Oletko mielestäsi siveä ja siksi seksikumppaneita on ollut vähän vai onko siihen joku muu syy että jäänyt ns. bodycount alhaiseksi?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Olen mielestäni melko siveä. Olen jo 45:een päässyt ja vasta 25 naista, siis alle 1 keskiarvo vuodessa seksin aloittamisen (17v) jälkeen. Olen aika ujo introvertti. Nolottaa.
Vähän sama mulla. N38, 35 miestä. Aloitin myöhään, vasta 21 v joten ei niitä vuotta kohti ole paljoa kertynyt, kun suurimman osan kanssa ollut vain sen yhden kerran.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä seksikertojen määrä, vaikka olisikin saman henkilön kanssa tai harvojen henkilöiden kanssa, on tärkeämpää ja hienompi "saavutus", kuin eri partnerien määrä. Pystyykö joku oikeasti väittämään, että lyhytaikaisten tuttavuuksien kanssa pääsee laajemmassa kuvassa seksissä sellaiselle tasolle, että rohkeasti kokeillaan kaikkea uutta ja on molemminpuolinen luottamus kaikkeen kokeiluun, sekä on opittu tuntemaan mistä toinen syttyy ja tykkää? Jos joku ei nappaa sinua vapailta markkinoilta itselleen ja päädytte pitkään parisuhteeseen, olet kärjistetysti sanottuna joko epäkelpo partneriksi tai huono rakastaja.
PS. Saa vetää ihan vapaasti herneet nenään tai virtsaputkeen tästä näkökulmasta. Kestän sen.
Nimim. 19-vuotiaista asti yhdessä
Tämä on kyllä ihan validi pointti. Itselläni kolme partneria, jotka kaikki ovat olleet parisuhteessa. Seksiä on ollut viimeisen 25 vuoden aikana nykyisen vaimon kanssa pääsääntöisesti joka viikko vähintään kerran, edelleenkin useimmiten noin 2 kertaa viikossa, alkuvuosina ennen lapsia noin 3-5 kertaa viikossa. Sama tahti oli kahdessa aikaisemmassa suhteessakin, mutta olivat yhteensä noin 6kk. Eli pelimies en ole koskaan ollut, mutta panemaan olen päässyt suhteissa niin paljon kuin olen jaksanut.
Vertailun vuoksi eräs hyvä ystäväni, joka oli jo lukiossa melkoinen pelimies. Naisia on kaatunut vuosien varrella varmaan ainakin 100, mutta nämä ovat olleet käytännössä kaikki yhden yön juttuja. Hänellä on vain yksi vajaan vuoden mittainen parisuhde. Tätä välivuotta lukuun ottamatta tahti on ollut siis keskimäärin 3-4 kertaa vuodessa. Joskus kännissä saunaillassa hän valitteli lähes vuoden mittaista kuivaa kautta. Iän myötä myös pelimiehen kysyntä on kummasti laskenut ja hänen oma intonsakin on jo hiipunut.
Eli minulla erittäin pieni määrä partnereita, mutta seksikertoja suunnilleen sama määrä viikossa, ellei jopa enemmän, kuin pelimies ystävälläni vuodessa. Joskus nuorena olin kateellinen tälle ystävälleni, mutta jälkikäteen ajateltuna aivan turhaan. Mitä kukin sitten pitää parempana, se olkoon jokaisen oma asia.
Rakkaus ON. Parasta. ihmiselle - ISOT&pienet..