Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?

Vierailija
04.06.2025 |

Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?

Kommentit (20792)

Vierailija
8701/20792 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Illa, paiskitaan seinään, ravistellaan, kääritään mattoihin, tukehduttaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma voi olla pienelle taaperolle uskomattoman julma.  Eikö meidän kaikkien tulisi pikemminkin suojella heitä, hätätilassa omilta vanhemmiltaan, jos nämä eivät itsekkyydessään ymmärrä toimia oikein?

Mä vaan näen sen niin, että todennäköisyys valtion pahuudelle on todella paljon korkeampi.

Jaa valtionko pahuus?  Pieniä lapsia hakataan, kidutetaan, poltetaan höyrymopeilla, tukahdutetaan, heitetään seinään, raiskataan, ravistetaan, nöyryytetään, nälkiinnytetään.  Ja joku puhuu valtion  pahuudesta.  Suomalaisessa hyvinvointiyhteiskunnassa.  Kyllä ovat taas libertaarit vauhdissa.  Jotai n rajaa teillekin

Höyrymoppimies ei ollu

Äitihän senkin sussun perheeseen toi, eikä vienyt poltettua lastaan hoitoon.

Vierailija
8702/20792 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä en hyväksy väkisin tehtyjä huostaanottoja ollenkaan. Jos ei onnistu sovussa niin jääköön tekemättä kokonaan.

Etkö silloinkaan, jos lasta hakataan tai lapsi on jäänyt täysin vailla hoitoa.  Missä mielestäsi kulkee raja vai kulkeeko missään? 

En hyväksy. Ei lapsi jää väkivaltaiseen perheeseen.

Mihin se lapsi sieltä sitten pääsee?  Nyt en puhu Karfeista vaan yleensä.  Kerro tarkemmin.

Mihin pääsee? Eikö tässä puhuta huostaanotoista? Lapsi pääsee huostaanotetuksi.

Nyt et kyllä lukenut ketjua.  Jos et hyväksy huostaanottoa, lapsihan jää vanhemmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8703/20792 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnetään, jos et ole Putinin palkkaama, on myös toinen yhtätodennäköinen selitys hiekoitustoimillesi. Olet mitä todennäköisimmin traumatisoitunut jostain tietystä sosiaalipuolen toimenpiteestä, joka on kohdistunut sinuun lapsena tai myöhemmin olessasi itse huoltaja.

Mutta tärkeätä on muistaa ja hyväksyä tämä tosiasia, jos toimenpiteitä tuolloin ei olisi tehty olisit nyt moninkerroin traumatisoituneenpi, ehkäpä jo sairauseläkkeellä.

Vierailija
8704/20792 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä en hyväksy väkisin tehtyjä huostaanottoja ollenkaan. Jos ei onnistu sovussa niin jääköön tekemättä kokonaan.

Etkö silloinkaan, jos lasta hakataan tai lapsi on jäänyt täysin vailla hoitoa.  Missä mielestäsi kulkee raja vai kulkeeko missään? 

Mihin se lapsi sieltä sitten pääsee?  Nyt en puhu Karfeista vaan yleensä.  Kerro tarkemmin.

Nyt et kyllä lukenut ketjua.  Jos et hyväksy huostaanottoa, lapsihan jää vanh

En minä ainakaan sellaista ole sanonut. Olen puhunut ainoastaan siitä, että en hyväksy sitä, että huostaanotto tehdään väkisin.

Vierailija
8705/20792 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt et kyllä lukenut ketjua. &nbs

Miksiköhän luulet, että poliiseja usein tarvitaan mukaan?

Vierailija
8706/20792 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sen väkisin osuuden takia?

Vierailija
8707/20792 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti osa meistä huomaa myös näillä sivuilla Putin-sedän trollien aiheuttaman hiekoituksen.

Minkälaisista kommenteista sen Putinin löytää?  Minä kun taas pelkään, että enemmän vaikuttaa Trump-setä.

Putin-setä = Trump-setä. 

Vierailija
8708/20792 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lastensuojelulaki on ongelmallinen. Lapsen mielipide on ikään kuin otettava huomioon, mutta sen voi silti ohittaa. Lakia pitäisi muuttaa niin, että lapsen mielipide on määräävä. Tähän joku ikäraja. Ehkä 12v.

Ja perustellu voi olla käytännössä kuinka huono tahansa.

Mikä perustelu? Ihmisillä on itsemääräämisoikeus. Se on perustuslaissa.

Lapsen asema lastensuojelussa on ongelmallinen. Käytännössä ainoa toimiva oikeusturvakeino on muutto.

Muutto minne?

