Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Jätkäsaari viihtyisä asuinalue?

Vierailija
03.06.2025 |

Kokemuksia? Mielikuvia?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On 10/10

Vierailija
2/48 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma se on ainakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palveluita, ei kulttuuria, paljon juppo turisteja koska satama, tuulee paljon, tylsät ja rumat rakennukset, keskustaan pitkä matka.

Vierailija
4/48 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma se on ainakin

Kui?

Vierailija
5/48 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi Helsingin huonoimpia. Pussinperä, betonia. Ihmiset töykeitä eikä suurin osa puhu suomea. 

Vierailija
6/48 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalasatamaa on paljon parjattu, mutta mielummin se, kuin Jätkäsaari.

Vierailija
7/48 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä viihtyisä kuin thaimaalainen vankila.

Vierailija
8/48 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkaralli, ärsyttäviä vähän hipsterimäisiä ihmisiä. Wolt kuskit menee miten sattuu. Aina tukossa. Never again. Mielummin Lauttasaari tai Westend

Vierailija
9/48 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Manhattan. Hyvä vitsi.

Vierailija
10/48 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin tuulisin lähiö.

Takki auki - liitämällä kotiin.

Vierailija
11/48 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole asunut siellä, mutta mitä olen sitä kauempaa nähnyt ja paikan päällä käynyt, niin on kyllä ankea. Harmaa. Rakennukset ovat todella rumia. Ei mitään vihreää. Tuulee hirveästi. Tallinnan lautat tuovat turisteja ja rekkoja. Kaukana kaikesta kuten Lauttasaarikin. Kuvittelevat olevansa kantakaupunkia, mutta ovat lähiöitä. 

Vierailija
12/48 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ja kolkko.

Vierailija
13/48 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä asuu paljon aivokirurgeja ja muita huippuammattilaisia. 

Vierailija
14/48 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnoille on ainakin kysyntää eivätkä läheskään halvimmasta päästä. Jos raha ei olisi esteenä niin kyllä sinne todennäköisesti moni olisi valmis muuttamaan. Ja miksipäs ei, siellä sijaitsee myös verkkokaupan liike.

Vierailija
15/48 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole asunut siellä, mutta mitä olen sitä kauempaa nähnyt ja paikan päällä käynyt, niin on kyllä ankea. Harmaa. Rakennukset ovat todella rumia. Ei mitään vihreää. Tuulee hirveästi. Tallinnan lautat tuovat turisteja ja rekkoja. Kaukana kaikesta kuten Lauttasaarikin. Kuvittelevat olevansa kantakaupunkia, mutta ovat lähiöitä. 

Niin me nähdään asiat eri tavalla. Itse just kävelin siellä ja ihailin modernia rakentamista. Monenlaisia ja värikkäitä taloja, oikein ilo katsella niitä. Ja iso puisto löytyy myös. Mielenkiintoinen ja piristävä ympäristö kaikin puolin. (Pidän myös Kalasatamasta.)

Vierailija
16/48 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun vanhassa Jätkäsaaressa Ruoholahden kanavan rannassa. Nämä talot on rakennettu 90-luvun alussa väljästi ja näissä on viherpihat. Uudessa Jätkäsaaressa en juuri asioi muuta kuin Välimerenkadun K-Marketissa hakemassa verkkokauppaostiksia ja joskus harvoin Verkkokauppa.comissa. En itse haluaisi asua uudessa Jätkäsaaressa. Ihmisen on nähtävä ikkunastaan puita ja taivasta.

Vierailija
17/48 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEKAn taloja - minareetteja suunnitellaan jo.

Vierailija
18/48 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt?

Vierailija
19/48 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauttasaari haluaakin olla irti ja "omillaan". Metrolla keskustaan sen 4min.

Vierailija
20/48 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt sitä aina huonona. Nyt olen siellä paljon pyörinyt. Se vaikuttaa todella hyvältä paikalta. Talvella kylmempi, keväällä ja kesällä upea. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän