Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo sanoi että ei enää halua seksiä, Mikä nyt neuvoksi? Olemme alle 40 molemmat. 1 lapsi

Vierailija
22.11.2025 |

Ilmoitti että ei ole enää pitkään aikaan kokenut haluavansa, ja tehnyt vain minun mielikseni.

Ja nyt sitten ei halua enää ollenkaan harrastaa. Ei myöskään halua että käyn vieraissa. Mitä tässä oikein voi tehdä??

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoisin, että meillä harrastetaan seksiä 3-5 kertaa viikossa olit paikalla tai sitten on joku toinen nainen 

Vierailija
2/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa. Joko nainen hyväksyy sinulle rakastajattaren, tai otatte eron. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti keskustelemaan seksuaalineuvojan tai seksuaaliterapeutin luo. Älkää jääkö tuohon tilanteeseen.

Vierailija
4/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vaihtoehtoa. Joko nainen hyväksyy sinulle rakastajattaren, tai otatte eron. 

Hänen kantansa toiseen naiseen on hyvin selkeä ja joustamaton.

ap

Vierailija
5/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lehmä.

Vierailija
6/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hyväksyt tilanteen ja alat selibaattiin, 2. Hyväksyt tilanteen ja hommaat rakastajattaren. 3. Hyväksyt tilanteen ja eroat.

Vierailija
7/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksi ole pakollista, koita sopeutua.

Vierailija
8/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi? Jos on pieni niin imettääkö?

Vierailija
9/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No jos tarpeeksi aikaa kuluu, sanotaan vaikka 6kk, eikä vaimosi suostu mihinkään kompromisseihin tai vaikka terapeutin puheille, jätä hänet. Tiedän jo nyt, että sinun kannattaisi jättää, koska kun nainen kerran menettää kiinnostuksen mieheensä, se on lopullisesti poissa. Mutta vähintään muodon vuoksi kannattaa vielä hetki yrittää. 

Vierailija
10/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienotunteisesti voi tiedustella syytä. Ja pohtia huomioiko itse riittävästi ja vaimon toivomilla tavoilla. Tuossa iässä voi kai olla esivaihdevuosioireitakin, kuten kuivuutta, jotka herkästi vaikuttaa nautintoon. 

Vierailija
11/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, paras tapa sopeutua seksittömyyteen on jättää nainen, olen samaa mieltä. :) Seksin evääminen kumppanilta on henkistä väkivaltaa, jota ei tule hyväksyä. 

Vierailija
12/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda vaimoa, jos kompromissia ei löydy. Tai sitten vaimo lääkärin tai gynekologin puheille keskustelemaan halujen loppumisesta. Ehkä syynä haluttomuuteen on hormonaalinen ehkäisy. Moni mies vaatii naistaan huolehtimaan ehkäisystä ja aiheuttaa samalla seksihalujen katoamisen ja limakalvojen kirvelyn ja kuivumisen. Oletko itse pitänyt ulkonäöstäsi huolta? Miten kohtelet vaimoasi? Oma mieheni huomioi, kehuu ja pitää kipinää yllä ja huolehtii että nautin joka kerta. 

Vierailija
13/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihtarin kanssa eläminenkään ei ole pakollista

Vierailija
14/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Hän ei halua. Sinä haluat. Miksi sinun tulee joustaa, mutta hänen ei?

Vierailija
15/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, paras tapa sopeutua seksittömyyteen on jättää nainen, olen samaa mieltä. :) Seksin evääminen kumppanilta on henkistä väkivaltaa, jota ei tule hyväksyä. 

Olen ihan samaa mieltä ja niin jätinkin. Sillä erotuksella että olen nainen ja seksiä eväävä osapuoli mies.

Vierailija
16/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen lapsi? Jos on pieni niin imettääkö?

6v poikalapsi, ei imetä kun eihän tuon ikäinen poika voi edes tulla raskaaksi.

Ap

Vierailija
17/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis nyt joko eroatte tai yhdessä sovitte avoimesta suhteesta. Itse en olisi yhdessä miehen kanssa, jota en haluaisi myös seksuaalisesti. Kyllähän tuo ennemmin tai myöhemmin johtaa eroon. Mun eksäni ja lasten isä ei yhtäkkiä enää halunnut seksiä. 1,5v. sitä jatkui ja sitten erottiin. Olin jo sortunut katselemaan toisaalle. Sitä ennen itkin ja mietin mikä mussa on vikana kun en kelpaa ja riideltiin asiasta. Miestä ei kuulemma enää vaan seksi kiinnostanut. Olen hoikka ja kaunis, mutta kyllä siinä itsetunto koki kolauksen. Nyt uudessa ihanassa suhteessa <3

Vierailija
18/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloisten tyttöjen palvelu numeroita  löytyy netistä, ei Suomessa tarvitse olla ilman "pesää"

Vierailija
19/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienotunteisesti voi tiedustella syytä. Ja pohtia huomioiko itse riittävästi ja vaimon toivomilla tavoilla. Tuossa iässä voi kai olla esivaihdevuosioireitakin, kuten kuivuutta, jotka herkästi vaikuttaa nautintoon. 

Hienotunteisuus sikseen, suoraa puhetta tarvitaan eikä asioiden pehmentelyä.

Vierailija
20/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se lehmä.

Miehestä sanottaisiin, jätä se sika.