Pois nykyisen lastensuojelun alueelta ;)

Laki on sama kaikilla lastensuojelun alueilla. 

Vierailija
8709/20792 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtio ei koskaan halua sinun parasta. Se haluaa alistaa sut.

Tässä ketjussa keskustellaan Karfien tapauksessa. Menetkö jonnekin muualle esittemään ketjun aiheen ulkopuolella olevia teräviä havaintojasi.

Vierailija
8710/20792 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti osa meistä huomaa myös näillä sivuilla Putin-sedän trollien aiheuttaman hiekoituksen.

Mitä he sillä saavuttavat?

Pietarin trollitehtaan yleisenä tavoitteena on aiheuttaa kahtiajakoa, levottomuutta, epäluottamusta viranomaisiin ja valtiojohtoon Suomessa.

Venäjän propaganda on aiemminkin valeuutisoinut suomenvenäläisten lasten kaltoinkohtelusta ja lapsikaappauksista Suomessa.

Vierailija
8711/20792 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suomalaista hyvinvointiyhteiskuntaa ole enää olemassa. Pahoinvointilaitos koko paska.

Tässä malliesimerkki shaibasta, jota Pietarin trollitehdas sivustolle päivittäin suoltaa.

Sisällyksetöntä paskaa vaikka asiallisia perusteita.

Vierailija
8712/20792 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pietarin trollitehtaan yleisenä tavoitteena on aiheuttaa kahtiajakoa, levottomuutta, epäluottamusta viranomaisiin ja valtiojohtoon Suomessa.

Venäjän propaganda on aiemminkin valeuutisoinut suomenvenäläisten lasten kaltoinkohtelusta ja lapsikaappauksista Suomessa.

Meinaat, että suomalaiset oikeasti kannattavat nykyhallituksen toimia? Ihminen ei voi itse tajuta, että maata ollaan tuhoamassa, vaan tarvitaan Putin kertomaan se?

Vierailija
8713/20792 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat, että suomalaiset oikeasti kannattavat nykyhallituksen toimia? Ihminen ei voi itse tajuta, että maata ollaan tuhoamassa, vaan tarvitaan Putin kertomaan se?

Kyllä meinaan! Nykyhallituksen toimilla on eduskunnan enemmistön tuki. Eduskunnan ovat suomalaiset äänestäjät valinneet. Eli, suomalaisten selkeä enemmistö oikeasti kannattaa nykyhallituksen toimia.

Tosin, Venäjän trollitehdas suoltaisi paskaansa riippumatta kulloisestakin hallituksesta. Milloin haukutaan Sannan jauhojengiä, milloin Petterin ja Purran saksia. Samalta pietarilaiselta näppäimistöltä tulevat.

Vierailija
8714/20792 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut juhannuksesta asi matkoilla, onko mitään uutta tapauksesta? Viimeksi luin että auto löytyi jostain navettasäilöstä. Ja joku jenkki kotikouluaktiiviukko väitti tietävänsä miten asiat on, että kotikoulun takia vainotaan ja putket jäätyi talossa  jms.

Vierailija
8715/20792 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kadonneen-karfin-perheen-oikeusavus…

Tämä on viimeisin minkä minä olen lukenut. Slotten puheista saa käsityksen, että perhe on mahdollisesti ulkomailla.

Vierailija
8716/20792 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Slotte katsoo, että lastensuojelu on epäonnistunut perheen asioiden hoitamisessa. Perheen näkökulmasta tilanne on se, että sopimukset viranomaisten kanssa eivät olleet pitäneet.

- Siksi he eivät uskalla tulla tänne. He pelkäävät viranomaisia."

Vierailija
8717/20792 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt et kyllä lukenut ketjua. &nbs

Eli jos vanhemmat vastustavat niin sitten ei hyväksytä?

Vierailija
8718/20792 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään uutta Karfeista? 

Vierailija
8719/20792 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhempien mielipiteellä pitäisi olla tuon taivaallista merkitystä, jos lapsi haluaa pois kotoa.

Vierailija
8720/20792 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meinaan! Nykyhallituksen toimilla on eduskunnan enemmistön tuki. Eduskunnan ovat suomalaiset äänestäjä

Kyllä nyt on Suomessa katsottava peiliin.  Tätä sakkia on ja on aina ollut Suomessa ihan omasta takaa  ilman Putiniakin.  Suomalainen hihhulijoukko ja kaiken maailman anarkisteiksi ja liberalisteiksi itsensä identifioivat ovat kaukana Putinista.  Kaikki Suomen pöntöt lapsikaapparit tukijoukkoineen eivät kyllä ole Putinin vika.  Hallituksen kannatus muuten tällä hetkellä sakkaa, on noin 37%.