Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?

Vierailija
04.06.2025 |

Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?

Kommentit (20158)

Vierailija
1401/20158 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin että mitä vi**n väliä lapsen elinolosuhteilla, pääasia että vanhemmat saa toteuttaa lisääntymisviettiään miten haluavat. On sillä köyhyydellä väliä jos lapsella on sen takia helvetin huonot kasvuolosuhteet eikä vanhemmat tee asialle yhtään mitään. Ja silloin se on pätevä syy huostaanotolle. Asukoot vanhemmat siinä surkeassa hometönössä jos haluavat, mutta lasten paikka se ei ole. Lapset ansaitsee kunnollisen kodin."

Jos asunto ei ollut sossutanttojen mielestä tarpeeksi hyvä, niin heidänhän tehtä on silloin auttaa perhettä löytämään sopivampi asunto. Ei lapsia ainakaan lain mukaan saa ottaa huostaan pienen asunnon takia.

Vierailija
1402/20158 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole ainakaan toistaiseksi selvinnyt noille sairaille toimenpiteille mitään muuta syytä kuin se, että perheen talo oli liian pieni ja vääränlainen heille. Missä helvetissä se voi johtaa siihen, että lapset otetaan heiltä pois? Kaikki sanoneet, että olivat hyviä vanhempia.

"Kaikki" = joku kotikouluhörhö viisi vuotta sitten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/20158 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulot muutaman tonnin vuodessa, lapsia 7 ja kahdeksas tulossa, lapset kotikoulussa ja asuntona surkea vanha pieni tönö.

Eikö siinä ole tarpeeksi syytä?

Joo, jokainen saa tehdä niin monta lasta kuin haluaa, kunhan muistaa, että heillä itsellään on elatusvastuu eikä yhteiskunnalla. Itsekin tykkään lapsista ja olisin halunnut monta, mutta ajattelin järjellä ja tein kolme, koska siihen määrään riittää meidän perheen rahkeet. Ei tarvi mennä sossuun ja kykenen heidät hoitamaan ilman apuja. Kodissa on kaikille tilaa ja rahat riittää. 

Itse olen lapsena elänyt juuri tuollaisessa vanhassa, pienessä ja surkeassa asunnossa, suht isossa perheessä. Ei omaa huonetta, ei omaa rauhaa. Minä sain vielä jakaa huoneen vastakkaista sukupuolta olevien sisarusten kanssa. Oli kuulkaa aivan ihanaa teininä. Kivaa oli sekin kun vanhempien se

Nämä lapset pitäisi myydä huutokaupalla ulkomaille hyviin perheisiin adoptiolapsiksi. Yhden lapsen huostaanotto maksaa 90.000€/vuosi. Täysin järjetöntä pitää näitä yhteiskunnan riesana. T:Persu 

Vierailija
1404/20158 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussiko isi  lapsiaan?

Ei mitenkään harvinaista näillä kultti-iseillä

Ei btw mitenkään harvinaista muutenkaan. Joka kymmenes suomalaislapsi joutuu uhriksi. Ei ole yleisempää missään vähemmistössä.

Vierailija
1405/20158 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskonnollista aivopesua tekivät.

Tunsitko heidät vai mistä tiedät?

Vierailija
1406/20158 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten kohistaan sotkusta ja siivoamatta olevasta ullakosta. Mikä siinä, ettei ihmiset saa elää omassa sekamelskassaan. Minulla on hyvin sekaisin koko huusholli. Se ei minua häiritse. Ei häiritse rikkaruohot kukkapenkeissäkään. Mutta ohikulkijat sanovat, että on hoitamatonta.

Mikä on, että ihmiset käyvät silmätikuiksi ja moittivat?

Vierailija
1407/20158 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole ainakaan toistaiseksi selvinnyt noille sairaille toimenpiteille mitään muuta syytä kuin se, että perheen talo oli liian pieni ja vääränlainen heille. Missä helvetissä se voi johtaa siihen, että lapset otetaan heiltä pois? Kaikki sanoneet, että olivat hyviä vanhempia.

Muitakin oli haastateltu. Se juttu oli tältä vuodelta.

Vierailija
1408/20158 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä mistä näitä tietäjiä löytyykin niin paljon. Miksi ette ole tehneet mitään, jos kerran tiesitte?

Vierailija
1409/20158 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoaminen ei ole rikos vaikka poliisi väitää totuuden nimissä muuta.

Aikuinen voi kai halutessaan kadota vapaaehtoisesti, mutta lasten mukaanottaminen ei ole sallittua. Lapsilla on mm. oppivelvollisuus/oikeus, jne.

Vierailija
1410/20158 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ottanut selville missä maassa saa asua ilman, että verotukset ja passit pitää hakea omasta maasta.

Miten oli heidän passien tai henkkareidensa laita?

Tai jos ovat pyytäneet suojelusta jostain hyvästä maasta tai saarilta Ranskan rannoilla. Kanada mielestäni ei liikoja kysele ja töihinkin pääsee ilman suuria selityksiä.

Vierailija
1411/20158 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin ottanut selville missä maassa saa asua ilman, että verotukset ja passit pitää hakea omasta maasta.

Miten oli heidän passien tai henkkareidensa laita?

Tai jos ovat pyytäneet suojelusta jostain hyvästä maasta tai saarilta Ranskan rannoilla. Kanada mielestäni ei liikoja kysele ja töihinkin pääsee ilman suuria selityksiä.

Ihanat utopiat sulla. Tommonen persaukinen sossuperhe on matkannut korkeintaan Ruotsiin. 

Vierailija
1412/20158 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maikkarin toimittaja oli saanut kopion perheen tuttavapiirin sähköpostiryhmästä. Perheellä oli tuttavapiirissä 30-40 samoin ajattelevaa libertaristista perhettä. Tämä on jenkeissä trendaava elämäntapa. Useit tuttavaperheet olivat viettäneet aikaa perheen kanssa ja sanoivat että perhe oli toisiaan kunnioittava ja rakastava. 

Vierailija
1413/20158 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ettei Karfin perhe piilottele ihan kokonaisena lössinä missään ja kenenkään hoteissa, vaan ovat hajasijoittaneet itsensä tuttujen koteihin? Laupeuden työtä joltain erikoisporukalta. Silti, lapset tuossa häviää edelleen.

Vierailija
1414/20158 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain kuvassa äidin katse on jaikkea muuta kuin rauhallinen ja normaali. Hullun kiilto silmissä jos näin rohkenen sanoa. 

Kyllä jokainen normaali äiti järkyttyy jos lapsia ollaan huostaan ottamassa tai sellaisen uhka on olemassa.

Vierailija
1415/20158 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulot muutaman tonnin vuodessa, lapsia 7 ja kahdeksas tulossa, lapset kotikoulussa ja asuntona surkea vanha pieni tönö.

Eikö siinä ole tarpeeksi syytä?

Joo, jokainen saa tehdä niin monta lasta kuin haluaa, kunhan muistaa, että heillä itsellään on elatusvastuu eikä yhteiskunnalla. Itsekin tykkään lapsista ja olisin halunnut monta, mutta ajattelin järjellä ja tein kolme, koska siihen määrään riittää meidän perheen rahkeet. Ei tarvi mennä sossuun ja kykenen heidät hoitamaan ilman apuja. Kodissa on kaikille tilaa ja rahat riittää. 

Itse olen lapsena elänyt juuri tuollaisessa vanhassa, pienessä ja surkeassa asunnossa, suht isossa perheessä. Ei omaa huonetta, ei omaa rauhaa. Minä sain vielä jakaa huoneen vastakkaista sukupuolta olevien sisarusten kanssa. Oli kuulkaa aivan ihanaa teininä. Kivaa oli sekin kun vanhempien seksielämä väkisinkin paljastui lapsille, kun sitä

Kerrot äitisi olleen masentunut. Hän varmaan haki merkitystä elämälleen olemalla äiti. Onko sulla hyvät välit vanhempiin ja sisaruksiin?

Välit on kohteliaan viileät. Vanhempamme ovat edelleen sitä mieltä, että perheemme elämä oli ihanaa ja hyvää. Osa sisaruksistani on nyt kuin vanhempani, sossun asiakkaita ja jatkuvaa kärhämää oikeastaan kaikkien viranomaisten kanssa. Kaikki ovat heitä vastaan, kiusaavat ja vainoavat. Itse kyllä tajuan, miksi esim. sossut ovat heistä kiinnostuneita, valitettavasti siihen on syytä. Pari meistä elää ns. normaalia elämää. Mutta mehän emme näiden muiden mielestä ole normaaleja. Eivätkä halua olla meidän kanssamme tekemisissä perhejuhlia enempää, koska emme lähde mukaan siihen viranomaisten haukkumiseen ja solvaamiseen. Kai siinä on kateuttakin, kun tosiaan ne sossut tai poliisit eivät ole meillä vakiovieraita.

Vierailija
1416/20158 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä mistä näitä tietäjiä löytyykin niin paljon. Miksi ette ole tehneet mitään, jos kerran tiesitte?

Lasuja on varmasti tehty läjittäin.

Niin Tarkki-Laamasistakin tehtiin, mutta kaikkien tuttujen mielestä se oli Toukoparan vainoa ja hän oli unelmaisä. 

Vierailija
1417/20158 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää hyvät ihmiset tehkö lapsia tähän maahan. Suuri riski menettää lapset. Todella hyväosainen pitää olla ja noudattaa kaikkia normeja ja sääntöjä 18 vuotta, ettei jossain vaiheessa lapsen elämää joudu vaikeuksiin (neuvola, päiväkoti, koulu, harrastukset, naapurit jne) jonkun tahon kanssa. 

Eipä niiden kanssa silloinkaan saa elää, jos niitä ei ole.

Vierailija
1418/20158 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain kuvassa äidin katse on jaikkea muuta kuin rauhallinen ja normaali. Hullun kiilto silmissä jos näin rohkenen sanoa. 

Kyllä jokainen normaali äiti järkyttyy jos lapsia ollaan huostaan ottamassa tai sellaisen uhka on olemassa.

Silloin otetaan itseä niskasta kiinni ja lopetetaan perseily, kuunnellaan niitä sossuja ja aletaan kasvattaa niitä kakaroita. Niinku kaikki muutkin tekee. 

Vierailija
1419/20158 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasuja on varmasti tehty läjittäin.

Niin Tarkki-Laamasistakin tehtiin, mutta kaikkien tuttujen mielestä se oli Toukoparan vainoa ja hän oli unelmaisä. 

Oikeastiko meinaat että kaikki nämä sadat kommentoijat, jotka "tietävät" että lapsilla oli huonot oltavat, ovat tehneet laskuja? Vähän epäilen.

Vierailija
1420/20158 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maikkarin toimittaja oli saanut kopion perheen tuttavapiirin sähköpostiryhmästä. Perheellä oli tuttavapiirissä 30-40 samoin ajattelevaa libertaristista perhettä. Tämä on jenkeissä trendaava elämäntapa. Useit tuttavaperheet olivat viettäneet aikaa perheen kanssa ja sanoivat että perhe oli toisiaan kunnioittava ja rakastava. 

Netissä tunsivat toisensa, eivät arjessa. Jotain Qanon-väkeä varmaankin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi