Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lyhyessä ajassa lihonut lääkityksestä niin että mitkään vaatteet eivät mene päälle. Olen sen kokoinen että kaupasta ei löydy mitään. Ap

Vierailija
02.06.2025 |

Olen lyhyessä ajassa lihonut lääkityksestä niin että mitkään vaatteet eivät mene päälle. Olen sen kokoinen että kaupasta ei löydy mitään. Apua! On myös vaikea ottaa erityissti pitkät housut pois tai leikata varpaankynnet. Tämä on inhottavaa enkä tiedä mikä pakokeino.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lääkitys se oli? Joudutko käyttämään sitä loppuikäsi?

Vierailija
2/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on kesäkuu eikä tarvitse pukeutua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat vaan tunikan ja leggingsit kuten muutkin. 

Vierailija
4/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkityshän sen aiheutti🤣

Vierailija
5/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupassa olet käynyt? Tokmannilta löytyy 3xl asti ja verkkokaupoista löytyy vielä isompaa.

Vierailija
6/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kävi samoin. Mutta olen tainnut laittaa suuhusi muutakin kuin sitä lääkettä?

Lääkkeen lopetat

Vierailija
7/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä pystyt liikkumaan kaupoilla?

Vierailija
8/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Minkäs sille sitten voi jos olet etsinyt vaatteita vääristä kaupoista.

Vierailija
9/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei löydy edes sopivia legginssejä. Kokemusta on. Ostin sellaiset yhden mutta niitä jouduin korjauttamaan ompelijalla (ja tuli hirmu kalliiksi). Nekään eivät nyt mene päälle. Luultavasti se on niin että tuo lääkitys kerää nestettä kehoon. En ole syönyt mitään ähkyaterioita vaan yrittänyt pitää ihan kalorimäärää normaalina (mikä se nyt sitten kaltaisellani pienellä ihmisellä on). Se on se vika että jos on lyhyt niin pitäisi olla myös siro eli kokoa 34-36 max mutta jos mitat alkaa olemaan 38-40 niin mikään ei sovi.

Vierailija
10/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kävelee kuten muutkin.

Vierailija
11/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zizzi isojen tyttöjen verkkokauppa. Siellä esim.  M koko vastaa yleisesti 48/50 kokoa.

Vierailija
12/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle kävi samoin. Mutta olen tainnut laittaa suuhusi muutakin kuin sitä lääkettä?

Lääkkeen lopetat

Lääkityksiä ei koskaan saa mennä muuttelemaan tai lopettamaan ilman lääkärin lupaa. Toki jos saat lääkkeestä henkeä uhkaavan lääkereaktion tai erittäin vakavia sivuvaikutuksia niin silloin käyttö on lopetettava välittömästi ja otettava yhteys lääkäriin. Painon nousu ei ole vakava sivu- tai haittavaikutus.

Vierailija
13/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei löydy edes sopivia legginssejä. Kokemusta on. Ostin sellaiset yhden mutta niitä jouduin korjauttamaan ompelijalla (ja tuli hirmu kalliiksi). Nekään eivät nyt mene päälle. Luultavasti se on niin että tuo lääkitys kerää nestettä kehoon. En ole syönyt mitään ähkyaterioita vaan yrittänyt pitää ihan kalorimäärää normaalina (mikä se nyt sitten kaltaisellani pienellä ihmisellä on). Se on se vika että jos on lyhyt niin pitäisi olla myös siro eli kokoa 34-36 max mutta jos mitat alkaa olemaan 38-40 niin mikään ei sovi.

Aha eli et ole edes oikeasti isokokoinen, kunhan trollaat. 

Vierailija
14/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kaupassa olet käynyt? Tokmannilta löytyy 3xl asti ja verkkokaupoista löytyy vielä isompaa.

Ap:n mielestä 38-40 on iso koko mitä ei löydy mistään...

Vierailija
15/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alä liioittele. Marketeista löytyy pussilakanoita eri kuoseissa, pukeudu niihin.

Vierailija
16/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varustelekasta puolijoukkueteltta niin johan pelittää, kamiina kaupanpäälle joten tarkenet  ulkoilla talvellakin.

Vierailija
17/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompele itse omat vaatteesi.

Vierailija
18/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mielestä 38-40 on iso koko mitä ei löydy mistään...

Ei ole iso koko mutta ei ole mun mitoille missään sopiva vaan kuuluu pitkille naisille. Minä olen lyhyt tytöntyllerö. Vyötärökin on ihan ihme paikassa. Ihmettelen kyllä joidenkin naisten kokoja ja mieleen tulee että mistä he ostavat vaatteensa. 

Vierailija
19/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenosastoltako olet tähän saakka vaatteesi hankkinut ? Mene naisten osastolle, kyllä sieltä kokoa 38-40 löytyy .

Vierailija
20/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kävelee kuten muutkin.

Ap. sanoi:

Olen sen kokoinen että kaupasta ei löydy mitään.

Mahtaa olla niin iso että ei kävele kun ei kokoa löydy kaupasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi