Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen homo ja silti minua ei kiinnosta joku Pride vai miten se kirjoitetaan?

Vierailija
03.06.2025 |

Ei minua ainakaan kiinnosta osallistua jonnekin Pride marssile ja toitottamaan ihmisille, että "Hei katsokaan, minä olenkin homo". Tosin enhän minä ole edes seksuaalisesti aktiivinen, niin olenko minä sitten "oikea" homo? T: Mies 43v. 

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan jokaista sateenkaarevaa, joka jättää politikoinnin sikseen ja osaa ostaa vaikkapa broileria tai puhelinliittymän ilman sen erityisempää lajittelua.

Vierailija
22/65 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hetero eikä mua kiinnosta jääkiekko, autot tai kalja. 

Mutta eri vastakkaista sukupuolta olevat hyvännäköiset ihmiset kiinnostaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan jokaista sateenkaarevaa, joka jättää politikoinnin sikseen ja osaa ostaa vaikkapa broileria tai puhelinliittymän ilman sen erityisempää lajittelua.

Painu ny vit-tuun niiden sAtEeNkAaReViEn kanssa saatana!

Vierailija
24/65 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet homo tai lesbo, ja olet sitä mieltä, että sukupuolia on kaksi, seksuaalinen kiinnostus (homo tai hetero) kohdistuu biologiseen sukupuoleen eikä identiteettiin ja että kenenkään sukupuolta ei voi kemiallisesti tai kirugisesti muuttaa, saat kuulla kaikki mahdolliset haukkumasanat ja et ole tervetullut mihinkään Setan (entinen homoyhdistys) toimintaan tai Prideen.

Tavalliset homot haluavat vain elää tylsää elämäänsä, ilman laittomuus- tai sairausleimaa, kertoa töissä lomamatkasta puolison kanssa ihan yhtä arkisesti kuin heterot. Ei me enää mitään kulkueita tarvita, ne on tämän itseidentifioituvan aakkosporukan huomionhakuisuutta. Ikävä vaan, että samalla myös homojen maine menee tämän pelleilyn tuloksena, vaikka meillä ei ole mitään tekemistä koko asian kanssa enää.

Oikeasti homojen oikeuksia puolustavat ihmiset eivät mene lähellekään Prideä.

25/65 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu! Aloittaja on vihaa levittävä tekohomo! Kaikkien vinokkaiden velvollisuus on osallistua Prideviikon tapahtumiin. 

Sappho!

Kallion Vihreät Naiset toimii vain naisten aseman edistämiseksi, yhteiskunnan narsististen miesrakenteiden purkamiseksi, vihreän feminismin ja lesbolaisuuden edistämiseksi sekä vulvallisten sosiaalisen oikeudenmukaisuuden lisäämiseksi miestoksisessa maailmassa.

Vierailija
26/65 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan sanaa "sateenkaareva". Minä olen homo ja sillä siisti.

t. homo

Vierailija
27/65 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallion vihreät naiset ry kirjoitti:

Ilmiannettu! Aloittaja on vihaa levittävä tekohomo! Kaikkien vinokkaiden velvollisuus on osallistua Prideviikon tapahtumiin. 

Sappho!

Loistavaa parodiaa, lisää tällaista!!

Vierailija
28/65 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenkaari-ideologia on juutalaisten luoma vallankäytön väline läntisen maailman alistamiseksi. 

Vierailija
29/65 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/65 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai sitä ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa olla yhtään mitään? Jos omaa seksuaalisuuttaan ei halua julistaa paraatissa niin ei se nyt sentään mikään kansallisvelvollisuus ole, moni on ihan tyytyväisiä omaan itseensä ihan muutenkin.

Vierailija
32/65 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuo aktivistiliikkeet muuttuu ennemmin tai myöhemmin pelkäksi poliitiikaksi ja vallankäyttövälineeksi jolla ei ole alkuperäisen idean kanssa mitään tekemistä.

Esim. rauhanliikkeet, aseistakieltäytyjät yms. oli alusta lähtien neuvostoliiton poliittisia työkaluja. Samaan liittyy nää talous-vasemmisto-aktivistiliikkeet jossa pyörii jopa samat anarkot. Anarkoista nyt puhumattakaan jotka on myös venäjän politiikan väline.

Viherliikkeet? Jokseenkin täysin venäjän hallinnassa kun katsoo miten sujuvasti noiden kaikki ideat liittyy putlerin hybriditavoitteiden ajamiseen kuten venäjän energiapolitiikka.

Sitten on tää isohko woke-dei-feministi-sun muu kööri jolla aiheutetaan venäjän haluamaa ehdotonta kahtiajakoa ja aina vaan mielivaltaisemmat vaatimukset ei ainakaan tasapainota yhteiskuntaa kun noista ei peräännytä ikinä eikä nanometriäkään.

Osa noista oli alkujaankin neuvostoliittolähtöisiä kuten rauhanjärjestöt, antifantit, demla, osan venäjä on ottanut työkalukseen myöhemmin koska hölmö vasemmistoaktivistiporukka on sen sallinut.

Vierailija
33/65 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaa ostaa <mitä tahansa> ilman ylhäältä saneltuja paremman ideologian toteuttavia ohjeita? Omg, tuollaiset kerettiläiset ajatukset on vietävä roviolle (siis ei sinne pelifirmaan) heti ja oitis. 

Vierailija
34/65 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pride on paljon enemmän kuin homous.

Vierailija
35/65 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pride on hyvä bisnes.

Vierailija
36/65 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun homo kaveri on hyvin anti-pride. Hänen mielestään seksuaalisuutta on väärin karnevalisoida ja on oksettavaa, kun osa prideporukasta sekä käyttäytyy ja pukeutuu epäasiallisesti, esim pakarat kokonaan paljastaviin housuihin. Kaveri itse on kauluspaitaihmisiä, joten pridepiireissä ei koe oloaan tervetulleeksi.

Vierailija
37/65 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pride on paljon enemmän kuin homous.

Kyllä. Kun koko elämänsä rakentaa tuon ympärille, niin se on mielusairaus.

Vierailija
38/65 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan oleta että sinun pitäisi olla kiinnostunut. Saati sitten, että kukaan olisi pakottamassa sinua sinne!

Vierailija
39/65 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet yritykset ja kunnat ovat jo lopettaneet näkymisen tuossa sirkuksessa 

Miksi panostaa markkinointirahoja tuollaiseen, kun aktivistit syyttävät kuitenkin pinkkipesusta? Kun Karina syntynyt Caritha, 195 cm, 213 kg täyttä naistä ei kelvannut töihin merkonomin papereilla lujuuslaskijaksi. 

Vierailija
40/65 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se perse naisellakin, mikä ihmeen into on työnnellä sitä penistä miehen ahteriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan