Onko Jätkäsaari viihtyisä asuinalue?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut siellä pari kertaa hotellissa ja huoneistohotellissa. En tiedä kauheampaa paikkaa, itse kun arvostan vehreyttä ja luonnonläheistä kaupunkisuunnittelua. Talvella tuulee mereltä ja on kylmää. Kaikkina vuodenaikoina kova liikenne, ei kunnon puistoja ja talot edustavat betonibrutalismia. Ainoa hyvä puoli on Tallinnan lauttojen satama, niin pääsee äkkiä pois kauniiseen Tallinnaan.
Onko betonibrutalismi automaattisesti huono?
Ei minun mielestä. Jos vertaat betonibrutalismin Helsinkiläistä klassikkoa, Merihakaa ja tätä Jätkäsaarta niin eroja on. Merihaassa talot on väljemmin,ei ole läheskään niin ahdistava näkymä, ja asunnoista on hyvät näköalat. Mutta mitä näköalaa jossain täyteen tupatussa Jatkäsaaressa on? Vastapäisen talon seinä, jossa nykyajan arkkitehtuurin muodin mukaan ei ole edes ikkunoita saatu suoriin linjoihin, ja talot muutenkin typerän näköisiä.
Bloke island s ucks!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut siellä pari kertaa hotellissa ja huoneistohotellissa. En tiedä kauheampaa paikkaa, itse kun arvostan vehreyttä ja luonnonläheistä kaupunkisuunnittelua. Talvella tuulee mereltä ja on kylmää. Kaikkina vuodenaikoina kova liikenne, ei kunnon puistoja ja talot edustavat betonibrutalismia. Ainoa hyvä puoli on Tallinnan lauttojen satama, niin pääsee äkkiä pois kauniiseen Tallinnaan.
Onko betonibrutalismi automaattisesti huono?
Ei minun mielestä. Jos vertaat betonibrutalismin Helsinkiläistä klassikkoa, Merihakaa ja tätä Jätkäsaarta niin eroja on. Merihaassa talot on väljemmin,ei ole läheskään niin ahdistava näkymä, ja asunnoista on hyvät näköalat. Mutta mitä näköalaa jossain täyteen tupatussa Jatkäsaaressa on? Vastapäisen talon seinä, jossa nykyajan arkkitehtuurin muodin mukaan ei ole edes ik
Ilmeisesti Merihakakin ollaan pilaamassa, eikös sinne ängetä lisää tornitaloja väleihin?
Kaupunkirakenteen tiivistäminen, Se pelastaa maailman...
Jätkäsaaressa hyvää on vain One Pint Pub, ja sekin taitaa sijaita Ruoholahden puolella
Ei, koska nimessä on jätkä. Kaikki miehiin viittaava on pahasta.
Kyllä.