HS: 60v nainen sanoo, ettei ole koskaan tapaillut lyhyitä miehiä koska yrittävät päteä titteleillä, autoilla, rahoilla jne.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011271170.html
Pitääkö paikkansa vai onko itsetunto täysin yksilöllistä?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on 182 cm, niin todellakin pitää joustaa pituusvaatimuksesta
Miksi? suurinosa miehistä on tuota pitempiä.
No ei ole suurin osa, koska miesten keskipituus Suomessa on 177 cm :)
matikkaa kandee vielä kertailla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, joo. Ja pitkät miehet ei sitten KOSKAAN yritä päteä noilla jutuilla.
Tää on taas loistoesimerkki siitä miten naisten pitää AINA keksiä joku ei pinnallinen syy hylätä mies, vaikka se oikea syy on ilmiselvää.
Jos mies on lyhyt, niin kaikki viat hänessä laitetaan lyhyyden syyksi. Hän ei voi tuosta kehittyä, koska on lyhyt. Luiskaan.
Yli 180 cm miehillä syyt huonoon käytökseen ovat naisten mielestä jossain muualla kuin pituudessa. Keksitään perusteluita keittiöpsykologin tutkinnolla, että miksi tuo yli 180 cm mies on väärin ymmärretty ja kyllä mun pillu parantaa.Kuka haluaisi seurustella jonkun kääpiökasvuisen Tom Cruisen kanssa. Yök.
Ei kiitos Tompalle, mutta kivalle lyhyelle miehelle peukut <3
Kateelliset vinkuu jos naapurilla on vesijetti laiturissa. Voi v*ttu. Mitään et saa omistaa, kun aina joku kateellinen pahoittaa mielensä. Ihan v*tun sama mitä ajattelette, mutta ostan niitä tuotteita mitä haluan ja ette voi mulle mitään. V*ttu.
Vierailija kirjoitti:
Olen 55-vuotias nainen. Olen kyllä huomannut saman. Kun mies on komea ja pitkä, hänellä ei ole tarvetta päteä ulkoisilla jutuilla. Monilla lyhyillä taas näen paljon hienoja autoja sun muuta ulkoista millä kerskuvat. Ilmeisesti ei ole kiva olla lyhyt mies. Poikani on pitkä, melkein 190 cm, hän ei ole kiinnostunut pröystäilystä. Hän suorastaan inhoaa sellaista.
Riippuu. Itse tiedän todella pinnallisia pitkiä ääliöitä, ja kyllä kehuskelevat muille milloin mitäkin.
Pituus ei takaa tervettä itsetuntoa, eikä lyhyyskään automaattisesti huonoa. Tunnen pari suosittua lyhyttä miestä, joilla karismaa puolelle kylälle eikä naisseurasta ole puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset vinkuu jos naapurilla on vesijetti laiturissa. Voi v*ttu. Mitään et saa omistaa, kun aina joku kateellinen pahoittaa mielensä. Ihan v*tun sama mitä ajattelette, mutta ostan niitä tuotteita mitä haluan ja ette voi mulle mitään. V*ttu.
Ketä kiinnostaa mikään vesijetti nykypäivänä?
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että yksilöllistä. Ystäväni on 183 cm ja hänen miehensä 174 cm, eikä ole koskaan pätenyt millään.
Näin normaalit ja hyväitsetuntoiset elää ja rakastaa, ei tehdä ongelmia asioista joista ei tarvitse.
Kaikilla meillä jotain herkkiä paikkoja on, ja valtaosa meistä silti kykenee rakastamaan.
No eikö tuo päde melkolailla kaikkiin miehiin pituudesta riippumatta? En usko, että tuo leveily liittyy liittyy mihinkään pituuteen. - pitkä mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa mikään vesijetti nykypäivänä?
Oikeasti juuri näin. Turhista turhin turhake. Myötähäpeäisin silmät päästäni. Olipa miehen pituus mikä tahansa, niin rahalla pröystäilijät ovat todella vastenmielisiä.
Eipä vois vähempää kiinnostaa kuin jonkun 60 v mamman mies vaatimukset. T: se normimies
Kokemukseni mukaan täysiä playereita. Ihan joka ikinen ulkonäöstä, koulutuksesta tai varallisuudesta riippumatta. Kai sitä pituutta kompensoidaan sitten naissuhteilla. Lyhyet miehet olivat mieleeni vuosia, kunnes tajusin kaikkien olevan tällaisia.
Manletit pätemässä pää punaisena :D
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi V. Putin on oiva esimerkki pienestä miehestä joka yrittää päteä muuten kuin ulkoisilla ominaisuuksillaan.
Putin on 170cm ja se kyllä näkyy hänestä ja hänen käytöksestä.
Pitää paikkansa monen tuntemani tapauksen kohdalla. Monella joku napoleon-kompleksi. Mutta tunnen muutamia ihan sympaattisiakin lyhyitä miehiä, joilla ei ole tarvetta tehdä numeroa itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin usein 170cm miehillä on 3m ego.
Ei kiitos!
No mulla on niin iso ego, ettei se mahdu Suomeen. T: Antti
Ainakin ysärillä ne lyhyet pojat joutuivat ensin päikyssä ja alakoulussa ne ihanan itsevarmojen ja ja komeiden, pidempien rotevien poikien ja sitten vielä yläkoulussa tyttöjen jyräämäksi. Kyllä se jälkensä jättää.
Sydän särkyy herkkien, hintelien ja lyhyiden poikien puolesta, ne oli monesti aikuisuuteen mennessä kidutettu "reippaiden ja ulospäinsuuntautuneiden" ikätoveriensa toimesta joko häjyiksi tai sitten masentuneiksi ja alistuneiksi.
Maan tapa on polkea heikommat jalkoihin, siinä kivasti nousee itse vähän korkeammalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, joo. Ja pitkät miehet ei sitten KOSKAAN yritä päteä noilla jutuilla.
Tää on taas loistoesimerkki siitä miten naisten pitää AINA keksiä joku ei pinnallinen syy hylätä mies, vaikka se oikea syy on ilmiselvää.
Jos mies on lyhyt, niin kaikki viat hänessä laitetaan lyhyyden syyksi. Hän ei voi tuosta kehittyä, koska on lyhyt. Luiskaan.
Yli 180 cm miehillä syyt huonoon käytökseen ovat naisten mielestä jossain muualla kuin pituudessa. Keksitään perusteluita keittiöpsykologin tutkinnolla, että miksi tuo yli 180 cm mies on väärin ymmärretty ja kyllä mun pillu parantaa.Kuka haluaisi seurustella jonkun kääpiökasvuisen Tom Cruisen kanssa. Yök.
Johnny Depp 178cm. Hylkyyn.
Käyttää reippaasti päihteitä, jo kauan ollut vähän erikoinen. Ihan tää viimeisin oikeuskeissi. Ei kukaan halua sotkeentua. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vesijetti on nolo. Hirveä melu.
Ehkä tätä naista kiinnostavat ulkoiset asiat asiat miehessä, minkä vuoksi on kohdannut miehiä, joilla on näyttämisen tarvetta. Kannattaisi keskittyä miehiin, jotka eivät ole kiinnostuneet pinnallisista asioista ja itsetunto pohjautuu muulle kuin ulkoisille symboleille.
Mutta vaikeaahan se on, jos on itse kovin pinnallinen.
Pituus ehdottomasti lisää miehen ulkoista vetovoimaa. On kuitenkin vain yksi asia ihmisessä. Malli voi olla kukkakeppi, lihava tai normaali ja suuriluinen. Ihminen on kuitenkin kokonaisuus, vaikka ulkonäöllä onkin väliä. Kun mies on kitkerä tappi, miten luulette että vaikuttaa kokonaisuuteen?
Sanoisin että yksilöllistä. Ystäväni on 183 cm ja hänen miehensä 174 cm, eikä ole koskaan pätenyt millään.
Näin normaalit ja hyväitsetuntoiset elää ja rakastaa, ei tehdä ongelmia asioista joista ei tarvitse.