Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettiautossa auton myynti on kidustusta

Vierailija
03.06.2025 |

Kaikki on kiinnostuneita mutta kellään ei ole rahaa ostaa mitään, kunhan haaveillaan vaan ja potkitaan renkaita. 

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjätaskut tulee renkaita potkimaan!

2/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa tuntuu olevan sama homma. Kiinnostuneita riittää. Kyselevät siitä ja tästä. Kuitenkaan ei osteta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjätaskut tulee renkaita potkimaan!

100 kyseliäistä n. kourallinen saattaa eksyä koeajolle ja näistä kourallisesta vain muutama on ostamassa autoa. Loput etsii vain juttukavereita. 

Vierailija
4/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myyn pelkästään huutokaupatcomissa, parhaimmillaan kaupat saat tehtyä kokonaan ilman ostajan näkemistä livenä.

Vierailija
5/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin tori.fissä myyminen, jossa toimettomat, persaukiset, sekopäät ja kyselijät ovat pilanneet koko touhun.  Jokainen oman elämänsä huutokauppakeisari kuvittelee olevansa joku liikemies kun tinkii jostain käytetystä romusta. Mieluummin vien nykyään kaiken tarpeettoman sekajätteeseen ja kaatopaikalle, ja vanhat autot suoraan kierrätykseen tai lahjana Ukrainaan. Ei maksa vaivaa jänkätä torspojen ianssa

Vierailija
6/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Torissa tuntuu olevan sama homma. Kiinnostuneita riittää. Kyselevät siitä ja tästä. Kuitenkaan ei osteta mitään.

Torissa ei autoja myydä, älä vertaa auton myymistä johonkin perintö tauluun, joka voidaan vain ojentaa oven raosta niin ettei kumpikaan edes näe toisiaan.

Autoa ostavat haluavat luoda myyjästä profiilin ja kysellä autosta ja sen historiasta ja sen käyttäjästä asioita, jokainen automyyjä on ostajan aina mielestä jonkinsortin huijari. Tällainen tilanne tekee myymisestä aivan erilaista kuin minkään muun tavaran ja nämä epäluuloiset vain lisääntyy samaa tahtia kuin yrität tiputtaa hintaa että auto häviäisi pihasta

Vierailija
7/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä myyn pelkästään huutokaupatcomissa, parhaimmillaan kaupat saat tehtyä kokonaan ilman ostajan näkemistä livenä.

Juuri tarkistelin että siinä missä vastaavista liikkeiden autoista huudetaan vaikka 4000e niin yksityisten ilmoituksissa huudot jää 400e. 

Vierailija
8/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä tarjotaan vaihdossa jotain omaa viallista autonromua tai vaikkapa moottorikelkkaa, vaikka ilmoituksessa lukisi että ei vaihtoa. Niillä ei ole rahaa, niin yrittävät tehdä kauppoja noilla vaihtokaupoilla.

Vierailija
9/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin tori.fissä myyminen, jossa toimettomat, persaukiset, sekopäät ja kyselijät ovat pilanneet koko touhun.  

Niin, jokaiselle kauppapaikalle jää lopulta vain samanlaisia asiakkaita kuin mitä myyjätkin ovat. 

Vierailija
10/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko vaihdossa rikkinäisen dildon, räsymaton ja 20 kg rehuperunaa? Toimitatko tänne Sevettijärvelle samaan hintaan?

Vierailija
11/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli työn ja tuskan takana myydä edes 500 euron romuani kun tuli kaikenmoista Jormaa ja Eskoa valittelemaan vikoja ja pyytämään ilmaiseksi.

Lopulta ainoat asialliset ostajaehdokkaat olivat mustalaisía. Lopulta sain ystävälliselle romanílle joka jobbaa autoja, myytyä 350 eurolla. Suoraan käteinen kouraan ja luovari traficomissa. Tuli sovittuun aikaan ja homma ohi 5 minuutissa.

