Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen homo ja silti minua ei kiinnosta joku Pride vai miten se kirjoitetaan?

Vierailija
03.06.2025 |

Ei minua ainakaan kiinnosta osallistua jonnekin Pride marssile ja toitottamaan ihmisille, että "Hei katsokaan, minä olenkin homo". Tosin enhän minä ole edes seksuaalisesti aktiivinen, niin olenko minä sitten "oikea" homo? T: Mies 43v. 

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo- muista kiittää meitä heteroita syntymästäsi vaikka sukulinjasi sinuun sammuukin !

Vierailija
42/65 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minä olen hetero, eikä minua kiinnosta formulat, eikä ralli. Mutta pride on mieletäni hyvä juttu. Ei kenenkään tarvitse nykypäivänä hävetä seksuaalisuuttaan. Toisaalta jokainen joka niin haluaa saa pitää seksuaalisuutensa myös halutessaan yksityisasianaan.

Sama juttu. Antaa ihmisen olla, mitä on, kunhan ei aiheuta vahinkoa toiselle tai riko lakia. Pidetään on hyvä, mutta ei kaikki halua huutaa suuntautumistaan maailmalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se perse naisellakin, mikä ihmeen into on työnnellä sitä penistä miehen ahteriin.

Homoja kiinnostaa varmasti penikset enemmän kuin perseet.

Vierailija
44/65 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole oikea homo, jos et ota mulkkua ahteriin.

Kyllä se raja on siinä että kummasta sukupuolesta enemmän pitää.

Vierailija
45/65 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen tämä nykyinen trendi miten ns. homot tekevät näitä ulostuloja - anonyymisti - miten heitä ei kiinnosta Pride, eikä oikeastaan omat ihmisoikeudetkaan. Siis nimenomaan trendi, AV:lla monta kertaa viikossa, lähes identtisesti kirjoitettuna. 🤔

Vierailija
46/65 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta mikään mielenosoitus, vaikka olisin kuinka samaa mieltä teeman kanssa.

Vierailija
47/65 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sateenkaari-ideologia on juutalaisten luoma vallankäytön väline läntisen maailman alistamiseksi. 

Mikäpä se ei olisikaan juutalaisten tekosia. Eiköhän jonain päivänä niitä syytetä myös Hitlerin hölmöilyistä,.

Vierailija
48/65 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjen ääni 

Vierailija
49/65 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojakin on erilaisia. Itse olen homo, mutta muna ei ole koskaan kiinnostanut vähääkään. Toinen puoli kiinnostaa kyllä. Nämä ovat siis seksuaalisia preferenssejä, toki homous on muutakin, aivan kuten heterouskin.

Vierailija
50/65 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että homot ovat jokin homogeeninen ihmisryhmä, joka on kaikesta "samaa mieltä"? Eiväthän kaikki heterotkaan ole samanlaisia homofobiikkoja kuten sinä

Vierailija
51/65 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole homo vaan pıllunkipeä elämässään epäonnistunut hetero. 

Mitä helvettiä? Lakkaako heterokin olemasta hetero, jos on sinkku, eikä ole seksuaalisesti aktiivinen? 

Vierailija
52/65 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen tarvitsekaan kiinnostaa. Pride on hoitanut hommansa valmiiksi siinä kohtaa kun hihhelit ja vihapersut lakkaa olemasta kiinostuneita muiden ihmisten seksistä ja seksuaalisuudesta ja keskittyy vain omaansa.

Vierailija
53/65 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen tämä nykyinen trendi miten ns. homot tekevät näitä ulostuloja - anonyymisti - miten heitä ei kiinnosta Pride, eikä oikeastaan omat ihmisoikeudetkaan. Siis nimenomaan trendi, AV:lla monta kertaa viikossa, lähes identtisesti kirjoitettuna. 🤔

Sopii toivoa, että persu-pena viimeinkin on tulossa kaapista ulos. Loppuu se kiukuttelu kun häpeä väistyy eikä tartte enää salailla, mikä on.

Vierailija
54/65 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minä olen hetero, eikä minua kiinnosta formulat, eikä ralli. Mutta pride on mieletäni hyvä juttu. Ei kenenkään tarvitse nykypäivänä hävetä seksuaalisuuttaan. Toisaalta jokainen joka niin haluaa saa pitää seksuaalisuutensa myös halutessaan yksityisasianaan.

Minä olen myös hetero, mutta poikani on homo. Molemmat olemme sitä mieltä, että seksuaalisuuttaan ei kenenkään tarvitse hävetä, mutta ei sitä tarvitse julkisesti mennä kaduille huutelemaankaan. 

Vierailija
55/65 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole homo vaan pıllunkipeä elämässään epäonnistunut hetero. 

Mitä helvettiä? Lakkaako heterokin olemasta hetero, jos on sinkku, eikä ole seksuaalisesti aktiivinen? 

Tavallaan. Hänest tulee aseksuaali, tai hän on sitä jo. 

Vierailija
56/65 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tuo Pride-sana on vähän outo liikkeen nimenä. Ei toki tarvitse taipumuksiaan hävetä, mutta miksi ihmeessä pitäisi olla niistä ylpeäkään.

Kai jokaisen pitäisi kelvata sellaisena kuin on.

Vierailija
57/65 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Pridessä oikeasti ole mistään homojen oikeuksista kyse, toimii juurikin heitä vastaan. 

Vierailija
58/65 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incel on incel on incel. Onneksi on vauvapalsta.

Vierailija
59/65 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen tarvitsekaan kiinnostaa. Pride on hoitanut hommansa valmiiksi siinä kohtaa kun hihhelit ja vihapersut lakkaa olemasta kiinostuneita muiden ihmisten seksistä ja seksuaalisuudesta ja keskittyy vain omaansa.

Häh? Sehän olisi jo nyt niin, jos te ette kulkisi kaduilla liputtelemassa ja julistamassa iloista asiaanne! Ketään ei kiinnosta mitä omissa kodeissanne teette! Voitte vaikka kaupungilla vapaasti kulkea käsikädessä, kuten heterotkin, eikä sekään ketään kiinnosta. Millä tavalla luulet, että kiinnostus vähenee jos sankoin joukoin siitä nimenomaan muistutetaan, ja sitä korostetaan ja pakotetaan se näkymään joka puolella mahdollisimman paljon? 

Vierailija
60/65 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hetero eikä mua kiinnosta erityisemmin oma eikä vastakkainen sukupuoli. Harrastan seksiä itseni kanssa, joten en ole aseksuaali, eikä mua kiinnosta pätkääkään ahdasmielisten seksuaalifobiat ja neuroosit. Osallistuisin Prideen jos ylipäätään olisin ihminen, joka haluaa olla väkijoukoissa.

Jos jokin muiden ihmisten henkilökohtainen asia häiritsee sinua aamusta iltaan  ja tulee uniinkin, olet yksiselitteisesti mielisairas. Pakkomielteinen, homofobinen, neuroottinen, ahdistunut ja mahdollisesti jopa harhainen, vainoharhainen. Oma elämäsi ei ole kunnossa vaan kärsii tästä maanisesta homojen ym. miettimisestä.

Mene päälääkäriin jos Pride nostaa verenpainetta. Mun paineita ei nosta edes persujen puoluekokous, niin typerä ja arvoton näytelmä kuin  onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi