HS: 60v nainen sanoo, ettei ole koskaan tapaillut lyhyitä miehiä koska yrittävät päteä titteleillä, autoilla, rahoilla jne.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011271170.html
Pitääkö paikkansa vai onko itsetunto täysin yksilöllistä?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 55-vuotias nainen. Olen kyllä huomannut saman. Kun mies on komea ja pitkä, hänellä ei ole tarvetta päteä ulkoisilla jutuilla. Monilla lyhyillä taas näen paljon hienoja autoja sun muuta ulkoista millä kerskuvat. Ilmeisesti ei ole kiva olla lyhyt mies. Poikani on pitkä, melkein 190 cm, hän ei ole kiinnostunut pröystäilystä. Hän suorastaan inhoaa sellaista.
Riippuu. Itse tiedän todella pinnallisia pitkiä ääliöitä, ja kyllä kehuskelevat muille milloin mitäkin.
Pituus ei takaa tervettä itsetuntoa, eikä lyhyyskään automaattisesti huonoa. Tunnen pari suosittua lyhyttä miestä, joilla karismaa puolelle kylälle eikä naisseurasta ole puutetta.
Kiinnostaa vain se omaisuus🤭
Vierailija kirjoitti:
Millähän 160cm Aristoteles Onassis sai kauniita naisia?
Se raha ja omaisuus🤭
mitä on leveily?? Jos joku haluaa ostaa hienon auton ja pitää siitä niin miksi sitä pitäisi leveilyksi kutsua??
Vuosi sinkkuna, sama jatkaa toisella vuodella, kolmannellakin. Niin paljon rautaa tulessa että jätänpä naiset rauhaan. Ei mielummin edes tervehditä vaan pidetäänpä nyt kunnon hajurako.
Jos on lyhyt niin sitä voi yrittää jatkaa bemarilla. Mutta ei onnistu. Shane Diesel jatke kyllä toimii.
Vierailija kirjoitti:
Kusipää miesvihaajanainen. M28
Pää kii, käppänä.
Vierailija kirjoitti:
Manletit pätemässä pää punaisena :D
Olipas rumasti sanottu, taitaa tytön tyllerö olla rangaistusta vailla ;).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa viisas naikkonen. Se jotain 20cm on tärkeämpää kuin miehen kyvyt hankkia titteleitä, rahaa ym. Mieluimmin se pitkä tyhjäntoimittaja.
Tilastollisesti Wall Street Journalin mukaan tyypillinen toimitusjohtaja on yli 12 senttiä pidempi kuin keskivertoväestön mies. Samoin korkean tulotason ammateissa yli 6'3 (190cm+) miehet ovat rankasti yliedustettuja.
Sikäli hassua, että lyhyitä miehiä syyllistetään.
https://www.wsj.com/articles/want-to-be-ceo-stand-tall-1402328117
Tutkimusten mukaan pitkät miehet ovat älykkäitä. Pituus on genetiikkaan säilynyttä hyvinvointia ja valintaa. Siksi se näkyy monessa asiassa.
Miksi ottaa lyhyt jos saa pitkän? Onhan se huvittavan näköistä jos pariskunnan nainen on miestä pidempi. Mitä enemmän niin sitä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosi sinkkuna, sama jatkaa toisella vuodella, kolmannellakin. Niin paljon rautaa tulessa että jätänpä naiset rauhaan. Ei mielummin edes tervehditä vaan pidetäänpä nyt kunnon hajurako.
Voi kyynel 😢 Kyllä me naiset nyt menetetään ihan hirveästi, kun ei kääpiöinceli halua meidän seuraa 😭😭😭
Haisen tosi pahalle, muista hajurako
Vierailija kirjoitti:
Heh, joo. Ja pitkät miehet ei sitten KOSKAAN yritä päteä noilla jutuilla.
Tää on taas loistoesimerkki siitä miten naisten pitää AINA keksiä joku ei pinnallinen syy hylätä mies, vaikka se oikea syy on ilmiselvää.
Niinkö? Tuo 182-senttinen nainen on nyt onnellisessa suhteessa 165-senttisen miehen kanssa.
Ap unohti trollauspäissään mainita jutun todellisen sisällön.
Vierailija kirjoitti:
Heh, joo. Ja pitkät miehet ei sitten KOSKAAN yritä päteä noilla jutuilla.
Tää on taas loistoesimerkki siitä miten naisten pitää AINA keksiä joku ei pinnallinen syy hylätä mies, vaikka se oikea syy on ilmiselvää.
Seurustelin nuorena lyhyen miehen kanssa. Eromme ilmiselvä syy oli se, että en jaksanut hänen ikävää luonnettaan. Itseänsä kehui ja muita haukkui, jopa muiden ulkonäköä, vaikkei itsekään mikään Adonis ollut. Muut mieheni (3 kpl, eri aikaan jokainen) ovat minua pidempiä eikä heistä kukaan haukkunut ainakaan minulle muita miehiä. En väitä, että tämä on sääntö, mutta itseni kohdalla myös 100% totta.
P.S. Tuo lyhyt mies on ollut suppean otantani "parhaiten varusteltu" mies eli sekään ei auta jos itsetunto on nolla.
Luuleeko naiset että miehet kuuntelevat heitä enää tässä vaiheessa? Puhukaamme kaikki seinille.
"Joka kerta kun nainen kuolee, riita päättyy" - saksalainen sananlasku
Vierailija kirjoitti:
Pitää pelata niillä korteilla jotka on saanut. Itse olen kalju ja lyhyt joten luonnollisesti laitan paljon rahaa mm. veneeseen. Jos vain omana itsenäni olen, matcheja on ruhtinaalliset nolla. Veneellä saa aina jonkun syöttilään mukaan.
Alkaako nimesi J kirjaimella?
Vierailija kirjoitti:
Pituus ehdottomasti lisää miehen ulkoista vetovoimaa. On kuitenkin vain yksi asia ihmisessä. Malli voi olla kukkakeppi, lihava tai normaali ja suuriluinen. Ihminen on kuitenkin kokonaisuus, vaikka ulkonäöllä onkin väliä. Kun mies on kitkerä tappi, miten luulette että vaikuttaa kokonaisuuteen?
Miten vaikuttaa ihmisen itsetuntoon, kun jatkuvasti haukutaan asiasta, jolle ei voi mitään?
Miksi sinusta tuli kitkerä nimittelijä?
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi V. Putin on oiva esimerkki pienestä miehestä joka yrittää päteä muuten kuin ulkoisilla ominaisuuksillaan.
Todennäköisesti hänen ulkoisella olemuksellaan ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa viisas naikkonen. Se jotain 20cm on tärkeämpää kuin miehen kyvyt hankkia titteleitä, rahaa ym. Mieluimmin se pitkä tyhjäntoimittaja.
Tilastollisesti Wall Street Journalin mukaan tyypillinen toimitusjohtaja on yli 12 senttiä pidempi kuin keskivertoväestön mies. Samoin korkean tulotason ammateissa yli 6'3 (190cm+) miehet ovat rankasti yliedustettuja.
Sikäli hassua, että lyhyitä miehiä syyllistetään.
https://www.wsj.com/articles/want-to-be-ceo-stand-tall-1402328117
Tutkimusten mukaan pitkät miehet ovat älykkäitä. Pituus on genetiikkaan säilynyttä hyvinvointia ja valintaa. Siksi se näkyy monessa asiassa.
Pitkillä miehillä on toisaalta matalat testot. Liiallista pituuskasvuakin hillitään testoa antamalla.
Aika hyvin pitää paikkansa.