Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä uskotte olevan kuoleman jälkeen?

Vierailija
04.06.2025 |

Mulla masennus taas pahentumassa

Kommentit (197)

Vierailija
81/197 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että kuoleman jälkeen on jokin todellisuus jota emme näe elossa ollessamme. Tämä johtuu siitä että kuulen ääniä joita en näe, nämä eivät ole siis ihmisiä ympärilläni tai osa minuuttani. Minulla on siis mielikuvitusystäviä.

Skisofrenia?

No hyvänen aika, vasta toinen kerta tässä ketjussa. Ei nyt kuitenkaan ole sellaisesta kyse.

Ja tiedät sen mista? On nimittäin kokemusta ihmisestä kuka myöskin näki ja kuuli ns harhoja. Ei ollut kylläkin  skitso mutta muu sairaus. Itse oli varma että kaikki on totta.

Elän itseni kanssa, siitä tiedän. Nämä eivät ole harhoja vaan täyttä totta. Kyllä minäkin tunnen ja tiedän paljon erilaisia ihmisiä, on hyvä olla valveutunut mutta on myös hyvä omata käytöstavat.

Vierailija
82/197 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään eikä ketään.

Ihan varteenotettava uskomus tuokin. Yksi monista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/197 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on mitään, miksi olisi?

Vierailija
84/197 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keho ja mieli/ego katoavat, sielu on osa Universumin/Jumaluuden energiaa ja siirtyy 5 d:tä korkeamille tasoille. Sielu on ikuinen. Riippuen sielusi suunnitelmasta, saatat inkarnoitua uudelleen tänne pallolle tai jatkat muihin ulottuvuuksiin, jos ole esim starsead. Jos et ole henkisesti tässä elämässä herännyt sielutietoisuuteen, tulet todennäkäisesti tänne vielä takaisin. 

Ei me synnytä uudestaan. Saat jotenkin tuon kuoleman jälkeisen elämän kuulostamaan hyvin kaukaiselta ja turvattomalta.

Oppaat voivat antaa meille tarinoita mutta oikeasti kuoleman jälkeen ei ole tuollaista. Hommia on mutta ihmisten parissa.

Ei ole siis mitään sellaista paikkaa johon menemme itse vain kekkuloimaan ja katselemaan minnekös sitä menisi seuraavaksi eikä sielun/hengen tarvitse kehittyä sillä tavalla.

Ja sinä tiedät tämän - mistä? Toivoisin perusteluja kaikkien väitteiden tueksi. Myös niiden, ettei kuoleman jälkeen ole yhtään mitään. Eri

Vierailija
85/197 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keho ja mieli/ego katoavat, sielu on osa Universumin/Jumaluuden energiaa ja siirtyy 5 d:tä korkeamille tasoille. Sielu on ikuinen. Riippuen sielusi suunnitelmasta, saatat inkarnoitua uudelleen tänne pallolle tai jatkat muihin ulottuvuuksiin, jos ole esim starsead. Jos et ole henkisesti tässä elämässä herännyt sielutietoisuuteen, tulet todennäkäisesti tänne vielä takaisin. 

Ei me synnytä uudestaan. Saat jotenkin tuon kuoleman jälkeisen elämän kuulostamaan hyvin kaukaiselta ja turvattomalta.

Oppaat voivat antaa meille tarinoita mutta oikeasti kuoleman jälkeen ei ole tuollaista. Hommia on mutta ihmisten parissa.

Ei ole siis mitään sellaista paikkaa johon menemme itse vain kekkuloimaan ja katselemaan minnekös sitä menisi seuraavaksi eikä sielun/hengen tarvitse kehittyä sillä tavalla.

No edelleenkin esimerkiksi siitä että minulla on tämä keskusteluyhteys henkimaailmaan ja sieltä käsin on nämäkin asiat minulle vahvistettu todeksi. Käytän tätä perusteena koska tämän syvällisemmäksi ei voi tiedon saanti mennä. Kysyn ja saan vastauksen. Ei tarvitse siis analysoida ja kyllä, aina on mahdollista saada vääränlainen vastaus joten täytyy olla myös skeptinen. Minun kohdallani nämä testaukset ovat menneen talven lumia ja kaiken elämässäkin kokemani jälkeen koen että terveestä maalaisjärjestäni on ollut paljon apua ja hyötyä. Oppailla on kyllä myös huumorintajua joten on aina mahdollista että he haluavat hieman leikkiäkin kanssani mutta onneksi heiltä löytyy myös tilannetajua. Saa kysyä lisää jos vastaus ei ole riittävä.

Vierailija
86/197 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole siis mitään sellaista paikkaa johon menemme itse vain kekkuloimaan ja katselemaan minnekös sitä menisi seuraavaksi eikä sielun/hengen tarvitse ke

No edelleenkin esimerkiksi siitä että minulla on tämä keskusteluyhteys henkimaailmaan ja sieltä käsin on nämäkin asiat minulle vahvistettu todeksi. Käytän tätä perusteena koska tämän syvällisemmäksi ei voi tiedon saanti mennä. Kysyn ja saan vastauksen. Ei tarvitse siis analysoida ja kyllä, aina on mahdollista saada vääränlainen vastaus joten täytyy olla myös skeptinen. Minun kohdallani nämä testaukset ovat menneen talven lumia ja kaiken elämässäkin kokemani jälkeen koen että terveestä maalaisjärjestäni on ollut paljon apua ja hyötyä. Oppailla on kyllä myös huumorintajua joten on aina mahdollista että he haluavat hieman leikkiäkin kanssani mutta onneksi heiltä löytyy myös tilannetajua. Saa kysyä lisää jos vastaus ei ole riittävä.

en epäile, ettetkö voisi keskustella jonkun kanssa. Ihmettelen vain sitä, että kaikki keskustelijat näyttävät saavan hieman erilaista tietoa.

minulla on aika vahva intuitio ja välillä tuntuu, että saan tietoa jostain. En henkimaailmasta, enkä sitä tavoittelekaan, mutta jostain kuitenkin. Epäilen aina, onko se totta vai kuvittelenko vain. Esim. Eräs läheinen on henkisesti ollut huonossa kunnossa jo 7-8 vuotta. Minulla on tosi vahva näkemys, että kaikki kääntyy lopulta hyväksi ja hän selviytyy, vaikka mikään ei tue tätä ajatusta. Juuri joulun alla hän viimeksi veti ranteensa auki, eli kuvittelenko vain, että hän on menossa parempaan?

Vierailija
87/197 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulo ei ole tiedon väärtti.

Tässä voi suomentaa luulon uskonnoksi.

Vierailija
88/197 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttiin ei voi vastata joten siksi vastaan erikseen.

Kaikki olemme yhteydessä samaan paikkaan eli kaikki tieto jonka tunnemme tai tiedämme saamme on samasta paikasta. Kuten jo sanoin, täytyy pystyä kriittiseen tutkiskeluun ja ajattelemiseen, täytyy pystyä olemaan tarvittaessa hyvin skeptinen.

En voi kertoa sinulle aistitko sinä oikein mutta on myös mahdollista että sinä toivot vahvasti hänen selviytyvän vaikka realiteetit enteilisivätkin muuta. Toisaalta taas, voit myös pelätä ettei hän selviä ja samalla toivot että hän selviää. Joskus meitä myös hävettää ajatella sitä kuoleman mahdollisuutta tai hävettää myöntää ääneen niitäkin ajatuksia. Asiassa voi olla monia puolia. Kannattaa tutkiskella asioita vain itsekriittisesti. Ei tarvitse hävetä realistisia asioita elämästä.

Vierailija
89/197 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki olemme yhteydessä samaan paikkaan eli kaikki tieto jonka tunnemme tai tiedämme saamme on samasta paikasta. Kuten jo sanoin, täytyy pystyä kriittiseen tutkiskeluun ja ajattelemiseen, täytyy pystyä olemaan tarvittaessa hyvin skeptinen.

En voi kertoa sinulle aistitko sinä oikein mutta on myös mahdollista että sinä toivot vahvasti hänen selviytyvän vaikka realiteetit enteilisivätkin muuta. Toisaalta taas, voit myös pelätä ettei hän selviä ja samalla toivot että hän selviää. Joskus meitä myös hävettää ajatella sitä kuoleman mahdollisuutta tai hävettää myöntää ääneen niitäkin ajatuksia. Asiassa voi olla monia puolia. Kannattaa tutkiskella asioita vain itsekriittisesti. Ei tarvitse hävetä realistisia asioita elämästä.

Korjaan

Kaikki olemme yhteydessä samaan paikkaan eli kaikki tieto jonka tunnemme tai tiedämme saavamme on samasta paikasta.

Vierailija
90/197 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt noita molempia vaihtoehtoja, eli omia toiveitani ja pelkojani. Mutta kun olen etsinyt vastausta silloin, kun pelko ei ole läsnä (sehän on ensimmäinen edellytys), silti päädyn samaan lopputulokseen. Toiveeni tietty on, että hän paranee. En oikeastaan pelkää, että hän kuolee. 

Vierailija
91/197 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että kuoleman jälkeen on jokin todellisuus jota emme näe elossa ollessamme. Tämä johtuu siitä että kuulen ääniä joita en näe, nämä eivät ole siis ihmisiä ympärilläni tai osa minuuttani. Minulla on siis mielikuvitusystäviä.

Kuulostaa skitsofrenialta nuo sun oireet.

Vierailija
92/197 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt noita molempia vaihtoehtoja, eli omia toiveitani j

Hyvin yleistä prosessointia jota kaikille tulee elämässä. Samalla opimme asioita. Olo tasaantuu ja puhdistuu kun käymme näitä prosesseja läpi. Voi myös olla että näissä ei ole sellaista tietoa tulevasta edes mukana mutta kaikki valmistaa meitä aina tulevaan ja meistä jokainen kuolee joskus kuitenkin. 

Yksi asia tuli vielä mieleeni, näitä kiemuraisia hetkiä saattaa tulla myös siksi jos on vaikeaa kohdata todellisuutta tai vaikeaa ajatella rehellisesti elämää. Ajatuksia saattaa puskea väkisin läpi jopa laidasta laitaan tunteiden kera.

Vierailija
93/197 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa skitsofrenialta nuo sun oireet.

En tiedä mistä olet tietosi kerännyt mutta kannattaa aloittaa alusta kuitenkin. Kiitos myös sinulle.

Vierailija
94/197 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso tästä muutama video:

https://www.youtube.com/@TheOtherSideNDEYT

Vierailija
95/197 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivasten valtakunta on todellinen. Sen voimavaikutukset näkyvät täällä fyysisellä planeetallamme. 2.Kor 4. luvun mukaan nämä näkyväiset katoavat, mutta näkymätön maailma pysyy iankaikkisesti. Se ihmisessäkin oleva näkymätön henki nousee kuolleista. Kaikki me nousemme Jumalan tuomioistuimen eteen. Toiset saavat olla Luojansa kanssa iankaikkisesti ja toisin valinneet ovat sitten erossa Luojastaan.

Mutta kaikkien meidän henkemme on iankaikkinen ja tulee olemaan tietoisena minuutena. Jumalan omille luodaan uusi kirkastettu keho, jota ei synti ja sairaus vaivaa. Ilman Jumalaa kuolleiden kehoja ei uudisteta. Jeesus väitti olevansa totuus ja sitä hän on. Hän näyttää joka päivä valtansa ja kuninkuutensa, kun niin haluamme ja pyydämme. Etsikää totuutta ihmiset. Kuolema voi olla nurkan takana ja silloin oma iankaikkisuus on sinetöity.

Vierailija
96/197 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa seuraavassa inkarnaatiossa tai sitä seuraavassa heräämään tähän oikeaan todellisuuteen ; D

Vierailija
97/197 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa uusi elämä. Jokainen meistä on kuollut jo lukemattomia kertoja, mutta emme ole näistä aiemmistä elämistä tietoisia.

Vierailija
98/197 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole siis mitään sellaista paikkaa johon menemme itse vain kekkuloimaan ja katselemaan minnekös sitä menisi seuraavaksi eikä sielun/hengen tarvitse ke

Mielikuvitus on hieno asia ja hullut eivät yleensä ymmärrä keskustelevansa itsensä kanssa päänsä sisällä.

Vierailija
99/197 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin monenlaisia hienoja asioita elämässä että on sääli se kun terveysasioilla pelleillään kaikki pilalle, myös ne terveysasiat.

Suuri osa käy itsensä kanssa keskustelua sisäisesti ihan täysin tietoisesti ja ihmisen toiminta on kaikin puolin niin moninainen asia että säälittää kun siitä ei voida keskustella vakavasti, avoimesti ja rehellisesti.

Kuitenkin samalla puhutaan siitä että on paljon pahoinvointia jolle kukaan ei osaa tehdä mitään, jota kukaan ei muka ymmärrä ja jolle täytyisi tehdä jotakin.

Mielikuvitus on tärkeä osa ihmistä kaiken muun lisäksi, mielikuvituksesta on monin paikoin myös apua ja turvaa ihmiselle, se voi auttaa selviytymäänkin.

Lopetetaanko kiusaaminen ja luodaanko hyvinvointia?

Ainakin minulla loppuu mielenkiinto ainaiseen pelleilyyn sillä näissä asioissa olisi paljon ammennettavaa ihan jokaiselle.

Vierailija
100/197 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolinhetkellä ihmisen aivot tuottavat ison annoksen DMT:ä, jolloin elämme yksilöllisten aivojemme tuottaman ikuisen elämän, ns. tuonpuoleisen. Se on jokaiselle erilainen, vaikka yleensä lajistamme johtuen sisältää samoja piirteitä.

Joo, tuo on nykyinen (surkea) selitys NDE-kokemuksille. Aiemminhan se oli vähintäänkin yhtä naurettava "aivojen hapanpuute".

Se on tieteellisesti mitattu tapahtuma, jolle ei ole löytynyt pätevää vasta-argumenttia (paitsi sinun "surkea" ja "naurettava"). Ainakin omat aivoni on saaneet jo eläessä niin paljon "hapanta", että tiedän, ettei sillä litkulla synny edes NDE-kokemusta.