Olen homo ja silti minua ei kiinnosta joku Pride vai miten se kirjoitetaan?
Ei minua ainakaan kiinnosta osallistua jonnekin Pride marssile ja toitottamaan ihmisille, että "Hei katsokaan, minä olenkin homo". Tosin enhän minä ole edes seksuaalisesti aktiivinen, niin olenko minä sitten "oikea" homo? T: Mies 43v.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen tämä nykyinen trendi miten ns. homot tekevät näitä ulostuloja - anonyymisti - miten heitä ei kiinnosta Pride, eikä oikeastaan omat ihmisoikeudetkaan. Siis nimenomaan trendi, AV:lla monta kertaa viikossa, lähes identtisesti kirjoitettuna. 🤔
Sopii toivoa, että persu-pena viimeinkin on tulossa kaapista ulos. Loppuu se kiukuttelu kun häpeä väistyy eikä tartte enää salailla, mikä on.
Ihanko oikeasti luulet, että kaikki jotka ei kannata pridea, on jotain piilohomoja??? Hohhoijjakkaa! Oletteko autisteja koko sakki, kun näette asiat vain omasta näkökulmastanne, ja kuvittelette että sisimmissään kaikki ajattelee kyllä samoin kuin te? Ainoa syy miksi ei myöntäisi sitä, on häpeä kun itsekin oikeasti on samanlainen??? Ei kukaan voi olla noin tyhmä, joten kai teillä sitten on autistisia piirteitä.
Pride on transkultin kaappaama propagandalaitos, johon muut menevät paistattelemaan omaa erinomaisuuttaan ihmisoikeuksien puolustajina.. Tosiasisiassa he puolustavat sukupuolen "korjausten" räjähdtysmäistä kasvua ja henkisistä ongelmista kärsivien nuorten (erityisesti homojen) groomaanista trassukupuolisiksi. Li Anderson ja muut nykyvasemmistolaiset ovat eturintamassa tässä hulluudessa.
Kun aikoinaan osallistuin kulkueisiin, olimme yksi iso rintama. Nykyään jokainen Pyry-Sinappi ja Ripuliina haluaa ehdoin tahdoin lokeroida itsensä koko ajan pieneneviin ja haaroittuviin karsinoihin, että tuntisi edes hetken itsensä erikoiseksi ja tärkeäksi tyhjässä elämässään.
Ole kuka olet, mutta muista meidän kaikkien olevan tässä yhdessä. Emme ole jokainen hiemankaan eri tavalla ajatteleva vihollisiasi. Hajoitat vain yhteisöä ja toimit kuten konservatiiviset vastavoimat haluavatkin tapahtuvan.
Kuka heitti ensimmäisen kiven Stonewallin mellakoissa? Transseksuaali. Ketkä olivat keräämässä ihmisiä yhteen ja ajamassa meidän asiaamme oman henkensä uhalla? Transseksuaalit.
Tämänhetkinen äärikristilliskonservatiivien vaino heitä kohtaan on kuin 1950-luvun segregaatiota värillisiä kohtaan Yhdysvalloissa. Samat argumentit ja samat keinot.
Sinä et ole saanut aikaiseksi yhtään lasta, niin hetero kuin luuletkin olevasi. Ja hei, homot voivat saada biologisia lapsia, vaikka sinä et. Ei siihen tarvita kuin samoin ajatteleva nainen ja muumimuki sekä pipetti. Moni homoseksuaali seurustelee ensin vastakkaista sukupuolta olevan kanssa, eiköhän isäsikin tehnyt niin. Sitten pikkuhiljaa tajuaa, että tämä ei ole mun juttuni ollenkaan.