Oletko mielestäsi siveä ja siksi seksikumppaneita on ollut vähän vai onko siihen joku muu syy että jäänyt ns. bodycount alhaiseksi?
Kommentit (63)
Mitä? Ei, en ole "siveä", enkä usko, että sellaista ominaisuutta on olemassakaan. Kyse on joko matalasta libidosta, aseksuaalisuudesta tai siitä, ettei löydä seksiseuraa. Ja seksiseuran löytäminen on tietysti vielä vaikeampaa niille, jotka haluavat seksiä vain suhteessa, koska sehän tarkoittaisi, että pitäisi löytää suhde.
Itse en ole kovin viehättävä ja libidokin saattaa olla matalan puolella, mikä selittänee pienen numeron.
En ole siveä vaan hyvin avoin seksuaalisesti ja nautin monin tavoin.
Mua ei vaan koskaan ole kiinnostanut randompanot vaan aina rakkaus-/intohimosuhteessa.
Jos kaikki teiniräpellyksetkin lasketaan yhteen niin ehkä 10/50v
Vierailija kirjoitti:
Noo, mitä siveä nyt tarkoittaa. Ehkä. Mut toisaalta oon paljon, paljon villimpi mieleltäni kuin mitä ulos näyttää. Ulospäin oon sellainen hiljainen ja hillitty. Mut omassa seurassa kukaan ei uskoisi samaksi henkilöksi :D Oon vaan vähän umpikujassa tän kanssa. Kukaan ei halua 30+ täysin kokematonta petikumppania ja itse taas en halua mitään yhden yön säätöjä. Joku omanlainen tyyppi olis mahtavaa löytää ja sen kanssa sitten kokeilla yhtä jos toista. Mut sitten meen aina lukkoon kun deitit kysyy aiemmasta suhdehistoriasta. Sori tää avautuminen, turhauttaa vaan. N
Olin samassa tilanteessa nuorempana. 3-kymppisenä tapasin sen omanlaisen tyypin, ja siitä se sitten lähti.
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut siveä ja kadun sitä. Nyt olen siveä.
Se juttu meni jo.
Löysin jo nuorena sopivan ihmisen rinnalleni, ei ole tarvinnut kokeilla epäsopiva.
Olen a-seksuaali. Ja minulla pitää olla tunteet pelissä. Jos mukaan astuu seksi.
Olen huomannut, että sooloseksi on moninverroin nautinnollisempaa kuin seksi miehen kanssa. Niinpä bodycountini ei enää nouse. Saa aivan vapaasti kutsua minua siveäksi.
Oispa factory new pilluja nykyään kaikki on battle scarred kun tinderin kautta on niin helppo saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noo, mitä siveä nyt tarkoittaa. Ehkä. Mut toisaalta oon paljon, paljon villimpi mieleltäni kuin mitä ulos näyttää. Ulospäin oon sellainen hiljainen ja hillitty. Mut omassa seurassa kukaan ei uskoisi samaksi henkilöksi :D Oon vaan vähän umpikujassa tän kanssa. Kukaan ei halua 30+ täysin kokematonta petikumppania ja itse taas en halua mitään yhden yön säätöjä. Joku omanlainen tyyppi olis mahtavaa löytää ja sen kanssa sitten kokeilla yhtä jos toista. Mut sitten meen aina lukkoon kun deitit kysyy aiemmasta suhdehistoriasta. Sori tää avautuminen, turhauttaa vaan. N
Olin samassa tilanteessa nuorempana. 3-kymppisenä tapasin sen omanlaisen tyypin, ja siitä se sitten lähti.
Kiitos, et arvaakaan kuinka paljon sun kommenttisi auttoi, oikeasti. Usko meinaa välillä loppua kesken. Samaan aikaan tiedän, että miten se mies nyt voisikaan löytyä kun on pitänyt itsensä visusti piilossa deittimarkkinoilta tähän saakka. N
No, mitä sillä on väliä? Siis ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että sooloseksi on moninverroin nautinnollisempaa kuin seksi miehen kanssa. Niinpä bodycountini ei enää nouse. Saa aivan vapaasti kutsua minua siveäksi.
Minä taas en saa soolosta mitään, ihokosketus ja läheisyys on niin tärkeää minulle. Toki sooloilen n kerran vkossa jos muuta ei ole tarjolla mutta se on vain jännitteen purku n 5cm2 alueella.
Siveä introvertti, odotan avioliittoon, jos joku avioon haluaa viedä.
Seksi nyt vain on nautinnollista ja ihminen tarvitsee toisen ihmisen kosketusta
Vierailija kirjoitti:
Seksi nyt vain on nautinnollista ja ihminen tarvitsee toisen ihmisen kosketusta
Hm... mä oon itse pärjännyt koko aikuisikäni hyvin ilman kosketusta. Ilman henkistä yhteyttä läheisiin en sitten enää pärjäisikään.
En ole, mutta pari kertaa yhden yön suhteita kokeillessani tajusin, etteivät ne ole minua varten. Ei siinä sen kummempaa. Lisäksi pari pidempää suhdetta päälle, niin eipä siinä kumppanimääriä kasvatellakaan, eikä ole tarvettakaan.
Seksikumppaneiden määrää laskevat mielellään ne, jotka hiljaa mielessään tietävät, että seksikertojen määrä jäisi masentavan alhaiseksi.
Olen mielestäni melko siveä. Olen jo 45:een päässyt ja vasta 25 naista, siis alle 1 keskiarvo vuodessa seksin aloittamisen (17v) jälkeen. Olen aika ujo introvertti. Nolottaa.
Mitä ihmettä "siveä" edes nykypäivänä tarkoittaisi. Ennenaikaan sellainen oli ihminen, joka tyytyi ei avioliiton ulkopuolella -normistoon, mutta eipä sellaista normistoa enää ole.
En ole "siveä". Olen vain huono tekemään sellaisia aloitteita, jotka johtaisivat tarpeeksi läheiseen ja turvalliseen suhteeseen, että seksiä voisi vakavasti miettiä. Toisaalta "pelkkä seksi" ilman sitä tunnetta tuntuu kiusalliselta.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että toi "kukaan ei halua" on sun omassa päässä. Kun et tee siitä ongelmaa ja käyttäydyt niin, kuin se ei olisi ongelma, ei se ole sitä toisellekaan. Pätee muuten moneen muuhunkin asiaan. Toki omien luulojensa muuttaminen on kovaa työtä.
En mä usko, että hän tekisi eunukkina yhtään tasokkaampia aloituksia. Joten väkivalta ei ole tälläkään kertaa ratkaisu. Älä myöskään tapa ketään, se on laitonta.