "arvostellut" muutaman kerran näitä uskonnollisia porukoita. Silloinkin olen heti tullut nimetyksi lampaaksi. 

Se ei minua haittaa. Päinvastoin. Huomaan, että tekstini osui ja upposi.

Vierailija
16072/20635 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli todella paha olo.

No anteeksi. Ei ollut aidosti tarkoitus ketään loukata. Kysyttiin lampaan määritelmää ja siihen vastasin parhaan käsitykseni mukaan. Itseäkin jo kyllästyttää, joten en vastaa aiheeseen enempää. Käyttäkää googlea. 

Google onkin pätevä tietolähde 😁

Vierailija
16073/20635 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heräsin vuonna 2020. Heräämisen jälkeen ei ole enää koskaan paluuta entiseen.

Vierailija
16074/20635 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos he oikeesti ovat joutuneet johonkin kulttiin, jossa uskotaan Tompan tai jonkun lapsen olevan joku uusi jeesus tai tai muu profeetta?

Tai sitten Kruisen Tomppa nappasin ne kyytiin, kun kävi veneostoksilla. Ovat Skientologian aluksella seilaamassa.

Tai sit he ovat kuolleet niin kuin ne kaksi alkuvuodest pedersöressä kadonnutta miestä... ihan vaan sattumaa kaikki uskoo ken haluaa

Vierailija
16075/20635 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli todella paha olo.

Google onkin pätevä tietolähde 😁

Ainakin pätevämpi kuin esim. Hamasin sanomat. 

Vierailija
16076/20635 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

**Tiedät kyllä jos et ole lammas. Palstakirjoittelusta ei välttämättä voi asiaa päätellä sen enempää kuin ei voi välttämättä päätellä onko joku esimerkiksi ateisti tai vanhoillislestadiolainen.**

Miksi sitten täällä haukutaan kaikkia niitä lampaiksi, jotka eivät fanita Karfeja?

Tämähän on ihan lammastarha karfilaisten mielestä.

Minä en vastusta kotikoulua. Joskus se toimii hyvin.

Karfien tapauksessa on kuitenkin jotain hämärää. Ei ihmisistä tehdä pidätysmääräystä kevyin perustein.

Minä olen "arvostellut" muutaman kerran näitä uskonnollisia porukoita. Silloinkin olen heti tullut nimetyksi lampaaksi. 

Se ei minua haittaa. Päinvastoin. Huomaan, että tekstini osui ja upposi.

Kyllä se joistakin kirjoituksista tulee ilmi aika selvästi.

Vierailija
16077/20635 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi todennäköisimmistä skenaarioista kyllä luultavasti on tuo että lähtivät Tom Cruisen mukaan. Tommyn (Karfin) pitäminen uutena Jeesuksena voisi myös selittää paljon.

Vierailija
16078/20635 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä heräsin vuonna 2020. Heräämisen jälkeen ei ole enää koskaan paluuta entiseen.

Sama.

Vierailija
16079/20635 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos

What if

Moffan lempivävy tomppa turhapuro onkin Jesse vol2 ja käveli siksi niin paljon, kun kuivaharjoitteli vetten päällä kävelyä? 

Ottakaa tää vitsinä. Sillä sitä tää on. 

Vierailija
16080/20635 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

>>No anteeksi. Ei ollut aidosti tarkoitus ketään loukata. Kysyttiin lampaan määritelmää ja siihen vastasin parhaan käsitykseni mukaan. Itseäkin jo kyllästyttää, joten en vastaa aiheeseen enempää. Käyttäkää googlea. >>

Ei sun tarvitse pyytää anteeksi. Et loukannut.

- sama jolle vastasit