Vierailija
12/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin katsoa, kuka osti meidän entisen auton kun vaihdettiin uudempaan. Olisi maksanut jotain 7 euroa, joten jätin väliin.

Miehillä on kyllä joku ihmeellinen hulluus, kun pääsee autoa ostamaan. Omalleni jouduin huomauttamaan, että hänen ihailemansa auto ei sopisi meidän autotalliin. Kävi ihan mittaamassa, enne kuin uskoi.

Vierailija
13/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin katsoa, kuka osti meidän entisen auton kun vaihdettiin uudempaan. Olisi maksanut jotain 7 euroa, joten jätin väliin.

Miehillä on kyllä joku ihmeellinen hulluus, kun pääsee autoa ostamaan. Omalleni jouduin huomauttamaan, että hänen ihailemansa auto ei sopisi meidän autotalliin. Kävi ihan mittaamassa, enne kuin uskoi.

No jopa olitkin fiksu. Pitäisikö oikein mitali myöntää?

En itse katselisi tuollaista huomauttelijaa ja unelmien tappajaa elämässäni, toivottavasti miehesikin ymmärtää lähteä ja ajaa auringonlaskuun taakseen katsomatta.

Vierailija
14/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ratkaisin ongelman rakentamalla isomman tallin, oviakin jouduin leventämään kertaalleen. Mutta nyt mahtuu vanha jenkkirauta talliin.

Vierailija
15/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sittenhän voi sukeltaa pitkään.

Vierailija
16/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli työn ja tuskan takana myydä edes 500 euron romuani kun tuli kaikenmoista Jormaa ja Eskoa valittelemaan vikoja ja pyytämään ilmaiseksi.

Lopulta ainoat asialliset ostajaehdokkaat olivat mustalaisía. Lopulta sain ystävälliselle romanílle joka jobbaa autoja, myytyä 350 eurolla. Suoraan käteinen kouraan ja luovari traficomissa. Tuli sovittuun aikaan ja homma ohi 5 minuutissa.

Sama kokemus. Sanotaan romaneista muuten mitä vain niin he kyllä ovat aina tosissaan kauppaa käymässä.

Vierailija
17/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomalaisten ostovoima tuhottiin täysin kahden hallinnon voimin 2020-2025, kenelläkään ei ole rahaa

ja kaikki loput rahat on kannettu rikkaille EU maille ja Ukrainaan

Perätöntä. Mulla ja mun kavereilla ainakin on rahaa. Mutta ehkä just sun kaveripiireissä ollaan persaukisia.

Vierailija
18/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möin aikanaan vaimon auton pois ns. suoraan. Kymmenen vuotta vanha Mazda, 115 000 TKM. Ajeltu kauppaan ja takaisin. 

Piinallinen kokemus, sen takia koska kyselijöitä oli. Kysyttiin sitäsuntätä ja aina olevinaan jokin syy, miksi ei autoa voinutkaan ostaa. Milloin akku uusittu? Minkä merkkiset kesärenkaat? Eikö ole aluvanteita? 

Lopulta sain siitä 3300 e ja päätin, etten enää ryhdy autokauppiaaksi.

Vierailija
19/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

suomalaisten ostovoima tuhottiin täysin kahden hallinnon voimin 2020-2025, kenelläkään ei ole rahaa

ja kaikki loput rahat on kannettu rikkaille EU maille ja Ukrainaan

Perätöntä. Mulla ja mun kavereilla ainakin on rahaa. Mutta ehkä just sun kaveripiireissä ollaan persaukisia.

harmaata taloutta sitä on Suomi täynnä

Vierailija
20/83 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jopa olitkin fiksu. Pitäisikö oikein mitali myöntää?

En itse katselisi tuollaista huomauttelijaa ja unelmien tappajaa elämässäni, toivottavasti miehesikin ymmärtää lähteä ja ajaa auringonlaskuun taakseen katsomatta.

Varmaan sinä ostaisit huonekalutkin, jotka ei taloon sisälle mahdu mitään kautta.

-eri