Oletko mielestäsi siveä ja siksi seksikumppaneita on ollut vähän vai onko siihen joku muu syy että jäänyt ns. bodycount alhaiseksi?
Kommentit (63)
Oma bodycount on 2. Johtunee siitä, että olen ujo/semi introvertti. Luku sisältää kaksi suhdetta, joista jälkimmäinen on jatkunut jo 26 vuotta, ensimmäinen kesti puoli vuotta. Tykkään kyllä tehdä kaikenlaista sänkypuuhissa, eli siveydestä alhainen bodycount ei johdu.
M49
Ujo introvertti, pitkä avioliitto. Body count vain 5:(
Mikä on alhainen / korkea BC noin yleensäkin?
Olen N50 ja itsellä ollut about 45-50 seksipartneria tähän päivään asti.
Olen aviossa ja uskollinen ja siveä pääosin. Vain firman pikkujouluissa on tullut lähes joka vuosi uusi rouva läpeensä tutuksi. Ennen avioliittoa oli bc 8, nyt 15 vuoden avion jälkeen 20. Aika siveä olen.
Siveäksi ei oikein voi luonnehtia. Nirsous ja traumat tehneet sen että mitään seksuaalista toimintaa ollut vain kolmen ihmisen kanssa ja varsinaista seksiä (yhdyntä, suuseksi) heistäkin ikinä vain yhden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Noo, mitä siveä nyt tarkoittaa. Ehkä. Mut toisaalta oon paljon, paljon villimpi mieleltäni kuin mitä ulos näyttää. Ulospäin oon sellainen hiljainen ja hillitty. Mut omassa seurassa kukaan ei uskoisi samaksi henkilöksi :D Oon vaan vähän umpikujassa tän kanssa. Kukaan ei halua 30+ täysin kokematonta petikumppania ja itse taas en halua mitään yhden yön säätöjä. Joku omanlainen tyyppi olis mahtavaa löytää ja sen kanssa sitten kokeilla yhtä jos toista. Mut sitten meen aina lukkoon kun deitit kysyy aiemmasta suhdehistoriasta. Sori tää avautuminen, turhauttaa vaan. N
Ei kannata uskoa kaikkea mitä muut naiset kertovat. En tunne yhtäkään miestä jota haittaisi että naisella ei olisi yhtään kokemusta seksistä. Ennemminkin asia varmaan ihmetyttää vaan hetken koska aika harvinaista nykypäivänä suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on alhainen / korkea BC noin yleensäkin?
Olen N50 ja itsellä ollut about 45-50 seksipartneria tähän päivään asti.
Suht alhainen ikääsi nähden olisi alle 10
Määritä ensin se "alhainen bodycount."
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä seksikertojen määrä, vaikka olisikin saman henkilön kanssa tai harvojen henkilöiden kanssa, on tärkeämpää ja hienompi "saavutus", kuin eri partnerien määrä. Pystyykö joku oikeasti väittämään, että lyhytaikaisten tuttavuuksien kanssa pääsee laajemmassa kuvassa seksissä sellaiselle tasolle, että rohkeasti kokeillaan kaikkea uutta ja on molemminpuolinen luottamus kaikkeen kokeiluun, sekä on opittu tuntemaan mistä toinen syttyy ja tykkää? Jos joku ei nappaa sinua vapailta markkinoilta itselleen ja päädytte pitkään parisuhteeseen, olet kärjistetysti sanottuna joko epäkelpo partneriksi tai huono rakastaja.
PS. Saa vetää ihan vapaasti herneet nenään tai virtsaputkeen tästä näkökulmasta. Kestän sen.
Nimim. 19-vuotiaista asti yhdessä
Tämä on niin totta! Ihana, kun joku ajattelee näin tai on tavannut jo nuorena. Olen kade 🥰
Nuorena ollessa ja e-pillereitten ollessa vielä tuntemattomia, tytöt ilmeisesti pelkäsivät tahatonta raskautta ja siksi yhdyntää, mutta liki poikkeuksetta tykkäsivät kuin punaisesta polkupyörästä, kun heidän sukupuolielimiään hyväili sisältäkin päin työntämällä etusormensa syvälle emättimeen.
Näin sekä romanttisissa suhteissa, että muutenkin vain jutellessa tytön kanssa niitä näitä. Juttelu oli paljon luontevampaa ja helpompaa, kuin laajakaistayhteys olisi samalla auennut.
Ei itselläkään ollut haluja yhdyntään, kun olin niin ujo, ja tietysti kunnioitin naisen tahtoa, korkeimpana auktoriteettina. Vain kahden kanssa olen ollut yhdynnässä ja suloinen vaimoni vain yhden, mutta nauttinut olen naisten sukupuolielimien suunnattomasta kauneudesta, usein ja runsaasti, sekä todellisuudessa että aikuisviihteessä.
Tiedättekö, että naisten suloiseen luonteeseen kuuluu NAUTTIA kauneimpansa ystävällisestä ja AVOIMESTA näyttämisestä ja sillä herttailemisesta, jos vain tuntee itsensä TURVALLISEKSI oloissa, jossa sen tekee. Saa olla ihailun kohteena, olla kuin olisi pumpulissa.
Näin edelleen. Olen 80 wee. Kynis
Käsite 'siveä' ei millään muotoa kuulu mihinkään, mutta voidaan puhua 'ujoudesta'.
Ensinnäkään en pidä vartalostani paljoakaan. Ja toisekseen pelkään raskautta ja tippuria.
Vierailija kirjoitti:
Käsite 'siveä' ei millään muotoa kuulu mihinkään, mutta voidaan puhua 'ujoudesta'.
Kuuluupas jos haluaa kuuluvan. Ei ujo ja siveä (modest) ole sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluupas jos haluaa kuuluvan. Ei ujo ja siveä (modest) ole sama asia.
Äitini isä oli jumaluusopin ja siveysopin professori. Ei nykyisin edes siellä puhuta siveästä muutoin kun historiaan viitaten.
En ole siveä, vaan autisti. Harvassa on miehet jotka haluais on paneskella autistinaisen kanssa. Mä olisin kyllä mielelläni paneskellut. Yllättäen olen päässyt naimisiin, joten pääsempä sentäs yhden kanssa panemaan.
Jo reilusti yli 80 vuotta sitten isä kertoi papille, että nimeksi annettaisiin Sirkka. Asiantunteva pappi kertoi, että sirkat hyppivät pellolla. Keksi tytölle sitten toisen nimen, Siveä.
Ei tule lähdettyä sellaisiin paikkoihin, josta voisi seksiseuraa löytää. Muutenkin yäkerhoissa ja vastaavissa hakupaikoissa on lähinnä päihdepositiivisa henkilöitä ja ne on mulle aina olleet turn off. Likipitäen totaalinen sellainen. Tuntuu vain hölmöltä seurustella ihmisen kanssa, joka ei osaa elää ilman päihtymistiloja.
Lisäksi olen ollut aika pitkissä suhteissa, niin ei sillä lailla ehkä ole ollut suurta tarvettakaan lähteä kasvttamaan bodycountia
Tai sitten syynä on.
Kun se (lasten-)vaimo tuntuu olevan täyttä vihaa ja kaunaa (ex/lastenisään-)mieheensä vastaan ja ikävä kyllä tällä on karut seuraukset lasten osalta.
Kun totuus on. Lapset eivät ymmärrä itse tilannetta,rakkaus vanhempiin on molemminpuolista ja syytökset toista kohtaan aiheuttavat hämmennystä.Toivottavasti isä vielä solmii hyvät suhteet lapsiinsa kun se..
Uusi tyttöystävä voi olla hyvä tuki=LOVEheals..
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkään en pidä vartalostani paljoakaan. Ja toisekseen pelkään raskautta ja tippuria.
elämä on.
sellaista. se pelottaa..piäntäKulkijaa? hyvä niin.
Mun mielestä seksikertojen määrä, vaikka olisikin saman henkilön kanssa tai harvojen henkilöiden kanssa, on tärkeämpää ja hienompi "saavutus", kuin eri partnerien määrä. Pystyykö joku oikeasti väittämään, että lyhytaikaisten tuttavuuksien kanssa pääsee laajemmassa kuvassa seksissä sellaiselle tasolle, että rohkeasti kokeillaan kaikkea uutta ja on molemminpuolinen luottamus kaikkeen kokeiluun, sekä on opittu tuntemaan mistä toinen syttyy ja tykkää? Jos joku ei nappaa sinua vapailta markkinoilta itselleen ja päädytte pitkään parisuhteeseen, olet kärjistetysti sanottuna joko epäkelpo partneriksi tai huono rakastaja.
PS. Saa vetää ihan vapaasti herneet nenään tai virtsaputkeen tästä näkökulmasta. Kestän sen.
Nimim. 19-vuotiaista asti yhdessä