HS: 60v nainen sanoo, ettei ole koskaan tapaillut lyhyitä miehiä koska yrittävät päteä titteleillä, autoilla, rahoilla jne.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011271170.html
Pitääkö paikkansa vai onko itsetunto täysin yksilöllistä?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa artikkeliä sanotaan mitä ap väittää?
"Lyhyemmillä miehillä on minusta suurempi tarve päteä joko autollaan, asemallaan, rahoillaan. Besserwisseröidä, Korhonen sanoo."
Tämä oli hänen kokemuksensa nimenomaan deittiensä perusteella. Eli ap:n otsikko väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa artikkeliä sanotaan mitä ap väittää?
"Lyhyemmillä miehillä on minusta suurempi tarve päteä joko autollaan, asemallaan, rahoillaan. Besserwisseröidä, Korhonen sanoo."
Tämä oli hänen kokemuksensa nimenomaan deittiensä perusteella. Eli ap:n otsikko väärin.
No missä lyhyet miehet yrittäisivät noilla päteä jos ei deiteillä? Kuka nyt arkielämässä ja vakiintuneessa suhteessa jatkuvaa leveilyä jaksaisi kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on 182 cm, niin todellakin pitää joustaa pituusvaatimuksesta
Miksi? suurinosa miehistä on tuota pitempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Suomalaismiesten keskipituus on 178cm ja alle 30v ikäluokassa 179cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
177,5cm on suomalaisen miehen keskipituus. Eli ei ole.
Yllätyn aina miten joitakin ihmisiä häiritsee joko oma tai toisen henkilön pituus ja miten paljon siitä puhutaan. Ei vaan mene jakoon, ei millään.
Olen itse 172 senttiä pitkä nainen. Miehen ihannepituus on mun maailmassa n 175-180.
Pari senttiä +- on ihan ok. En välitä kovin pitkistä miehistä, toki luonne ja kemia aina ykkösenä.
Millähän 160cm Aristoteles Onassis sai kauniita naisia?
Lyhyillä miehillä on heikko itsetunto ja ne on usein veetumaisia ja aggressiivisia suunpiieksijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä vähän yksinkertainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä vähän yksinkertainen?
En ole.
Vierailija kirjoitti:
Heh, joo. Ja pitkät miehet ei sitten KOSKAAN yritä päteä noilla jutuilla.
Tää on taas loistoesimerkki siitä miten naisten pitää AINA keksiä joku ei pinnallinen syy hylätä mies, vaikka se oikea syy on ilmiselvää.
Huono itsetunto ja turhanpäiväisyyksillä päteminen ovat ovat oikeita syitä. Täydellinen turn off.
Tuohon on ollut alelaarikamaa viimeiset 35 vuotta :D.
Mä olen 179cm pitkä nainen ja ole tapaillut itseäni muutaman sentin lyhyempiä miehiä .
Pitkät,yli 185 cm miehet on rumia,en huolisi ikinä.Joku 175 cm on sopiva.
Esimerkiksi V. Putin on oiva esimerkki pienestä miehestä joka yrittää päteä muuten kuin ulkoisilla ominaisuuksillaan.
Mulla on sinänsä samanlainen logiikka kuin Erolalla, etten voisi seurustella kapeaharteisen miehen kanssa tai sellaisen miehen kanssa, joka ei ole selkeästi lihaksikas. Olen pienestä saakka kuullut liikaa kommentteja siitä, kuinka harteikas ja vahva olen naiseksi. Lyhyemmän miehen kanssa olisin kyllä voinut alkaa seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Heh, joo. Ja pitkät miehet ei sitten KOSKAAN yritä päteä noilla jutuilla.
Tää on taas loistoesimerkki siitä miten naisten pitää AINA keksiä joku ei pinnallinen syy hylätä mies, vaikka se oikea syy on ilmiselvää.
Minkä naisten? Ei tuossa ole mitään yleistä kaikkien naisten mielipidettä kysytty.
Joku vastaa jotain ja heti provosoidutaan. En mä jaksa jonkun yksilön mielipiteistä provosoitua. Ne on sen mielipiteitä
Jos joku olisi vaikka "en haluaisi ikinä tapailla naista joka on kuin (lisää tähän joku ominaisuus joka itsellä on)" niin mitä sitten?
Miksi ihmeessä haluaisin jokaisen haluavan tapailla minua? Miksi otatte kaiken niin henk.koht.
T:nainen
P s itsellä on ollut pitkiä ja pätkiä miehiä. Lihaksikkaita ja "ruikuloita". Kenenkään ei ole tarvinnut päteä millään
Cillian Murphy 172cm.